Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 20 lip 2018, 18:30
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 gru 2016, 20:56 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1137
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Ktoś jeździł na tych kapciach Maxxis Trepador Bias M8060 35x12.50R15. Wrażenia z jazdy po czarnym przy prędkościach pow. 120 km/h, powiedzmy około 140km/h. Wiem że V/max to 120 ale ..... 140 pewnie też wytrzymają, tylko czy kierowca sobie mózgu nie obije i siniaków na tyłku nie dorobi. Widzę że bieżnik jest płaski inaczej jak w maxxisach creepy crawler gdzie bieżnik jest wypukły i jedzie się praktycznie na srodkowych lamelach co powoduje huczenie opon co nawet radiem nie można zagłuszyć. Patrząc na boki opony można sądzić że dobrze robi w terenie, ciekawe czy tak mocna jak stary BFG.
Nosi mnie po stracie jednej oponki i tak rozważam zmianę marki po wielu latach.( nie licząc maxxisów które odziedziczyłem przy kupnie poprzedniej toyki)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 gru 2016, 21:59 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5560
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
To opona diagonalna, więc jest zbudowana dokładnie tak samo, jak model CC. Jak nadmuchasz luftu - to bieżnik przestanie być płaski.

Te 120 indeksu prędkości to nie dlatego, że opona "nie wytrzyma". Wytrzyma i 220. Tyle, że one się ciężko wyważają, a dodatkowo - typowo dla diagonalnej konstrukcji - są niestabilne przy obciążeniach bocznych. Czyli przy większej prędkości w łukach ta guma sie odkształca, powodując dziwaczne zachowanie się auta.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 gru 2016, 22:08 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1137
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
No i mnie na glebę sprowadziłeś......


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 gru 2016, 8:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 294
Lokalizacja: Żywiec
Nie myślałeś o nowych discoverach cooper stt pro?
Podobno lepsze o goodricha km 2
Sam o nich myslałem ale perspektywa kolejnej głowicy i weryfikuje finanse :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 gru 2016, 15:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 273
Km2 to nie jest zaden odnosnik. A w 35tkach stt pro bedzie tak samo huczal jak trepador. Jak bieznik przestanie byc plaski to beda mniejsze opory na trasie- jak w cc. Konieczny kompresor, inaczej nie wycisniesz z nich potencjalu. Nie wiem jak bedzie zima bo cc to tragedia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 gru 2016, 15:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 1784
Lokalizacja:
Auto: KZJ95
Rokfor jak zwykle pełen szacun! Obstawiam że ten wycinek wiedzy oponiarskiej jest dla większości czarną magią! I ja się też do nich zaliczam


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
 www.tlc-camp.pl/produkt/kalendarz-tlc-20162017/


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group