Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 23 kwie 2018, 4:10
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Post: 17 sty 2014, 15:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 10:38
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Auto: LC 95 Prado
W mojej opinii nie ma dobrych opon całorocznych - co jest do wszystkiego to jest do niczego.
Weryfikacja zazwyczaj następuje w warunkach zimowych.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 sty 2014, 18:12 
Offline

Rejestracja: 16 paź 2009, 0:25
Posty: 2200
Lokalizacja: z auta
Auto: VW T4 Syncro- Osiołek, ale jak w domu się czuję
PIKE pisze:
W mojej opinii nie ma dobrych opon całorocznych - co jest do wszystkiego to jest do niczego.
Weryfikacja zazwyczaj następuje w warunkach zimowych.


Jak nie ma jak są? Przeca widać to ilości pytań na forach- Jaka opona będzie pasować do mojego profilu psychologicznego oraz koloru dzisiejszego t-shirta?

Co do S/T zdania nie zmienię. Mi się na nich jeździ dobrze. Ale drogę notorycznie uczęszczaną mam różnorodną jak oferta w markecie- asfalt, kostka, trylinki, błoto, kamienie, większe kamienie, śnieg prawdziwą zimą ... i w tej roli zaangażowane opony mnie satysfakcjonują. Do błota większego, zgoda, są lepsze. Do jazdy po twardym też. Do śmigania po szutrach, a jakże, zgadliście, są lepsze. Te są moim zdaniem wyważone pod kątem często zmieniającej się nawierzchni- do turystyki w sam raz (do wożenia zaopatrzenia też). Oczywiście nie piszę o turystyce w stylu Franca (musiałem Cię wywołać, bo byłeś cirka 3 kilometry od nas i nawet na kawę nie wpadłeś :evil: ).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 sty 2014, 19:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Posty: 2541
Lokalizacja: Śląsk Górny
Auto: było: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
może bał się, że nie podjedzie :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 sty 2014, 20:40 
Offline

Rejestracja: 16 paź 2009, 0:25
Posty: 2200
Lokalizacja: z auta
Auto: VW T4 Syncro- Osiołek, ale jak w domu się czuję
Czasu nie miał niestety. Taka przypadłość czasów współczesnych :( .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2014, 13:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 21:12
Posty: 302
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Y61 GU4
PIKE pisze:
W mojej opinii nie ma dobrych opon całorocznych - co jest do wszystkiego to jest do niczego.
Weryfikacja zazwyczaj następuje w warunkach zimowych.

duzo kpl opon zjezdziles ?

w roznych warunkach...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2014, 21:58 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
Posty: 359
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: KZJ95
z pewnych przyczyn zostałem na cooperach choć wróciła zima i jest ok.
przemieszczam się z uwzględnieniem praw fizyki i o dziwo narazie nie widze nawet różnicy pomiędzy zimówką - używanymi hankookami
droga na biało - ok
błoto posniegowe - ok
mokry osolony asfal na ekspresówce - ok
czarny lód - nie okej

został jeszcze jeden rodzaj nawierzchni zlodzony twardy śnieg, co go pług nie zebrał i się zjeździł, taki twardy i śliski - jeszcze nie miałem przyjemności

nie mniej zachowując właściwy odstęp, prędkość na łukach i wogóle da się jeździć na maxach zimą
(pomaga też pewnie świeży ostry bieżnik i nie aż tak twarda mieszanka jak mi się wydawało - przy -19 do jakich spadło pod Bielskiem kostki bieznika dalej pracowały pod palcem jeśli wiecie co mam na myśli :) )


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwie 2014, 20:43 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
Posty: 359
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: KZJ95
dziś zmieniając z zimówek wrzuciłem koło na wagę i wyszło że na ori alu trójramiennym - waży 36kg jedna


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sie 2017, 10:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 765
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Panowie, jakies dodatkowe komentarze, doświadczenia z ta oponą? Potrzebuje czegoś całorocznego na codzien. W planach dalsze wyjazdy raczej mniej błotne ale chciałbym tez mieć możliwość wypadu na Ukraine gdzie błoto sie zdarza.
Wybieram miedzy Cooper Maxx a BFG AT. Duratraców nie chce bo naczytałem sie o słabych bokach, a niezawodnosc jest priorytetem.
Czy ta opona ma oznaczenie śnieżynki czy tylko M+S ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sie 2017, 11:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2012, 17:59
Posty: 422
Lokalizacja: Kielce
Auto: HZJ76,Yamaha SR500
Ja mam nakulane 60000 km. Dla mnie idealna. Jeżdżę całorocznie po wszystkim. Najgorzej w błocie ale tu cudów się nie spodziewałem.Następne też będą takie. Oznaczenie M+S jest, snieżynki nie ma.
Na błota UA to MT. To się nie nadaje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sie 2017, 12:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 942
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Sebastian, po ile są te Coopery?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sie 2017, 13:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 765
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Cena podobna do BFG AT.

Zależy jaka pora roku na Ukrainie, ostatnio było sucho i na AT spokojnie dałoby radę. MT typowych nie chce.

Mimo wszystko te Coopery w błocie robią lepiej niż BFG AT.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sie 2017, 15:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 942
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Pytam bo widziałem S/T po 980zł, a to już nie wiele brakuje żeby mieć 2 komplety, AT na wycieczki i MT na Ukrainę ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2017, 0:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 22:05
Posty: 214
Lokalizacja: Warszawa
Auto: LJ78 - Żuczek
sebastian44 pisze:
Panowie, jakies dodatkowe komentarze, doświadczenia z ta oponą? Potrzebuje czegoś całorocznego na codzien. W planach dalsze wyjazdy raczej mniej błotne ale chciałbym tez mieć możliwość wypadu na Ukraine gdzie błoto sie zdarza.
Wybieram miedzy Cooper Maxx a BFG AT. Duratraców nie chce bo naczytałem sie o słabych bokach, a niezawodnosc jest priorytetem.
Czy ta opona ma oznaczenie śnieżynki czy tylko M+S ?


Miałem s/t maxxy ale 235, sprzedałem po pół roku bo w błocie nie robiło. Wydawało mi się że bfg AT sobie trochę lepiej radził, ale to może przez szerokość/średnicę lub mniej mocy. Odniosłem też wrazenie że opona raczej sztywna w porównaniu do bfg mt. Z tego co czytałem to nie lubią niskiego ciśnienia przy wyższych prędkościach (relatywnie do innych opon bo guma w każdej oponie nagrzewa się wtedy bardziej) i pojawiały się pęknięcia. Jak bym miał brać at to teraz chyba bfg bym wziął na próbę albo Yokohamy, tyle że yoko nie mają wzmacnianych boków.

Za krótko je miałem i za mało różnych opon testowałem żeby je polecić bądź skreślić.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group