Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lis 2018, 19:37
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 mar 2018, 15:35 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
Posty: 187
Lokalizacja: Legionowo
Auto: Hillux 2007, LJ 70 1989
Od , ze 2005 do 2015 jeździłem wyłącznie LR- ami, myślałem, ze jak auto terenowe ma już kilka lat, to musi się psuć, cieknie olej itp.... (mówia, ze jak w LR nie cieknie, to znaczy, ze już go nie ma - potwierdzam).
Po namowach kolegów mających toyoty, sprzedałem (trzeciego) LR i kupiłem Hiluxa.
I nagle okazało się, ze auto nie psuje się w ogóle, oleju nie trzeba dolewać do silnika między wymianami (co 15 000 km) a podwozie jest suche i nie ciejnie olej z żadnego podzespołu!
jako długoletni użytkownik LR oświadczam: NGDY WIECEJ LR!
Trzymaj się Kolego Toyoty i nie kombinuj :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 15:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2014, 12:50
Posty: 316
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: TLC 3.0 TD 1998r 1KZT-E J95
i chyba tak zrobie..poki co jeszcze sprawdze co nie co .....

pozdrawiam
P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 15:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:29
Posty: 184
Auto: HDJ 100
jedny plus LR to fakt, że środowisko bardziej ożywione, na mylr i na landklnice pojawia sie tyle postów w godzinę co na tlc przez cały dzień :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 15:41 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
Posty: 187
Lokalizacja: Legionowo
Auto: Hillux 2007, LJ 70 1989
Tle maja problemów technicznych, ze aktywność jest proporcjonalna do jakości aut...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 15:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:29
Posty: 184
Auto: HDJ 100
no machają do siebie łapkami jak sie mijają, jak motocykliści

sam chciałem kupować DII bo mi się bardzo podobał, ale odpuściłem z wiadomych względów


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 15:46 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
Posty: 187
Lokalizacja: Legionowo
Auto: Hillux 2007, LJ 70 1989
To prawda, jedyne czego mi brakuje, to miły gest pozdrowienia ręką, gdy mijają się dwa LR.
Druga miła rzecz, to jak kierowca LR widzi, że drugi kierowca LR ma problem techniczny to zatrzymuje się i oferuje pomoc.
U nas tego nie ma, może dlatego, że toyki się nie psują :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 15:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2014, 12:50
Posty: 316
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: TLC 3.0 TD 1998r 1KZT-E J95
...moze dlatego ze sie nie psuja ale aut sluchac trzeba bo inaczej sie zepsuje ....
Ogarnalem juz 80 % tych wszystkich usterek co sie pojawiaja i utrudniaja zycie w Tojocie wiec zostalo jeszcz 20 % ale sily czasem brakuje no i pieniedzy.....no nic poczekam ,...dozbieram .....upieksze...wyremontuje .....i pojezdze.....tym moim .....kaszlakiem
Nie ukrywam, ze ksztalt LR bardzo mi przypadl do gust ,.....ale cena juz nie zabardzo.....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 16:44 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1193
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Foto z fejsa...na czasie.
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 16:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2017, 14:57
Posty: 255
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toyota LJ70,
silnik 2,4td
rocznik 1987
Bo jak LR nie kapie to znaczy, że oleju już nie ma ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 16:54 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 438
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
Ale z drugiej strony, byłem na spotkaniu organizowanym przez Passion4Travel z niejakim Krzysztofem Serowcem, który zjechał Amerykę Płd. 135-ką i awarie jakie tam miał, były całkeim typowe dla wszystkich samochodów - zaniedbał wymianę szpilek w głowicy przy ok. 200 tys. więc mu pekła, nalał mazutu zamiast oleju napędowego więc mu się zaklajstrował układ paliwowy i zjechał z górki na właczonym reduktorze, rozpędzając się do jakichś 80 km/h więc mu poszedł reduktor. Dokładnie to samo mogło się zdarzyć w innym samochodzie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 17:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1152
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Jak to "wymianę szpilek" przy 200tys? To w samochodzie wymienia się szpilki głowicy profilaktycznie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 17:01 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 438
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
W tych silnikach tak. Można się z tego śmiać, ale gneralnie to jest tam zasada. W moim pęka głowica, na ten przykład. Każdy silnik ma swoją specyfike. nie ma takich, co im nic nie dolega.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 17:03 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 438
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
Zobaczcie, jak sie forum nagle ożywiło, jak w o LR piszemy :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 17:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2014, 12:50
Posty: 316
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: TLC 3.0 TD 1998r 1KZT-E J95
u mnie tez pekla glowica tzn poprzedniemu wlascicielowi
Czsaami urywaja sie kola, gnije rama,..... taki japonski maly psikus ..... :lol:
Ale najbardziej nie znosze kapiacych aut.... tak czy siak kazde auto ma swoje + i -


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2018, 18:59 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1193
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Mirekk pisze:
Ale z drugiej strony, byłem na spotkaniu organizowanym przez Passion4Travel z niejakim Krzysztofem Serowcem, który zjechał Amerykę Płd. 135-ką i awarie jakie tam miał, były całkeim typowe dla wszystkich samochodów - zaniedbał wymianę szpilek w głowicy przy ok. 200 tys. więc mu pekła, nalał mazutu zamiast oleju napędowego więc mu się zaklajstrował układ paliwowy i zjechał z górki na właczonym reduktorze, rozpędzając się do jakichś 80 km/h więc mu poszedł reduktor. Dokładnie to samo mogło się zdarzyć w innym samochodzie.

O tym że głowica jest przykręcona to wiem, ale by szpilki po jakimś przebiegu wymieniać.....to nowość. Przy okazji zapewne uszczelkę pod głowicą, o planowaniu już nie wspomnę.
Reduktora w terenówkach zazwyczaj używa się właśnie do zjazdów i podjazdów, więc jak się zdołał napędzić do 80 km/h to już samo w sobie świadczy o partactwie przy projektowaniu LR-ów. Nawet przy automacie takie sytuacje mieć miejsca nie powinny.
No to było już o marce innej niż wszystkie......wróćmy do naszych realów. :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group