Znalazłem manual do mojej wersji, ale tam na tema skrzyni biegów jest jedna strona.
O co chodzi. Czy pozycja 3, 2, L służą wyłącznie do hamowania silnikiem czy też do jazdy w trudnym terenie?
automat w terenie, jak używać
Moderator: luk4s7
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2513
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: automat w terenie, jak używać
rreduktor na L4
a skrzynie na L - w błocie i cieżkim terenie
na D kiedy polna dróżka badź szutry
a skrzynie na L - w błocie i cieżkim terenie
na D kiedy polna dróżka badź szutry
Re: automat w terenie, jak używać
Na L pod górkę by przypadkiem w trakcie bieg się nie zmienił i pary pod maską zabrakła...kpeugeot pisze:rreduktor na L4
a skrzynie na L - w błocie i cieżkim terenie
na D kiedy polna dróżka badź szutry
W każdym innym przypadku D...i ogień ..a skrzynia sama bieg dobierze.
PS...z górki wiadomo że na L by hamulce oszczędzić.
- waldek_BB
- Klubowicz
- Posty: 506
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
- Auto: było: KZJ95
było: GV II 1.9 DDiS
jest: SX4 4x4 ... przynajmniej się nie psuje :) - Kontakt:
Re: automat w terenie, jak używać
instrukcja doradza by jeździć na D celem lepszego chłodzenia skrzyni,
w terenie dużo częściej używam "ruszania z dwójki" niż zblokowanej pozycji L (ale też w hardkor disco się nie pcham)
L się bardzo przydaje do ostrych zjazdów
przynajmniej w j9
w terenie dużo częściej używam "ruszania z dwójki" niż zblokowanej pozycji L (ale też w hardkor disco się nie pcham)
L się bardzo przydaje do ostrych zjazdów
przynajmniej w j9