wersje PL i Arabskie

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Kwieczor »

Zaparka pisze:...
Dla tego kupilem Toyote Sienne 3,5 - dobry silnik, oszczedny, mocny 266HP, pojemny samochod, wygodny.
Tylko poszukuje jak sie mnie zamortyzuje, cos ze 4x4, aby trasa w zimowych warunkach byla bezpiecniejsza.
to może po prostu zanabądź sobie Siennę 4x4?
:)

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Addams »

Jurek silnik 3,2DID i 3,5GDI to tez podstawowe silniki w Europie, jest tylko jeden myk- niezwykle delikatne i wrażliwe na złe paliwo. W dieslu pada faktycznie pompa (znam z autopsji kosztownej). W zachodniej Europie te auta jeżdżą po kilkaset tysięcy km bez kłopotów.

Zaparka
Posty: 270
Rejestracja: 04 cze 2012, 19:17
Auto: Toyota Sienna
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Zaparka »

Jerzy; czytalem na forum Pajero, ze silniki na wtrysku benzyny maja problemy z naszym paliwem, byl tam tylko jeden uzytkownik sil.3,5 nienarzekal,ale maly przebieg na razie mial.
Dla tego sie pytam, czy ktos wie, zna itd. - czy ja ci coś zrobielem,ze za kazdym razem twoje odpowiedzi sa takowe uszczypliwe wobec mnie?
Facet jest Bytowa na pomorzu, przepisalem sie, dziekuje za poprawienie, ale jak do niego dzwonilem, to powiekszosci naprawia diesle.
Sienna jest dlugim samochodem, ponad 5m, nizke podwozie,nie wjade za balonem na lake, bo moge sie gdzies zawieszyc.
Zuzycie mojej jest w trasie do 10l/100km, 4x4 spala okolo 13 w trasie.
4Runer by mog byc dobry, musze zobaczyc gdzies ten typ.

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: MAC332 »

Kwieczor pisze:
Zaparka pisze:...
Dla tego kupilem Toyote Sienne 3,5 - dobry silnik, oszczedny, mocny 266HP, pojemny samochod, wygodny.
Tylko poszukuje jak sie mnie zamortyzuje, cos ze 4x4, aby trasa w zimowych warunkach byla bezpiecniejsza.
to może po prostu zanabądź sobie Siennę 4x4?
:)
W zeszlym roku nagrywalem koledze taka ssienne Obrazek
Teraz zrobil nia 60 tys km i jest zadowolony - oczywiscie 4x4

Ja osobiscie swojej 150 nie zamieniłbym :) ale to sa dwa odrebne typy samochodow i jak to zawsze mowie :
Sienna jest najlepsza w klasie VAN
LC jest najlepszy w klasie terenowej :mrgreen:

Zaparka
Posty: 270
Rejestracja: 04 cze 2012, 19:17
Auto: Toyota Sienna
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Zaparka »

Tak to jest ostatni model Sienny po 2010 r., ja mam model 2007, przebieg ponad 100.000km, ja zrobilem na niej prawie 45.000km, jade na wymiane olejow i filtrow, wymieniam co 15.000km.
Nie mam uwag, wymienilem klocki, akumulator, napinacz paska napedzajacego urzadzenia przy silniku.
W ASO bez problemow za rozsadne pieniadze.
Jak jest rozwiazany w nowym typie naped 4x4 ?

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: MAC332 »

To jest ostatni zapisek o Siennie - TO JEST ZAKLADKA LC 150!!!

Full-Time 4WD/AWD All Wheel
Drive
Sienna and Highlander gas
System
This systems sends variable power to
both axles. It incorporates the front
differential, center differential and transfer
case into one compact unit. Rear
differential is located at rear axle.
Operation
AWD system relies on a specialized Electronic
Control Unit (ECU) to control
wheel spin by applying the brakes to
that wheel therefore directing power to
other wheels with traction.
Benefits
This is a light duty system that allows a
vehicle exceptional traction at all times
while utilizing all the features of VSC
and TRAC.

Po wiecej info zapraszam do Doktora Google :mrgreen:

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Jerzy23 »

Addams pisze:Jurek silnik 3,2DID i 3,5GDI to tez podstawowe silniki w Europie, jest tylko jeden myk- niezwykle delikatne i wrażliwe na złe paliwo. W dieslu pada faktycznie pompa (znam z autopsji kosztownej). W zachodniej Europie te auta jeżdżą po kilkaset tysięcy km bez kłopotów.

chcesz adam powiedziec ze unas w PL jest paliwo kiep[skiej jakosci?

To co u mnie :shock: a tych Pajero silnikiem 3.8 V6 od zatrzesienia.. :mrgreen:

Zaparka sorry jesli odebrales moje wypowiedzi jako atak, ale czesto czytam w necie ze cos, gdzies, ktos i wogole to wszystko jest do dupy. Takie nasze polskie gledzenie :mrgreen:

wracajac do meritum watku to jesli mialbym wybierac miedzy Pajero a Prado z silnikiem 2,7 VVTi to w ciemno bralbym tego drugiego. Napewnio kiepskie paliwo nie zrobi mu krzywdy :wink:

Zaparka
Posty: 270
Rejestracja: 04 cze 2012, 19:17
Auto: Toyota Sienna
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Zaparka »

Jerzy i Mac - dziekuje za informacje.

Awatar użytkownika
mamut
Posty: 252
Rejestracja: 21 mar 2012, 08:56
Auto: GDJ150 '18
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: mamut »

Trochę odkopię kotleta.

Ktoś współpracował z Carsfromdubai.pl ? Kontakt z nimi dość słaby jeśli chodzi o @ ...
Wiem, że u Kylona dużo aut robią...

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: sebastian44 »

Ja mam TRJ120 na rynek arabski. Skrzynia automat 4. Moim zdaniem silnik jest wystarczająco żwawy, wbrew pozorom ma fajne basowe brzmienie. Ze spalaniem da się zejsc do 10,5-11 na trasie. Ale w mieście to i 16 potrafi łyknąć (warszawa).
Na trasie na oponach szosowych 265/65R17 poleciał max 165. Ale przy 160 jest dośc cicho i można spokojnie jakis czas tak jechać, silnik sie nie męczy.

Wydaje mi sie to ciekawa alternatywą dla diesla. Nie ma turbo, CR, dwumasy, Intercoolera i tego wszystkiego a dynamika porównywalna. Rozrząd na łańcuchu, z tego co czytałem lifetime.

Nowe 150 maja ten sam motor tylko już dual VVT.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: tadeo »

mamut pisze:Trochę odkopię kotleta.

Ktoś współpracował z Carsfromdubai.pl ? Kontakt z nimi dość słaby jeśli chodzi o @ ...
Wiem, że u Kylona dużo aut robią...
Właśnie jutro jadę odebrać od nich moją Toyke.
Trzeba się uzbroić w cierpliwość i wszystko jest ok. Pisz esemy, pisz maile i cierpliwie czekaj ;)
Mają monopol i to chyba wszystko wyjaśnia :)
Auto zamówiłem 3 sierpnia, miało być na 22 października, odbieram z miesięcznym opóźnieniem.

Ale, naprawdę próbowałem innej drogi, zapomnij. ;)

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Nomad »

Ten termin uważam za normalny (do 3-ch miesięcy).
To samo jest przez TMP - zamówienie , wyprodukowanie + transport drogą morską (można obserwować na kompie) i wyszło dwa i pół miesiąca. (największy obsów czasowy był ze strony TMP - reszta była jak w zegarku)
Inni mają te same kanały dostaw więc jeśli czegoś nie ma na stoku to taki termin nie powinien nikogo zaskakiwać.
Uważam ,że to i tak szybko .

tadeo - pochwal się :-)

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: tadeo »

Nie bede Was wkurzał :) ale wlasnie cosniemu A2 na Wawe i jest bakka!!!

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: kylon »

Tłumaczę:
Ciśniemy A2 na Warszawę i jest bajka.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: luk4s7 »

Hehe komu to A2 wciskacie? Jaki model konkretnie?

ODPOWIEDZ