wersje PL i Arabskie

Moderator: luk4s7

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

wersje PL i Arabskie

Post autor: Husky »

ktos mi powie jak ma się wersja TXL z Dubaju / 7miejscowa / do dostępnych w PL ?

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Tuco »

t będziesz miał trochę opisane:www.toyota-mideast.com

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Husky »

eee, chciałem na talerzu

ale tam jest VXL, a mnie inetresuje TXL

o tu jest:
http://carsdubai.com.pl/ogloszenie,toyo ... rado,69,23" onclick="window.open(this.href);return false;

górol
Klubowicz
Posty: 1094
Rejestracja: 06 maja 2011, 10:05
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: górol »

Skrzynia biegów 4 :(

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Husky »

w tym co linkowałem?

górol
Klubowicz
Posty: 1094
Rejestracja: 06 maja 2011, 10:05
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: górol »

Husky pisze:w tym co linkowałem?
No niestety

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: consigliero »

A ten silnik jakiś taki wykastrowany. Jeżeli jest to ten sam czterocylindrowiec którego włożono do 4R to z opinii przeczytanych jest on za słaby do tego auta.
PozdrawiaM

Awatar użytkownika
tato Jacka
Posty: 66
Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:17
Auto: GRJ150L - GCC spec.
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: tato Jacka »

:idea:

Prosze bardzo: ...

PRADO 4.0L V6 - 2012 YM - TX-L w wersji Katarskiej

Length x Width x Height: 4930 x 1885 x 1845 mm
Wheelbase: 2790 mm
4.0Ltr, V6, DOHC, 24V, EFi, Dual VVTi Engine generating;
>Max.Output: 271/ 5600 rpm HP(SAE-net)
>Torque: 38.9 Kg-M/ 4400 rpm (SAE-net)
Transmission: 6-Speed M/T & 5 -Speed A/T (Multi-Mode)
Full-time 4WD (4 Mode) with LSD (Centre Differential)
2nd Start (A/T only)
Suspension Fr./ R.: Double Wishbone Independent / 4-Link type
Brakes : Fr. & Rr : Ventilated Disc
Fuel tank: 150L
245/ 70 R 17 + Alloy wheels
ABS+EBD+BA+VSC+A-TRC (+ HAC & DAC in A/T only)

Accessory connectors: 3 pc DC
Airbags: D+P
Air conditioner: Dual Auto with Tri zone climate control
Audio: AM/FM, CD/MP3, iPod/USB ports, 6 CD changer, 6 spkr
Antenna :Glass Integrated
Anti-theft: Immobiliser
Ashtray: Fr. Cup type
Auto Cut Headlamps
Bluetooth
Bumpers: Colour keyed
Cool box
Cup Holders : 2 +2 (Fr + Rr)
Digital Clock
Door Courtesy Lamp (Fr & Rr)
Door Mounted Spare Wheel
Door Scuff Plate
ECO Driving Indicator (A/T only)
Exhaust Emission Norms : Euro 3
Floor mats
Front Seats
> Separate type
> Driver 6 way, Passenger: 4 way
> Power Lumbar support (Driver seat)
> Active Headrests
> Seat belts: 3 PELR X 2 + PT + FL
Front Wipers : Adjustable Intermittent
Glove Box with Key+ Illumination
Hard type spare tire cover with Sticker
Headlamp leveling: Manual
Headlamps : Projector type
Heater : Front only
High Mount Stop Lamp (LED Type)
Illuminated Entry System
Inner mirror: Day/ Night type
Meter Illumination Control
Mudguards Fr & Rr
Outer Door handles/ Outer mirrors/ Grille: colour
Overhead Console with Sunglass holder+Conversation Mirror
Power Steering
Power Window+Door lock+Outer mirrors
Rear Console Box
Rear Intermittent Wiper
Rear Seats
> 2nd row: 40:20:40 Split foldable
> 3 row seat : Parallel type
> Seat belts: 3 PELR/ALR X 2 + 3 PELR X 1
> Headrest : 3 nos.
Rear spoiler
Rear Window Defogger with Timer
Seat material: Fabric
Sensors: Rear (4 pc)
Side & Rear Glasses UV Cut
Smart entry & Start/Stop system
Steering column: Tilt+Telescopic
Steering switches for Audio & Bluetooth control
Sunvisor with vanity mirrors
Towing Hook : Fr. 2 + Rr.1
Turn Signal on outer mirrors
Windshield Glass: Green Acoustic with Top shade
Wood Gear knobs
Wood+Leather steering wheel

8)

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1818
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: irko »

Husky pisze:w tym co linkowałem?

Obrazek

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: kylon »

Za jakiś czas będzie u nas taka z tamtych stron to porównam na żywo. Na pewno ma dwa zbiorniki i inne wyposażenie. Różnice też są silnikowe.

Awatar użytkownika
tato Jacka
Posty: 66
Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:17
Auto: GRJ150L - GCC spec.
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: tato Jacka »

Yup. Przynajmniej w Katarze - TRJ150L-GKPEKV (ale mysle, ze generalnie wszystkie wersje GCC z tym silnikiem) oferowana jest ze stara skrzynia 4FC (4-biegowa). GRJ150L-GKAEKV ma juz te nowa 5-tke. :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: kylon »

W Katarze też jest 160 koni. W Dubaju tak jest.

Awatar użytkownika
Pyrka
Posty: 3742
Rejestracja: 15 mar 2009, 12:59
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: Pyrka »

Obrazek

Awatar użytkownika
tato Jacka
Posty: 66
Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:17
Auto: GRJ150L - GCC spec.
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: tato Jacka »

... no i Pyrka pozamiatał :mrgreen:

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: wersje PL i Arabskie

Post autor: MAC332 »


ODPOWIEDZ