Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 22 wrz 2018, 9:26
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 paź 2012, 16:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 13:15
Posty: 45
Auto: LC150
Widze, że jednak więcej ludzi ma z tym problem. Odpuściłem temat, zostaje przy serii.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2012, 21:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 688
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Ja na toyotowskim przejechałem 40.000 km i jest ok. Miasto bez najmniejszych problemów, autostradą pomykam zawsze w granicach 160. Raz udało mi się rozbujać auto do licznikowych 190 ale to już hardcore przy tej masie. Żadnych komunikatów o jakiejś zawieszce itp.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2012, 21:36 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2009, 0:57
Posty: 1559
Lokalizacja: Żyrardów, Warszawa
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
ja też jak na razie nakręciłem 20 kkm na v-techu z drugiej ręki
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lis 2012, 9:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Posty: 72
Lokalizacja: Komorow
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kwieczor pisze:
ja też jak na razie nakręciłem 20 kkm na v-techu z drugiej ręki
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...
ale na naszym silniku masz tego power boxa?

Mnie udawało się czasem przejeździć 4-5 dni bez błędu. Oczywiście dopadał mnie w najmniej odpowiednim momencie, np.: wyprzedzanie TIRa, a tu jabudu - nie ma mocy...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lis 2012, 10:15 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2009, 0:57
Posty: 1559
Lokalizacja: Żyrardów, Warszawa
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
ja mam v-techa na 2,5 D4D 120KM - ale konstrukcyjnie to podobny silnik (2KD u mnie, 1KD u Was)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lis 2012, 14:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Posty: 72
Lokalizacja: Komorow
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kwieczor pisze:
ja mam v-techa na 2,5 D4D 120KM - ale konstrukcyjnie to podobny silnik (2KD u mnie, 1KD u Was)

Jeśli ma identyczną szynę i pompę CR, a w szczególności ilość czujników ciśnienia paliwa, to może trafiłeś na boksa, który zadziała i u mnie :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 lis 2012, 10:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Posty: 72
Lokalizacja: Komorow
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Sprawdziłem:

http://vtechtuning.pl/store/pl/power-modules/toyota?p=1

Nie ma modułów do wersji 190KM.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 sie 2013, 9:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Posty: 72
Lokalizacja: Komorow
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Odnawiam temat, znajomy bardzo chwalił ten z DTE:
http://www.chiptuning.com/index.php?id= ... roller_pi1[URL]=http://www.chiptuning.com/shop/detail/drucken.html%3Ftype%3D98%26vid%3D8318

Zakupiony, instalacja na dniach. Dam znać jak ten będzie działać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2013, 17:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Posty: 129
Lokalizacja: Kolobrzeg
Auto: LC150 i coś wpl.
Czekamy na info :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 paź 2013, 15:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 13:15
Posty: 45
Auto: LC150
Ostatnio jechałem za zachipowaną 150, kopciła jakby była na piec węglowy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 gru 2013, 15:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Posty: 451
Lokalizacja: Mroków
Auto: Hilux 2011 3.0
Zdarzyło się nam ostatnio włożyć w salonie oryginalny chip do LC150 190KM. Niestety ASO nie przedstawia żadnych wykresów i jak mniemam nawet ich nie posiada. Po kilku dniach użytkownik zaczął się skarżyć że praktycznie nie odczuwa różnicy podczas jazdy. W dniu dzisiejszym zaprowadziłem samochód na hamownie:
-184,9KM @ 3248rpm
-451,8Nm @ 2636 rpm
Czyli praktycznie fabryka... Czy ktoś już może przerabiał problem?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 cze 2014, 10:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Posty: 72
Lokalizacja: Komorow
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Owszem, ale nie z fabrycznym oporniczkiem za 10 000 zeta :)

Hamownia serii J15 pokazała okolice 160 koni i 400 niutona. Mnóstwo strat na napędach + silnik ustawiony tak, żeby w ulotce było 190 koni, a w serwisie nikt nie chciał na gwarancji turbiny wymieniać ;)

Po założeniu chipa na szynę common rail auto wypluło 195 koni i 480 niutona.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 lip 2016, 16:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2013, 12:50
Posty: 4
Lokalizacja: Stare Babice
Auto: KDJ 150
Witam
Ktoś ma doświadczenia w podniesieniu mocy w tej firmie?

http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... ienie-mocy

Toyota ze sterownikiem DENSO trafiła do nas na podniesienie mocy. Tym razem Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.

Po naszej modyfikacji programowej auto uzyskało dodatkowo +35 KM i +91 Nm, dzięki czemu Land Cruiser jest szybszy i potrafi zużyć mniej paliwa przy spokojnej jeździe. Zapraszamy!
Przed modyfikacją: 176 KM / 404 Nm
Po modyfikacji: 211 KM / 495 Nm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 gru 2016, 23:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Posty: 895
Lokalizacja: W-wa
Auto: VZJ90, KDJ120
I co grzebali w tym sterowniku Denso, w którym się nie da grzebać? :) Założyli chip i tyle. A co do Kreatora to mam doświadczenie i nie polecam. Program był rzeźniczy, za wcześnie miało grubo pompować, auto miało zamułę przy 2000 obr. Inni spece stwierdzili, że wgrali mi gotowca, ale w tym aucie były dwa rodzaje wtryskiwaczy CR i program był raczej pod te drugie :) Polecam za to VTG i Diagtronika, ale ta druga firma zajmuje się w zasadzie tylko grupą VW.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 paź 2017, 23:44 
Offline

Rejestracja: 16 kwie 2017, 10:08
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Auto: J15
robiłem u kreatoramocy.pl Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.
Przed modyfikacją: 164,3 KM / 376,5 Nm
Po modyfikacji: 191,8 KM / 472,6 Nm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group