chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Moderator: luk4s7

Zeng
Posty: 48
Rejestracja: 30 lip 2010, 13:15
Auto: LC150

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Zeng »

Widze, że jednak więcej ludzi ma z tym problem. Odpuściłem temat, zostaje przy serii.

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Cruiser »

Ja na toyotowskim przejechałem 40.000 km i jest ok. Miasto bez najmniejszych problemów, autostradą pomykam zawsze w granicach 160. Raz udało mi się rozbujać auto do licznikowych 190 ale to już hardcore przy tej masie. Żadnych komunikatów o jakiejś zawieszce itp.

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Kwieczor »

ja też jak na razie nakręciłem 20 kkm na v-techu z drugiej ręki
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: zlos »

Kwieczor pisze:ja też jak na razie nakręciłem 20 kkm na v-techu z drugiej ręki
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...
ale na naszym silniku masz tego power boxa?

Mnie udawało się czasem przejeździć 4-5 dni bez błędu. Oczywiście dopadał mnie w najmniej odpowiednim momencie, np.: wyprzedzanie TIRa, a tu jabudu - nie ma mocy...

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Kwieczor »

ja mam v-techa na 2,5 D4D 120KM - ale konstrukcyjnie to podobny silnik (2KD u mnie, 1KD u Was)

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: zlos »

Kwieczor pisze:ja mam v-techa na 2,5 D4D 120KM - ale konstrukcyjnie to podobny silnik (2KD u mnie, 1KD u Was)
Jeśli ma identyczną szynę i pompę CR, a w szczególności ilość czujników ciśnienia paliwa, to może trafiłeś na boksa, który zadziała i u mnie :)

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: zlos »

Sprawdziłem:

http://vtechtuning.pl/store/pl/power-modules/toyota?p=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie ma modułów do wersji 190KM.

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: zlos »

Odnawiam temat, znajomy bardzo chwalił ten z DTE:
http://www.chiptuning.com/index.php?id= ... roller_pi1" onclick="window.open(this.href);return false;[URL]=http://www.chiptuning.com/shop/detail/d ... vid%3D8318

Zakupiony, instalacja na dniach. Dam znać jak ten będzie działać.

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: MAC332 »

Czekamy na info :)

Zeng
Posty: 48
Rejestracja: 30 lip 2010, 13:15
Auto: LC150

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Zeng »

Ostatnio jechałem za zachipowaną 150, kopciła jakby była na piec węglowy.

Awatar użytkownika
Templar
Posty: 989
Rejestracja: 18 lip 2012, 13:08
Auto: Hilux 2011 3.0
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Templar »

Zdarzyło się nam ostatnio włożyć w salonie oryginalny chip do LC150 190KM. Niestety ASO nie przedstawia żadnych wykresów i jak mniemam nawet ich nie posiada. Po kilku dniach użytkownik zaczął się skarżyć że praktycznie nie odczuwa różnicy podczas jazdy. W dniu dzisiejszym zaprowadziłem samochód na hamownie:
-184,9KM @ 3248rpm
-451,8Nm @ 2636 rpm
Czyli praktycznie fabryka... Czy ktoś już może przerabiał problem?

zlos
Posty: 72
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:38
Auto: LC150, Golf R32 Turbo
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: zlos »

Owszem, ale nie z fabrycznym oporniczkiem za 10 000 zeta :)

Hamownia serii J15 pokazała okolice 160 koni i 400 niutona. Mnóstwo strat na napędach + silnik ustawiony tak, żeby w ulotce było 190 koni, a w serwisie nikt nie chciał na gwarancji turbiny wymieniać ;)

Po założeniu chipa na szynę common rail auto wypluło 195 koni i 480 niutona.

Awatar użytkownika
slavo_k
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2013, 11:50
Auto: KDJ 150
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: slavo_k »

Witam
Ktoś ma doświadczenia w podniesieniu mocy w tej firmie?

http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... ienie-mocy

Toyota ze sterownikiem DENSO trafiła do nas na podniesienie mocy. Tym razem Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.

Po naszej modyfikacji programowej auto uzyskało dodatkowo +35 KM i +91 Nm, dzięki czemu Land Cruiser jest szybszy i potrafi zużyć mniej paliwa przy spokojnej jeździe. Zapraszamy!
Przed modyfikacją: 176 KM / 404 Nm
Po modyfikacji: 211 KM / 495 Nm

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: Rafi »

I co grzebali w tym sterowniku Denso, w którym się nie da grzebać? :) Założyli chip i tyle. A co do Kreatora to mam doświadczenie i nie polecam. Program był rzeźniczy, za wcześnie miało grubo pompować, auto miało zamułę przy 2000 obr. Inni spece stwierdzili, że wgrali mi gotowca, ale w tym aucie były dwa rodzaje wtryskiwaczy CR i program był raczej pod te drugie :) Polecam za to VTG i Diagtronika, ale ta druga firma zajmuje się w zasadzie tylko grupą VW.

4l3x69
Posty: 35
Rejestracja: 16 kwie 2017, 10:08
Auto: J15, CRF250R
Kontakt:

Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM

Post autor: 4l3x69 »

robiłem u kreatoramocy.pl Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.
Przed modyfikacją: 164,3 KM / 376,5 Nm
Po modyfikacji: 191,8 KM / 472,6 Nm

ODPOWIEDZ