Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 21 lis 2018, 2:02
części toyota


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 lip 2018, 16:40 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2008
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
tadeo pisze:
To lusterko na dzieciaki to jednocześnie schowek na okulary, fajne:)

Jednocześnie?! Chyba coś przeoczyłem. Wchodzą tam też okulary?

Właśnie z okularami nie miałem co zrobić bo: schowka dedykowanego brak (albo nie zauważyłem), w podłokietniku lodówka, schowek pod gałkami od reduktora i crawl’a za mały, w drzwiach bocznych niezbyt wygodnie (trzeba odrywać na długo wzrok od drogi żeby go znaleźć), schowek przed pasażerem za daleko.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 16:44 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2008
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
kylon pisze:
No i kolejna pierdoła. Gdy kupicie sobie kawę lub inny napój w dużym kubku i wstawicie go w uchwyt trzeba to zrobić gdy klapka małego schowka jest zamknięta. W innym przypadku może nastąpić zdziwko przy wyjmowaniu napoju ;-)


I to jest kolejny argument za Prado - ma duży schowek i to umieszczony wyżej więc kawa raczej wchodzi i wychodzi bez problemu.

Obrazek

BTW. Od kiedy pijesz kawę?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 16:47 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15226
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
To czekolada ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 20:49 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Posty: 993
Lokalizacja: Kraków
Auto: VDJ 76 kiedyś: KZJ/LJ 78, KZJ70, KZJ90, WOLF 290, GS1200
luk4s7 pisze:
I to jest kolejny argument za Prado - ma duży schowek i to umieszczony wyżej więc kawa raczej wchodzi i wychodzi bez problemu.


No generalnie PRADO ma same zalety, oprócz możliwości zamówienia systemów terenowych :)
Chociaż przyznam, że aktywny tempomat działa doskonale, bardzo go polubiłem!
Dla mnie to jajo, że auto samo hamuje i samo przyspiesza:)
wiem wiem, w audi to już od dawna, ale ja mam pierwszy raz!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 20:52 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2008
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
To hamowanie i przyspieszanie też mi się podobało. Gdybym miał też bym polubił. Gdybym nie miał nie tęskniły bym jednak specjalnie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 lip 2018, 23:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 736
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
To ja dodam trochę dziegciu do beczki miodu. Aktywny tempomat mnie trochę rozczarował. Nie chodzi tu nawet o czas i gwałtowność reakcji. Czasem potrafi dać tak po hamulcach, że boję się żeby ktoś nie wjechał w tyłek.
Chodzi jednak o jego zakres. W śmiesznym NX mojej żony działa do 0km/h. W Landzie w pewnym momencie się rozłącza i mówi: “martw się sam - ostrzegałem”.
Przydatne w trakcie stania w korkach i czytania neta. Auto zatrzymałoby się samo.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 lip 2018, 23:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2017, 5:05
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Czekam na nową 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
Kurde czego wy chcecie od tego auta, nie wiem o co chodzi ale to jest obecnie jedyny na rynku wóz terenowy. Cała reszta jest prawie. Ja bym go na nic innego nie zamienił. Mi się wszystko podoba. Wjeżdżam nim prawie wszędzie i wyjeżdżam. A cała reszta to miła oprawa. Jak ktoś chce czego innego to może kupić SUV'a i tyle.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 sie 2018, 15:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 290
Jedyny na rynku woz terenowy?? Żartujesz chyba. Są nowe modele Uaza, jest Gelenda stara i nowa, Wrangler, zaraz dojdzie nowy Jimny. I nowy Wrangler. Oprocz nowej Geli wszystko na zależnym z przodu.
Jak cos oscyluje koło 2.5 tony i 3 stów, i nie jedzie zapakowane pod górkę to wlasnie jest „prawie”.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 sie 2018, 15:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 969
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
dohap pisze:
Jedyny na rynku woz terenowy?? Żartujesz chyba. Są nowe modele Uaza, jest Gelenda stara i nowa, Wrangler, zaraz dojdzie nowy Jimny. I nowy Wrangler. Oprocz nowej Geli wszystko na zależnym z przodu.
Jak cos oscyluje koło 2.5 tony i 3 stów, i nie jedzie zapakowane pod górkę to wlasnie jest „prawie”.

Niby cos jest ale każde z tych aut które wymieniłes jest zupełnie inne, Gelenda to odjazd cenowy, Jimny nie ten rozmiar, Wrangler to bardziej auto do zabawy. O UAZie nie bede sie wypowiadał w porównaniu z Toyota :D Wiec tak naprawde chcąc miec rodzinne i komfortowe auto terenowe w rozsądnej cenie to zostaje LC.

Pomijam import modeli niedostepnych na naszym rynku jak np 4runner który moim zdaniem jest ekstra :D Czy też VDJ76 które do terenu super ale jako rodzinne może byc dyskusyjne (zależy jaką kto ma rodzine).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2018, 15:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2017, 5:05
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Czekam na nową 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
Dokładnie o tym mówię, porównuję do aut które idę do sklepu i kupuje a nie jakiś kosmosów albo cenowych albo zakupowych. Bo sprowadzanie auta z rosji czy stanów to kosmos cenowy i duże ryzyko co się dostanie. LC jest poza pickupami fabrycznie autem przystosowanym do jazdy w lekkim terenie. Można nim pojechać wszędzie oczywiście nie na przeprawy ale wakacje na bałkanach czy w gruzji to żaden problem. A na codzień jest to po prostu duże ładowne auto do jazdy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 sie 2018, 20:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1153
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Rubicon bardziej terenowy i cenowo nie wychodzi drożej. Masz blokady przód i tył, rozłączany swaybar silnik 3,6, a i wygląda jak rasowa terenówka, a nie jak mall crowler. Wprawdzie dla rodziny na dłuższe wycieczki wygodniejsze LC, sam rozważam zmianę na 150 za jakiś czas, ale i Rubicon kusi, napewno minus to miejsce wewnątrz.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 sie 2018, 10:23 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Posty: 993
Lokalizacja: Kraków
Auto: VDJ 76 kiedyś: KZJ/LJ 78, KZJ70, KZJ90, WOLF 290, GS1200
rolkos pisze:
Rubicon bardziej terenowy i cenowo nie wychodzi drożej. Masz blokady przód i tył, rozłączany swaybar silnik 3,6, a i wygląda jak rasowa terenówka, a nie jak mall crowler. Wprawdzie dla rodziny na dłuższe wycieczki wygodniejsze LC, sam rozważam zmianę na 150 za jakiś czas, ale i Rubicon kusi, napewno minus to miejsce wewnątrz.

miejsca wewnątrz brak, miękki dach to lipa i dla mnie wygląda jak karykatura terenówki. Fun car na plaże w wersji krótkiej i to wszystko.
Fakt, dziś tylko LC 150, Hilux a Jimny to jeden koleś na Syberię pojechał i wrócił. Każdemu wg potrzeb. Wranglerów jako wyprawówki rodzinne się nie spotyka. Można chyba kupić Mercedesa G profesional, ale taniej wyjdzie ściągnąć VDJ 76 z Dubaju. Z blokadami, wyciągarką, bagażnikiem dachowym i bakiem na 130 litrów w standardzie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 sie 2018, 11:26 
Offline

Rejestracja: 26 lip 2010, 21:28
Posty: 34
Lokalizacja: Swarzędz
Auto: w planach LC120
Co do Wranglera to nie ma co w ogóle porównywać.. byłem w nim zakochany do pierwszej jazdy, przepaść straszna między LC, a silnik diesla to tykająca bomba.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 sie 2018, 14:14 
Offline

Rejestracja: 13 lut 2017, 16:21
Posty: 72
Jak można porównywać jeepa, który jest zawsze na szarym końcu wszystkich rankingów niezawodności i jakości do toyoty, która zawsze jest w czołówce, jak nie na 1/2 miejscu? Przecież to jak porównywać LEDa od OSRAM do LEDa "o tych samych parametrach" za 0.05$ na aliexpresie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sie 2018, 23:01 
Offline

Rejestracja: 03 paź 2016, 16:38
Posty: 6
Koledzy, rozważam zakup J150 w wersji Prado, ale oczywiście żaden z dealerów nie jest w stanie mi zaoferować jazdy próbnej tą konkretną wersją wyposażeniową. Chciałbym zobaczyć jakość materiałów, zwłaszcza tapicerki (nie w opcjonalnej wersji Premium), a przy okazji zobaczyć jak wygląda sterowanie reduktorem i napędem. Najchętniej w wersji 5D automat.

Czy ktoś z Was zechciałby otworzyć swoje auto i mi pokazać (nawet nie chodzi o jazdę)? Warszawa lub okolice, najchętniej od 10 września.

Drugie pytanie do Was - czy sądzicie, że system KDSS w Toyocie nie jest czymś wartym świeczki pod kątem możliwości offroadowych? W Disco2, którym obecnie jeżdżę, odpowiednikiem tego systemu jest ACE. Na asfalcie samochód prowadzi się dzięki temu pewniej (sztywniej), a w terenie Disco z tym systemem mają lepsze wykrzyże, niż te ze zwykłym stabilizatorem. Pozdrawiam!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group