J15 - okiem użytkownika

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: luk4s7 »

tadeo pisze:To lusterko na dzieciaki to jednocześnie schowek na okulary, fajne:)
Jednocześnie?! Chyba coś przeoczyłem. Wchodzą tam też okulary?

Właśnie z okularami nie miałem co zrobić bo: schowka dedykowanego brak (albo nie zauważyłem), w podłokietniku lodówka, schowek pod gałkami od reduktora i crawl’a za mały, w drzwiach bocznych niezbyt wygodnie (trzeba odrywać na długo wzrok od drogi żeby go znaleźć), schowek przed pasażerem za daleko.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: luk4s7 »

kylon pisze:No i kolejna pierdoła. Gdy kupicie sobie kawę lub inny napój w dużym kubku i wstawicie go w uchwyt trzeba to zrobić gdy klapka małego schowka jest zamknięta. W innym przypadku może nastąpić zdziwko przy wyjmowaniu napoju ;-)
I to jest kolejny argument za Prado - ma duży schowek i to umieszczony wyżej więc kawa raczej wchodzi i wychodzi bez problemu.

Obrazek

BTW. Od kiedy pijesz kawę? Obrazek

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: kylon »

To czekolada ;-)

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: tadeo »

luk4s7 pisze: I to jest kolejny argument za Prado - ma duży schowek i to umieszczony wyżej więc kawa raczej wchodzi i wychodzi bez problemu.
No generalnie PRADO ma same zalety, oprócz możliwości zamówienia systemów terenowych :)
Chociaż przyznam, że aktywny tempomat działa doskonale, bardzo go polubiłem!
Dla mnie to jajo, że auto samo hamuje i samo przyspiesza:)
wiem wiem, w audi to już od dawna, ale ja mam pierwszy raz!

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: luk4s7 »

To hamowanie i przyspieszanie też mi się podobało. Gdybym miał też bym polubił. Gdybym nie miał nie tęskniły bym jednak specjalnie

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: Cruiser »

To ja dodam trochę dziegciu do beczki miodu. Aktywny tempomat mnie trochę rozczarował. Nie chodzi tu nawet o czas i gwałtowność reakcji. Czasem potrafi dać tak po hamulcach, że boję się żeby ktoś nie wjechał w tyłek.
Chodzi jednak o jego zakres. W śmiesznym NX mojej żony działa do 0km/h. W Landzie w pewnym momencie się rozłącza i mówi: “martw się sam - ostrzegałem”.
Przydatne w trakcie stania w korkach i czytania neta. Auto zatrzymałoby się samo.

Awatar użytkownika
atnet
Posty: 50
Rejestracja: 14 gru 2017, 04:05
Auto: Czekam na now? 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: atnet »

Kurde czego wy chcecie od tego auta, nie wiem o co chodzi ale to jest obecnie jedyny na rynku wóz terenowy. Cała reszta jest prawie. Ja bym go na nic innego nie zamienił. Mi się wszystko podoba. Wjeżdżam nim prawie wszędzie i wyjeżdżam. A cała reszta to miła oprawa. Jak ktoś chce czego innego to może kupić SUV'a i tyle.

dohap
Posty: 317
Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: dohap »

Jedyny na rynku woz terenowy?? Żartujesz chyba. Są nowe modele Uaza, jest Gelenda stara i nowa, Wrangler, zaraz dojdzie nowy Jimny. I nowy Wrangler. Oprocz nowej Geli wszystko na zależnym z przodu.
Jak cos oscyluje koło 2.5 tony i 3 stów, i nie jedzie zapakowane pod górkę to wlasnie jest „prawie”.

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: sebastian44 »

dohap pisze:Jedyny na rynku woz terenowy?? Żartujesz chyba. Są nowe modele Uaza, jest Gelenda stara i nowa, Wrangler, zaraz dojdzie nowy Jimny. I nowy Wrangler. Oprocz nowej Geli wszystko na zależnym z przodu.
Jak cos oscyluje koło 2.5 tony i 3 stów, i nie jedzie zapakowane pod górkę to wlasnie jest „prawie”.
Niby cos jest ale każde z tych aut które wymieniłes jest zupełnie inne, Gelenda to odjazd cenowy, Jimny nie ten rozmiar, Wrangler to bardziej auto do zabawy. O UAZie nie bede sie wypowiadał w porównaniu z Toyota :D Wiec tak naprawde chcąc miec rodzinne i komfortowe auto terenowe w rozsądnej cenie to zostaje LC.

Pomijam import modeli niedostepnych na naszym rynku jak np 4runner który moim zdaniem jest ekstra :D Czy też VDJ76 które do terenu super ale jako rodzinne może byc dyskusyjne (zależy jaką kto ma rodzine).

Awatar użytkownika
atnet
Posty: 50
Rejestracja: 14 gru 2017, 04:05
Auto: Czekam na now? 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: atnet »

Dokładnie o tym mówię, porównuję do aut które idę do sklepu i kupuje a nie jakiś kosmosów albo cenowych albo zakupowych. Bo sprowadzanie auta z rosji czy stanów to kosmos cenowy i duże ryzyko co się dostanie. LC jest poza pickupami fabrycznie autem przystosowanym do jazdy w lekkim terenie. Można nim pojechać wszędzie oczywiście nie na przeprawy ale wakacje na bałkanach czy w gruzji to żaden problem. A na codzień jest to po prostu duże ładowne auto do jazdy.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: rolkos »

Rubicon bardziej terenowy i cenowo nie wychodzi drożej. Masz blokady przód i tył, rozłączany swaybar silnik 3,6, a i wygląda jak rasowa terenówka, a nie jak mall crowler. Wprawdzie dla rodziny na dłuższe wycieczki wygodniejsze LC, sam rozważam zmianę na 150 za jakiś czas, ale i Rubicon kusi, napewno minus to miejsce wewnątrz.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: tadeo »

rolkos pisze:Rubicon bardziej terenowy i cenowo nie wychodzi drożej. Masz blokady przód i tył, rozłączany swaybar silnik 3,6, a i wygląda jak rasowa terenówka, a nie jak mall crowler. Wprawdzie dla rodziny na dłuższe wycieczki wygodniejsze LC, sam rozważam zmianę na 150 za jakiś czas, ale i Rubicon kusi, napewno minus to miejsce wewnątrz.
miejsca wewnątrz brak, miękki dach to lipa i dla mnie wygląda jak karykatura terenówki. Fun car na plaże w wersji krótkiej i to wszystko.
Fakt, dziś tylko LC 150, Hilux a Jimny to jeden koleś na Syberię pojechał i wrócił. Każdemu wg potrzeb. Wranglerów jako wyprawówki rodzinne się nie spotyka. Można chyba kupić Mercedesa G profesional, ale taniej wyjdzie ściągnąć VDJ 76 z Dubaju. Z blokadami, wyciągarką, bagażnikiem dachowym i bakiem na 130 litrów w standardzie

włodar
Posty: 59
Rejestracja: 26 lip 2010, 21:28
Auto: J120 + J150
Kontakt:

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: włodar »

Co do Wranglera to nie ma co w ogóle porównywać.. byłem w nim zakochany do pierwszej jazdy, przepaść straszna między LC, a silnik diesla to tykająca bomba.

Wiener
Posty: 129
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:21

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: Wiener »

Jak można porównywać jeepa, który jest zawsze na szarym końcu wszystkich rankingów niezawodności i jakości do toyoty, która zawsze jest w czołówce, jak nie na 1/2 miejscu? Przecież to jak porównywać LEDa od OSRAM do LEDa "o tych samych parametrach" za 0.05$ na aliexpresie.

maestral
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2016, 16:38

Re: J15 - okiem użytkownika

Post autor: maestral »

Koledzy, rozważam zakup J150 w wersji Prado, ale oczywiście żaden z dealerów nie jest w stanie mi zaoferować jazdy próbnej tą konkretną wersją wyposażeniową. Chciałbym zobaczyć jakość materiałów, zwłaszcza tapicerki (nie w opcjonalnej wersji Premium), a przy okazji zobaczyć jak wygląda sterowanie reduktorem i napędem. Najchętniej w wersji 5D automat.

Czy ktoś z Was zechciałby otworzyć swoje auto i mi pokazać (nawet nie chodzi o jazdę)? Warszawa lub okolice, najchętniej od 10 września.

Drugie pytanie do Was - czy sądzicie, że system KDSS w Toyocie nie jest czymś wartym świeczki pod kątem możliwości offroadowych? W Disco2, którym obecnie jeżdżę, odpowiednikiem tego systemu jest ACE. Na asfalcie samochód prowadzi się dzięki temu pewniej (sztywniej), a w terenie Disco z tym systemem mają lepsze wykrzyże, niż te ze zwykłym stabilizatorem. Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ