TEST 150

Moderator: luk4s7

Piotrek
Posty: 55
Rejestracja: 30 lip 2009, 16:40
Auto: LC 120

Re: TEST 150

Post autor: Piotrek »

Husky,
Widzę, że maz podobne spostrzeżenia do mnie odnośnie biegów i zawieszenia. Moim zdaniem to zawieszenie jest naprawdę dużo twarsze. Mój brat stwierdził, że wykonanie w 150 jest dużo lepsze, ale bym polemizował.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: tadeo »

na parkingu świetnie :)

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: MAC332 »

tadeo pisze:na parkingu świetnie :)
Czy to jest twoja odpowiedź na moje pytanie?
Czy BEMO wystawiło LC tylko na pokaz a nie do testów. :cry:
Jak tak to dzięki za odpowiedź. :shock:

Awatar użytkownika
wolf
Klubowicz
Posty: 828
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:47
Auto: Hilux, 69AM
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: wolf »

Zdaje sie, ze 150 i nowego Hila to wystawil ASD Tadeusz Ukleja a nie Bemo.
Z tego co zaobserwowalem (a siedzialem przy piwku dlugo) to pojazdy co chwile jezdzily z nowymi kierowcami. Znaczy sie testowane byly. Aha; wracaly coraz bardziej zablocone :mrgreen:

Zyzol
Posty: 347
Rejestracja: 20 gru 2007, 19:36
Auto: KDJ 95
J15
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: Zyzol »

w 150 nawet sie cos wgniotlo :D

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: tadeo »

MAC332 pisze:
tadeo pisze:na parkingu świetnie :)
Czy to jest twoja odpowiedź na moje pytanie?
Czy BEMO wystawiło LC tylko na pokaz a nie do testów. :cry:
Jak tak to dzięki za odpowiedź. :shock:

tak to była odpowiedź na Twoje pytanie, pytałeś jak się spisuje 150, więc odpowiedziałem na parkingu świetnie, co oznacza, że w ternie .. no co oznacza ? :)

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: Kames »

tadeo pisze:
MAC332 pisze:
tadeo pisze:na parkingu świetnie :)
Czy to jest twoja odpowiedź na moje pytanie?
Czy BEMO wystawiło LC tylko na pokaz a nie do testów. :cry:
Jak tak to dzięki za odpowiedź. :shock:

tak to była odpowiedź na Twoje pytanie, pytałeś jak się spisuje 150, więc odpowiedziałem na parkingu świetnie, co oznacza, że w ternie .. no co oznacza ? :)
Tadeo he widziałes miny gosci z serwisu po tescie :!: :mrgreen:

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: MAC332 »

A może odpowiedz coś więcej niż dwie kropki i :) . Jeździł w terenie czy nie? Zdaję sobie sprawę, że do przerabianych i z oponami standardowymi nie miał szans, ale jak sobie radził jak na auto seryjne. I jaka wersja była? X czy Prestige.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: tadeo »

A może przeczytasz mój test zamieszczony trochę wyżej ?

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: MAC332 »

Czytałem , ale w nim nie ma za wiele o terenie. Dzięki za odpowiedzi i nie będę już wypytywał.
I tak jest tutaj wiele informacji o LC150.
Sam nią jeździłem , ale panowie z salonu nie pozwolili wjechać w większe blotko.
Po jeździe stwierdziłem, że jest to autko lepsze od 120tki (nie buja się w zakrętach, jest bardziej rodzinne, choć powinni coś konkretnego zrobić z silnikiem - mimo, że jest to auto terenowe przydałoby się troszkę więcej dynamiki).
Decyzja zapadła - wymiana 120 na 150 na sprężynkach, bo pneumatyka to kicha.

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: grzes »

obejrzalem 150 teraz w Bad Kissingen. Nie wiem jak jezdzi, ale wyglada ladniej niz 120. Tylko cena powinna oscylowac kolo 35-40 euro, a nie jakies chore sumy, bo rzeczywiscie nie bardzo wiadomo do kogo ten samochod jest kierowany.

Troche mnie dziwi polityka firm produkujacych 4x4, oczywiscie SUVy, ekologia itp. ale przeciez zarowno toyota jak i nissan pozbyly sie prostych uzytkowych (w miare) pojazdow. HZJ 105 nie ma, Patrola nie ma. Zostaly tylko kombinacje zeby skads tam sciagnac, jakos zarejestrowac... :( szkoda... w zasadzie zostal tylko LR i Iveco tak zeby kupic i pojechac w teren.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: tadeo »

MAC332 pisze:Czytałem , ale w nim nie ma za wiele o terenie. Dzięki za odpowiedzi i nie będę już wypytywał.
I tak jest tutaj wiele informacji o LC150.
Sam nią jeździłem , ale panowie z salonu nie pozwolili wjechać w większe blotko.
Po jeździe stwierdziłem, że jest to autko lepsze od 120tki (nie buja się w zakrętach, jest bardziej rodzinne, choć powinni coś konkretnego zrobić z silnikiem - mimo, że jest to auto terenowe przydałoby się troszkę więcej dynamiki).
Decyzja zapadła - wymiana 120 na 150 na sprężynkach, bo pneumatyka to kicha.

Mówisz, że pneumatyka kicha do ?
Zakładam, że 150 w teren szybko nie wjedziesz, a jeśli wjedziesz w teren drogą polną, to sugeruje Ci zdecydowanie zakupić pneumatykę. Bo:
- utwardzisz na autostradzie i dzieciaki nie będą puszczać Ci pawia
- odpuścisz w trenie coby Ci zębów nie powybijało
- i podniesiesz sobie autko o parę centymetrów (nie pamiętam ile, ale z 5 na pewno)

a sprężyny.... cóż niezawodne ale nie w dupowozie, który masz mieć od autostrady po polne drogi.
Pneumatyka nie zachowuje się tak jak w Range Roverze, ale cóż, nie można mieć wszystkiego :)

Wybieraj opcje zdecydowanie z pneumatyką, jeśli mówimy o nowym aucie. Jeśli kupisz starą setkę to oczywistym jest, że zakładasz sprężyny dobrane do specyfiki podróży i obciążenia. Tanio nie jest, ale jak chcesz tanio to kup 120 z 3 litrówką w wersji africa :) jeszcze ostatnie egzemplarze sa po 25 tys euro :) poszukaj na ebay..
NOWE

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: MAC332 »

Może i pneumatyka jak piszesz ma jakieś zalety ale mam złe wspomnienia - otóż jeździłem Mercem GL i po dwóch latach pierdyknęła właśnie pneumatyka i wcześniej parę innych rzeczy.
Nową 150 jeździłem i na pneum. i na sprężynkach i akurat w tym modelu nie ma za wielkiej różnicy, po za podniesieniem. Różnica zaś jest między modelami 120 a 150 (150 brak bujania w zakrętach).
Toyka zamówiona do produkcji w specjalnej konfiguracji i już nic nie zmieniam.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: TEST 150

Post autor: tadeo »

Buja jak diabli, nie bujaj ;) i jak może nie być różnicy miedzy sprezynami a pneumatyka o możliwości dobijania twardosci ? No nic, to powodzenia:)

Awatar użytkownika
Adam
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)

Re: TEST 150

Post autor: Adam »

w wersjach z KDSS nie buja, nie przechyla na zakrętach, bardzo fajnie się prowadzi :wink:

ODPOWIEDZ