TEST 150
Moderator: luk4s7
Re: TEST 150
Husky,
Widzę, że maz podobne spostrzeżenia do mnie odnośnie biegów i zawieszenia. Moim zdaniem to zawieszenie jest naprawdę dużo twarsze. Mój brat stwierdził, że wykonanie w 150 jest dużo lepsze, ale bym polemizował.
Pozdrawiam
Widzę, że maz podobne spostrzeżenia do mnie odnośnie biegów i zawieszenia. Moim zdaniem to zawieszenie jest naprawdę dużo twarsze. Mój brat stwierdził, że wykonanie w 150 jest dużo lepsze, ale bym polemizował.
Pozdrawiam
Re: TEST 150
na parkingu świetnie
Re: TEST 150
Czy to jest twoja odpowiedź na moje pytanie?tadeo pisze:na parkingu świetnie
Czy BEMO wystawiło LC tylko na pokaz a nie do testów.
Jak tak to dzięki za odpowiedź.
Re: TEST 150
Zdaje sie, ze 150 i nowego Hila to wystawil ASD Tadeusz Ukleja a nie Bemo.
Z tego co zaobserwowalem (a siedzialem przy piwku dlugo) to pojazdy co chwile jezdzily z nowymi kierowcami. Znaczy sie testowane byly. Aha; wracaly coraz bardziej zablocone
Z tego co zaobserwowalem (a siedzialem przy piwku dlugo) to pojazdy co chwile jezdzily z nowymi kierowcami. Znaczy sie testowane byly. Aha; wracaly coraz bardziej zablocone
Re: TEST 150
w 150 nawet sie cos wgniotlo
Re: TEST 150
MAC332 pisze:Czy to jest twoja odpowiedź na moje pytanie?tadeo pisze:na parkingu świetnie
Czy BEMO wystawiło LC tylko na pokaz a nie do testów.
Jak tak to dzięki za odpowiedź.
tak to była odpowiedź na Twoje pytanie, pytałeś jak się spisuje 150, więc odpowiedziałem na parkingu świetnie, co oznacza, że w ternie .. no co oznacza ?
Re: TEST 150
Tadeo he widziałes miny gosci z serwisu po tescietadeo pisze:MAC332 pisze:Czy to jest twoja odpowiedź na moje pytanie?tadeo pisze:na parkingu świetnie
Czy BEMO wystawiło LC tylko na pokaz a nie do testów.
Jak tak to dzięki za odpowiedź.
tak to była odpowiedź na Twoje pytanie, pytałeś jak się spisuje 150, więc odpowiedziałem na parkingu świetnie, co oznacza, że w ternie .. no co oznacza ?
Re: TEST 150
A może odpowiedz coś więcej niż dwie kropki i . Jeździł w terenie czy nie? Zdaję sobie sprawę, że do przerabianych i z oponami standardowymi nie miał szans, ale jak sobie radził jak na auto seryjne. I jaka wersja była? X czy Prestige.
Re: TEST 150
A może przeczytasz mój test zamieszczony trochę wyżej ?
Re: TEST 150
Czytałem , ale w nim nie ma za wiele o terenie. Dzięki za odpowiedzi i nie będę już wypytywał.
I tak jest tutaj wiele informacji o LC150.
Sam nią jeździłem , ale panowie z salonu nie pozwolili wjechać w większe blotko.
Po jeździe stwierdziłem, że jest to autko lepsze od 120tki (nie buja się w zakrętach, jest bardziej rodzinne, choć powinni coś konkretnego zrobić z silnikiem - mimo, że jest to auto terenowe przydałoby się troszkę więcej dynamiki).
Decyzja zapadła - wymiana 120 na 150 na sprężynkach, bo pneumatyka to kicha.
I tak jest tutaj wiele informacji o LC150.
Sam nią jeździłem , ale panowie z salonu nie pozwolili wjechać w większe blotko.
Po jeździe stwierdziłem, że jest to autko lepsze od 120tki (nie buja się w zakrętach, jest bardziej rodzinne, choć powinni coś konkretnego zrobić z silnikiem - mimo, że jest to auto terenowe przydałoby się troszkę więcej dynamiki).
Decyzja zapadła - wymiana 120 na 150 na sprężynkach, bo pneumatyka to kicha.
Re: TEST 150
obejrzalem 150 teraz w Bad Kissingen. Nie wiem jak jezdzi, ale wyglada ladniej niz 120. Tylko cena powinna oscylowac kolo 35-40 euro, a nie jakies chore sumy, bo rzeczywiscie nie bardzo wiadomo do kogo ten samochod jest kierowany.
Troche mnie dziwi polityka firm produkujacych 4x4, oczywiscie SUVy, ekologia itp. ale przeciez zarowno toyota jak i nissan pozbyly sie prostych uzytkowych (w miare) pojazdow. HZJ 105 nie ma, Patrola nie ma. Zostaly tylko kombinacje zeby skads tam sciagnac, jakos zarejestrowac... szkoda... w zasadzie zostal tylko LR i Iveco tak zeby kupic i pojechac w teren.
Troche mnie dziwi polityka firm produkujacych 4x4, oczywiscie SUVy, ekologia itp. ale przeciez zarowno toyota jak i nissan pozbyly sie prostych uzytkowych (w miare) pojazdow. HZJ 105 nie ma, Patrola nie ma. Zostaly tylko kombinacje zeby skads tam sciagnac, jakos zarejestrowac... szkoda... w zasadzie zostal tylko LR i Iveco tak zeby kupic i pojechac w teren.
Re: TEST 150
MAC332 pisze:Czytałem , ale w nim nie ma za wiele o terenie. Dzięki za odpowiedzi i nie będę już wypytywał.
I tak jest tutaj wiele informacji o LC150.
Sam nią jeździłem , ale panowie z salonu nie pozwolili wjechać w większe blotko.
Po jeździe stwierdziłem, że jest to autko lepsze od 120tki (nie buja się w zakrętach, jest bardziej rodzinne, choć powinni coś konkretnego zrobić z silnikiem - mimo, że jest to auto terenowe przydałoby się troszkę więcej dynamiki).
Decyzja zapadła - wymiana 120 na 150 na sprężynkach, bo pneumatyka to kicha.
Mówisz, że pneumatyka kicha do ?
Zakładam, że 150 w teren szybko nie wjedziesz, a jeśli wjedziesz w teren drogą polną, to sugeruje Ci zdecydowanie zakupić pneumatykę. Bo:
- utwardzisz na autostradzie i dzieciaki nie będą puszczać Ci pawia
- odpuścisz w trenie coby Ci zębów nie powybijało
- i podniesiesz sobie autko o parę centymetrów (nie pamiętam ile, ale z 5 na pewno)
a sprężyny.... cóż niezawodne ale nie w dupowozie, który masz mieć od autostrady po polne drogi.
Pneumatyka nie zachowuje się tak jak w Range Roverze, ale cóż, nie można mieć wszystkiego
Wybieraj opcje zdecydowanie z pneumatyką, jeśli mówimy o nowym aucie. Jeśli kupisz starą setkę to oczywistym jest, że zakładasz sprężyny dobrane do specyfiki podróży i obciążenia. Tanio nie jest, ale jak chcesz tanio to kup 120 z 3 litrówką w wersji africa jeszcze ostatnie egzemplarze sa po 25 tys euro poszukaj na ebay..
NOWE
Re: TEST 150
Może i pneumatyka jak piszesz ma jakieś zalety ale mam złe wspomnienia - otóż jeździłem Mercem GL i po dwóch latach pierdyknęła właśnie pneumatyka i wcześniej parę innych rzeczy.
Nową 150 jeździłem i na pneum. i na sprężynkach i akurat w tym modelu nie ma za wielkiej różnicy, po za podniesieniem. Różnica zaś jest między modelami 120 a 150 (150 brak bujania w zakrętach).
Toyka zamówiona do produkcji w specjalnej konfiguracji i już nic nie zmieniam.
Nową 150 jeździłem i na pneum. i na sprężynkach i akurat w tym modelu nie ma za wielkiej różnicy, po za podniesieniem. Różnica zaś jest między modelami 120 a 150 (150 brak bujania w zakrętach).
Toyka zamówiona do produkcji w specjalnej konfiguracji i już nic nie zmieniam.
Re: TEST 150
Buja jak diabli, nie bujaj i jak może nie być różnicy miedzy sprezynami a pneumatyka o możliwości dobijania twardosci ? No nic, to powodzenia:)
Re: TEST 150
w wersjach z KDSS nie buja, nie przechyla na zakrętach, bardzo fajnie się prowadzi