Strona 16 z 17

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 11 gru 2010, 05:05
autor: Maniek 70
Maniek 70 pisze:Kilka przemyśleń o nowej LC 150, które przyszły mi do głowy i pozwalam się nimi podzielić...

- kamery - z pewnością pomogą matką odwożącym dzieci do szkoły zaparkować auto i nie rozjechać zabawek dziecka na podjeździe - czy w terenie raczej te "oczy" się nie zabłocą... nie wiem ? Wiem że w deszczowe dni po powrocie do garażu przecierałem tylną kamerę V8 bo nie było wiele widać...
- Keyless Go - bardzo wygodne, nie szukamy po kieszeniach kluczyków, wysiadamy zawsze z kluczykami nie ryzykując, że auto odjedzie bez nas nawet, gdy mamy zły nawyk i nie wyłączamy auta... jedyny problem to próby wyrwania klamek w innych autach bez tego systemu - przyzwyczajenie... :lol:

- zalety lub wady trakcyjne da się pewnie oceni i porównać dopiero po jazdach - nie mam więc zdania a internetowe filmy reklamowe to marketing... dopiero jak zobaczymy topienie i podjazdy w pionie na You Tube to będzie można coś powiedzieć :P .

- W tej skrzyni "S" to raczej nie tryb sport tylko "shift" do przerzucania biegami ręcznie.
Podobnie jest w V8...

- Drewno w końcu wygląda jak drewno z drewna... :lol:

- przednie lampy LC 150 - jak dla mnie super.
Te z LC 120 od początku nie podobały mi się i nadal nie jestem ich fanem. Rozumiem, ze były ukłonem w stronę LC90, ale trochę nieudanym i w końcu Xenony...

- kremowa tapicerka w sam raz do jazdy w terenie - ale przecież można też kupić antracytową...

Tak poza tym to coś pomiedzy V8 a RAV 4 tylko chyba jednak V8 ma lepsze proporcje.

Tylko dla mnie te pokrętła sterczące jak sutki w strojach u Jean Paul Gaultier'a i kanciastości deski to krok wstecz w stronę LR Disco 3, która mocno trąci myszką.

V8 zdecydowanie jest bardziej elegancka i wyważona.

Plastiki na karoserii, które niektórzy krytykują są wbrew pozorom bardzo praktyczne w użytkowaniu. Drobna obcierka i albo lakierujesz pół auta albo zdejmujesz porysowany, wyrzucasz, zakładasz drugi i po problemie... Wiem coś o tym... :lol:

Jak dla mnie to skrzynia: 6 biegowy automat i silnik nominalnie ponad 200KM i wtedy warto się zastanowi i ew. kupić - bo mało kto wspomniał ile kosztuje w Niemczech 150-ka - niewiele mniej niż V8 po ostrych negocjacjach...
Tak więc, aby mieć nowinkę wcześniej niż inni - może warto, żeby zostać testerem Toyoty przy nowym modelu - może warto - tylko dlaczego za swoje pieniądze...?? :roll:

Oczywiście nad gustami się nie dyskutuje...


Pozdrawiam

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 21 mar 2011, 19:27
autor: PePe
a czy ktos miach z was do czynienia z wersja z 4 litrowa benzyna ?? jak to jezdzi j jak to Pali realnie

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 10 kwie 2011, 12:06
autor: mopar
patryknowak111 pisze:a czy ktos miach z was do czynienia z wersja z 4 litrowa benzyna ?? jak to jezdzi j jak to Pali realnie
za 2 tygodnie bede posiadal takową do testow 8) ,wiec zapraszam na jazdę

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 10 kwie 2011, 14:43
autor: PePe
ok odezwe się , super by było bo bardzo jestem ciakaw jak to jezdzi .

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 08 maja 2011, 14:43
autor: Jerzy23
PePe pisze:a czy ktos miach z was do czynienia z wersja z 4 litrowa benzyna ?? jak to jezdzi j jak to Pali realnie
Zajebiscie jezdzi! Bez znaczenia czy to J120 czy J150. Nawet automat pracuje dobrze! Na dwie rzeczy moznaby narzekac. Delikatne zawieszenie z przodu i 17 calowe felgi.

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 11 paź 2011, 20:47
autor: Everlast
Od jakiegoś czasu mam chętkę na 150-kę.
Myślę o zakupie najtańszej wersji Luna. Jest bez KDSS. I tu mam pytanie do fachowców, czy ten system rzeczywiście jest warty tego, aby płacić dodatkowe 30 tys. zł. za wersję SOL?
I drugie pytanie, czy można usztywnić 150-tkę bez KDSS wymieniając jej zawierzenie?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 11 paź 2011, 21:17
autor: kylon
Możesz bez problemu wymienić zawieszenie czyli amortyzatory i sprężyny.

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 11 paź 2011, 21:45
autor: Everlast
Dzięki Kylon. Rozumiem, że w ten sposób można dobrać twardość zawieszenia, dzięki czemu autem nie będzie tak bujało? Jeśli tak, to chyba w to wchodzę, bo można wyrwać Lunę za < 200 tys. to cena całkiem jadalna. A bez kamer i innej elektroniki wszelakiej jakoś się obędę.

I jeszcze jedno pytanie, może wiesz? Czy wymiana amorów i sprężyn ma się jakoś do gwarancji? TMP nie robi problemów z gwarancją?

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 12 paź 2011, 07:05
autor: kylon
Nie robi problemów ale zapytaj dealera. Gwarancja na amory i sprężyny jest wtedy producenta.

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 18 sie 2013, 23:14
autor: Pyrka
Facelifting J15 2013/2014 :?

Obrazek

Obrazek

i Lexusa

Obrazek

Obrazek

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 19 sie 2013, 18:06
autor: kylon
Spraw gustu nie powinno się omawiać ale mi się nie podoba :cry:. Przedni zderzak z dupy wzięty czyli widać za małe światła od osobówki i zaślepiona kiepsko luka po starym reflektorze. Atrapa zbyt masywna.

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 19 sie 2013, 19:18
autor: grzes
Niestety producenci 4x4 zabrneli w slepa uliczke...
:cry:

Ogolnie na rynku kicha sie pojawia.

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 19 sie 2013, 22:03
autor: Pyrka
Obrazek

Dostawa na rynek arabski
Obrazek

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 20 sie 2013, 06:55
autor: kylon
Fj to już poklejony przez Pyrkę bo z przodu drzewa się odbijają i nie pasuje jedno do drugiego :wink:

Re: A jednak Land Cruiser 150

: 23 sie 2013, 21:13
autor: Pyrka