Jak dla mnie auto bardzo fajne i mam następujące spostrzeżenia:
- jest większe w prowadzeniu (nie tylko odczucia) bo zyskało kilka cm, szczególnie da się odczuć przy wąskich wjazdach,
- prado z zawieszeniem sprężynowym, moim osobistym zdaniem w ogóle nie ustępuje pneumatyce. Owszem jak dojdzie załadunek to dupa pewnie się obniży, ale jeżdżąc 120 z pneumatyką byłem przekonany że to będzie przepaść jeśli chodzi o komfort i tłumienie nierówności z oponami 265/65/17. Duże pozytywne zaskoczenie!
- wyposażenie standardowe jest zadowalające choć brakuje czujników parkowania, przy tych gabarytach będą bardzo pomocne. Ale jest za to kamera cofania która nie występuje w specyfikacji katalogowej
- tapicerka jasna materiałowa całkiem fajna i mila w dotyku, oczywiście, że brudząca ale bez przesady. Poza tym wnętrze z jasną tapicerką ma jasne wstawki ,jasną deskę rozdzielcza i kierownice, co mnie akurat bardziej przekonuje niż ciemna, niebrudząca się kraina Mordoru. Ale to już kwestia gustu.
- Audio bardzo dobre, zarówno CD, radio, mp3, bluetooth gra bardzo dobrze. Jeśli ktoś twierdzi, że brakuje basu to może kwestia ustawień korektora, albo wybór utworu do odsłuchu
- rama czysta, czarna, bez jakichkolwiek nalotów, śladów rudej itp, oczywiście konserwacja obowiązkowa.
- prędkość w czasie jazdy mniej odczuwalna, ma się wrażenie że jest dużo wolniej (osobiste odczucie).
- skrzynia pracuje płynnie, jedyne co daje się odczuć, to po zdjęciu nogi z gazu, redukcja na niższy bieg przy ok 60km/h. Oczywiście nie jest to żadne szarpnięcie ale odczuwalne spowalnianie. 120 tego nie ma, albo nie zauważyłem.
-reflektory to po prostu mega duża poprawa (wiem LED-y), ale widoczność nawet w porównaniu z nowymi lampami na H4 premium +150 % robi wrażenie, teraz wszystko widać.
- hamulce działają na 6. Nie zależy mi na 24m ze 100km/h ale świetnie działają, i porównując reakcję na pedał hamulca jestem pod wrażeniem.
- prędkości autostradowe 120, wyprzedzanie 140 dla mnie satysfakcjonujące w zupełności. Nie ścigam się spod świateł, ale 2,8 w porównaniu z 3.0 jakby miał mniejszy moment szczególnie w dolnym zakresie.
- kierownica zwarta, wygodna, z potrzebnymi funkcjami, wspomaganie kierownicy super, co powoduje dziwne odczucia po zmianie samochodu , który jakby przestał mięć wspomaganie.
- duży minus to gumowe dywaniki Toyoty, jakieś olbrzymie nieporozumienie, guma szybko brudząca, cienka, krój dywaników jakby zaadaptowany z Aigo albo Yarisa.