Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 15 lis 2018, 15:24
części toyota


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 303 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna
Autor Wiadomość
Post: 01 sie 2018, 19:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 733
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Każdy potrzebuje auta do własnych celów, ja uważam, że Land to jedno z niewielu aut i do „tańca” i do „różańca”. Za to go wprost uwielbiam. Owszem, po tym jak zniknął silnik 3.0 stwierdziłem, że się nie poddam i wziąłem 4.0. I nie żałuję tego wyboru mimo mniejszego momentu obrotowego i większego spalania. Auto spełnia swoją funkcję.
PS. W trakcie pobytu w Liechtensteinie byłem zaskoczony ilością 150tek na tak małej powierzchni. Pod niektórymi domami potrafiły stać 2 sztuki - długa i krótka.

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 sie 2018, 22:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2012, 23:26
Posty: 153
Lokalizacja: Poznań
Auto: Hdj 100
Dobrze Nomad pisze :-) wolę tu poczytać porównanie do Land cruisera niż zagłębiać się w kolejne forum. Obojętnie czy to będzie audi czy dacia duster :-)
Co do elektroniki to poziom jest porównywalny w audi i toyocie z tą różnicą, że audi ogarnie co drugi domorosły tuner a z prostą toyotą trzeba się bujać po znachorach :-)
Pozdr Adam

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 sie 2018, 16:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2017, 5:05
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Czekam na nową 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
Co do serwisów ASO to wszystkie marki mają ten sam problem, nie wiadomo za co się płaci i tyle. Co do tunerów to ja raczej się boję wiejskich tuningów, chipów i takich tam. Z tego pożytku mało a ryzyko jest duże. Bo zmiany oprogramowania są robione moim zdaniem na zasadzie dajmy więcej bez wiedzy jak to wpłynie na żywotność podzespołów. O niemieckich autach mam takie zdanie i tyle, ale są fani motoryzacji niemieckiej i OK, tyle że ja nie widzę tu ani jakości ani jakiś znowu super rozwiązań. Bo dla mnie komputery dotykowe ekrany czy inne lampeczki to nie jest fun. Ja raczej patrze na trwałość i koszty późniejszej eksploatacji. A to że auta niemieckie tak tracą na wartości jest dowodem na ich lichą jakość. Wystarczy spojrzeć na allegro ile kosztuje używane LC a ile Q7 i wszystko w temacie. W moich podróżach nie spotkałem w dupie swiata 10 letniego Q7 na wyprawie życia a Toyoty LC to standard. Porównać LC można do Pathfindera czy innych tego typu aut a nie miejskich limuzynek z milionem świecidełek na samonośnym nadwoziu.

Co do obsługi Toyota Polska to jest takie a nie inne, ale co w Audi mają lepszy expres do kawy lepszą farbę na ścianach ???. Bo nie wiem w czym różnica... Idzie się kupuje auto i tyle... A serwisuje tam gdzie się uzna za stosowne... Są lepsze serwisy i są gorsze. Ale to nie zależy od marki tylko od tego kto to prowadzi i jakie ma podejście do życia....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 sie 2018, 8:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 733
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Wczoraj przebijałem się przez przełęcz San Bernardino i był mały dzwon przy wyjeździe z tunelu. Patrzę co podjeżdża po rozkraczone auta: dwa nowe LC150 pomocy drogowej w pięknym żółtym kolorze z lawetami długimi jak pociąg towarowy.

We Francji widziałem natomiast nowiuteńkiego HZJota jako holownik do źle zaparkowanych aut.

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 sie 2018, 15:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2001
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
Nie bardzo wiem co oni w tym filmie gadają, ale mniej więcej od 14 minuty porównują 2.8 D-4D do 4.0 VVT-i
https://youtu.be/2uUUdJOl3Wk


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 wrz 2018, 9:15 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 266
Nowym holownikiem wróciłem właśnie z wakacji z campingiem na haku 1700 kg. Objazd prawie 5,5 tysięcy km. Zaliczone górzyste 3-cyfrówki oraz nieoznakowane drogi Albanii , Grecji , MKD, Czarnogóry i tradycyjnie leżakowanie w Cro. Nie chcę dolewać oliwy do ognia bezkrytycznym trawnikowym zwolennikom LC.
Mam realne porównanie Toyoty do Q7-ki -Toyota niestety zostaje baaardzo daleko w tyle.
Podkreślam miłośnikom trawnika i drogi do Tesco - w dalszym ciągu nie topię auta po klamki.
Uprasza się o nie krytykowanie mojego zdania czytając tylko wycinek opinii. :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 7:10 
Offline

Rejestracja: 30 paź 2018, 6:51
Posty: 6
w piatek odebralem moja pierwsza toyote :)

Obrazek


Załączniki:
9AE7A8AD-D2A5-4699-8685-9A3D687C9EF8.jpeg [152.24 KiB]
Pobrany 29 razy
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 8:55 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15214
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
I tak na miejską plażę od razu ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 10:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1150
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Fajna ta nowa 150. Pomyśl o jakimś zabezpieczeniu antykorozyjnym. Za 10 lat mogę być zainteresowany odkupieniem :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 11:37 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2001
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
No, no ładne auto! Ciekawe jak na tych 19" będzie się jeździło. Słyszałem już od jednego użytkownika ze trochę twardawo.
W aktualnym Auto Świecie trochę opowiadają/reklamują Krown'a. Myślę że najsensowniejsze z rozwiązań. Najlepszym oczywiście byłoby rozebranie na części i dodatkowe zabezpieczenie nowej powłoki, ale to prawie niewykonalne ze względu na koszty i utratę gwarancji.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 11:38 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15214
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
To muszę zakupić i poczytać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 12:20 
Offline

Rejestracja: 30 paź 2018, 6:51
Posty: 6
jestem zadowolony :)

jezdzi sie przyjemnie

tez zastanawialem jak bedzie z tymi 19''. sa w standardzie w wersjach powyzej prado. moge powiedziec tylko tyle, ze na asfalcie i na miejskiej plazy jezdzi sie ok. na kamieniestej plazy mogloby byc gorzej ale na taka jeszcze nie dojechalem :)

to moja pierwsza toyota i pierwszy diesel :) przed decyzja o zakupie czytalem dywagacje na temat silnikow diesla i benzynowych
bylem kiedys na jezdzie testowej benzya, dokladnie tym egzemlarzem, ktory tutaj testuja panowie:
https://www.youtube.com/watch?v=8Ie4_3_pkjU&t=165s
i mialem mieszane uczucia.

ten samochod nie jest demonem predkosci ale miedzy innymi wlasnie to mnie w nim urzeklo, nie chce nim sie spieszyc :) cruisery sa do cruisingu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 12:26 
Offline

Rejestracja: 30 paź 2018, 6:51
Posty: 6
Moze ktos polecic gdzie/u kogo warto zabezpieczyc przed korozja? Poki co zamontowalem tylko aluminowe oslony podwozia, ze steeler.pl
- silnika i drazkow kierowniczych,
- skrzyni biegow i skrzyni rozdzielczej,
- zbiornika paliwa

@rolkos - nie wiem czy bede chcial sprzedaac za 10 lat, mam nadzieje pojezdzic dluzej :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 12:53 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2001
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
kylon pisze:
To muszę zakupić i poczytać.

Nic wielkiego ani odkrywczego. Taka trochę reklama przy okazji opisu metody.

lukasz.m4 pisze:
jestem zadowolony :)

jezdzi sie przyjemnie

tez zastanawialem jak bedzie z tymi 19''. sa w standardzie w wersjach powyzej prado. moge powiedziec tylko tyle, ze na asfalcie i na miejskiej plazy jezdzi sie ok. na kamieniestej plazy mogloby byc gorzej ale na taka jeszcze nie dojechalem :)

Tak jest, bo to auto ogólnie jeździ bardzo komfortowo. Myślę że KDSS też dokłada swoje 5gr. Z info w necie (jest tu na forum wątek o KDSS z linkiem to filmu) wynika że działa to również stabilizując i "łagodząc nierówności" przy jeździe na wprost.

Jestem bardzo ciekaw jak się jeździ wersją Prado (bez KDSS i na 17") w stosunku do wyższych wersji (z KDSS i 19"). Czytałem gdzieś że Prado ma sztywniejszy zawias (może to kwestia stabilizatorów a nie różnicy w sprężynach) ale rekompensują to 17" felgi. No cóż, może dane będzie się kiedyś o tym przekonać...

lukasz.m4 pisze:
Moze ktos polecic gdzie/u kogo warto zabezpieczyc przed korozja?

Wpisz po prostu Krown w Googla i znajdziesz w W-wie przynajmiej 2 miejsca w których tym psiukają. No i kup Auto Świat - tam opisują co i jak.

lukasz.m4 pisze:
Poki co zamontowalem tylko aluminowe oslony podwozia, ze steeler.pl
- silnika i drazkow kierowniczych,
- skrzyni biegow i skrzyni rozdzielczej,
- zbiornika paliwa

Wiem że w ASO polecają i sprzedają produkty Steeler'a. Nie widziałem osobiście więc chętnie bym ocenił jak to wygląda na aucie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2018, 13:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 967
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Akurat fabryczna stalowa osłona zbiornika jest w tych autach bardzo solidna. Ostatnio spotkałem sie z opinią że dzięki przetłoczeniom jest lepsza niż płaska osłona aftermaketowa. W 120 wyglada to tak samo i szorując swoim zbiornikiem po ukraińskich kamieniach moge potwierdzić jakość fabrycznego zabezpieczenia ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 303 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group