Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 24 kwie 2018, 12:31
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
Post: 17 lis 2017, 10:09 
Offline

Rejestracja: 16 lis 2017, 21:08
Posty: 4
Wczoraj miałem przyjemność (chyba jako jeden z pierwszych) przetestować nowego Land Cruisera na którego jestem już od kilku tygodni napalony. Jako że ostatnim Landkiem jakim jeździłem była J120 4.0 z 2003 r. dziś po 7 latach od rozstania znów poczułem, że kocham ten samochód.

Nie mogę go porównać do modelu sprzęt liftingu, ale odniosę się w kilku słowach do mojego dawnego J120.

Po pierwsze na plus mam wrażenie, że mniej buja (KDSS) mimo tego że J 120 miałem wersji z pneumatycznym zawieszeniem, a dziś jeździłem wersją bez.

Hamulce bardzo fajnie się zachowują jak na taką ciężarówkę (zatrzymanie J120 to był chalange).

Silnik diesla nie jest zbyt żwawy, wręcz zdecydowanie zbyt słaby jak na to Auto, ciężko to porównać do mojej starej 4.0l. Przy jeździe ponad 140km/h hałas spod maski jest już męczący. Auto zaczyna dopiero jeździć w trybie sport. Standardowy Tryb Eco zabija przyjemność z jazdy.

Środek bardzo elegancki, Deska obszyta skórą , wstawki drewniane, naprawdę bardzo estetycznie. Ogromna przestrzeń i pełna wygoda. High End. Wersja siedmioosobowa wJ150 jest słabo rozwiązana, w starych modelach fotele trzeciego rzędu były zupełnie wyciągane, co dawało więcej elastyczności.

No i rzecz która dla wielu heavy userów może być bardzo dużym minusem.
Toyota Polska wycofała ze sprzedaży opcję pt. Reduktor !
Nie ma też blokady tylnego mostu, pozostaje tylko blokada pomiędzy mostami.

Właściwości terenowe to już tylko elektronika (w opcji Off-Road).

Na pytanie jak mogliście! dostałem następującą odpowiedź: „nikt tego i tak nie używa, ponieważ większość klientów kupuje to auto jako bulwarówkę”. Do tego „nieumiejętne załączanie reduktora doprowadzało do konfliktów związanych z serwisem gwarancyjnym” - czyli usterka z winy klienta, który się nie poczuwał do odpowiedzialności za rozwalenie systemu (domyślam się, że wrzucał reduktor podczas poruszania się pojazdu)

Wycena najwyższej wersji z zawieszeniem pneumatycznym to 299K minus standardowe rabaty. Przez likwidację reduktora można stwierdzić że jest to w takim układzie mała podwyżka.

Wiem, że mój krótki opis wymienił chyba więcej wad niż zalet, ale i tak powiem wam że jestem tak napalony iż ciężko będzie Toyocie mnie przekonać żebym NIE kupował :)

ps: naprawdę uważam brak 4.0 benzyny i reduktora za kompletne nieporozumienie - o ile za brak innego mocniejszego diesla lub mniejszej, ale doładowanej benzyny można winić koncern Toyota, to polski oddział naprawdę popisał się z tym reduktorem....

I jeszcze jedno - wygląd zewnętrzny i nowy kolor ciemno-niebieski : PETARDA jak dla mnie! - zobaczcie foto.


Załączniki:
IMG_9335.JPG [251.59 KiB]
Pobrany 94 razy
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2017, 11:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 943
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Jak jest np. w Niemczech, może tam Toyota oferuję pełną wersję LC? Zawsze można kupić z cars dubai. tam pewnie będzie full opcja z benzyną ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2017, 11:23 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 211
Mogę się tylko powtórzyć z tematu obok ;

Jeździłem wczoraj nową 150tką.
Na plus :
1.wygląd deski i wszelkich pstryczków ,podświetlanie w drzwiach ,pod klamkami , na nogi itp. - dobra zmiana z wyjątkiem licznika - zamiast tub jest plaskaty jak w Corsie - taki kompletnie bez wyrazu (wygląd określam na tandetny !)
2.kierownica ma lepszy "chwyt"
3.skórzane fotele podgrzewane i wentylowane/postęp/ - to jest fajne dla skóry - dla weluru bez znaczenia
4.przód - to mniejsza "200"-tka. Najbardziej zaskakujące jest wrażenia z fotela kierowcy. Auto z przodu jest niby tylko 6 cm dłuższe ale siedząc za kierownicą masz wrażenie ,że maska wydłużyła się o pół metra i zdaje ci się ,że siedzisz w Lincolnie albo w Gelendzie a nie w Landku. Wizualnie jest baaardzo dłuuuuga ! Zupełnie inne wrażenia z jazdy .
5.światła przednie ledowe - temat znany nie wymaga opisu
6.Generalnie to to samo co było tylko nieco bardziej "zmiękczone".

Minusy :
1.Jazda na kołach 19" przy moich 17" to jak jazda taczką. Dla oka super ale dla doopy już nie
2.Jeśli dla kogoś ma to znaczenie to nowy beż jest siny , smutny i robi wrażenie zużytego.
Coś jak lentex z Lublińca :-)
Wcześniejszy miał barwę i był żywy./kwestia gustu/

Ogólnie jako całość - na plus - ale rewolucja to to nie jest.
Auto "tradycyjne" dla określonej grupy użytkowników (..i całe szczęście ,że mentalnie nie jest dla wszystkich !!!)

Braki z blokadą mają być podobno tylko na spec zamówienie....podobno.
Akurat mnie to ryra :-) bo maja Toyka pracuje głównie jako holownik a nie żółwik błotny ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2017, 11:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 765
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Serio? Nie ma reduktora? To chyba pierwsza LC ever która wystąpi w takiej konfiguracji- jakoś nie chce mi sie wierzyć, może jest na przycisk gdzies?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lis 2017, 21:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2015, 20:49
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
W Niemczech raczej będzie 4.0 V6. Czas pokaże.
2.8 D4-D to totalny muł.. Szkoda, że nie ma jakiegoś diesla V6.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 lis 2017, 0:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:37
Posty: 8
Lokalizacja: Opole
Auto: Rav4, LC200
Kapitalista77 pisze:
Wczoraj miałem przyjemność (chyba jako jeden z pierwszych) przetestować nowego Land Cruisera na którego jestem już od kilku tygodni napalony. Jako że ostatnim Landkiem jakim jeździłem była J120 4.0 z 2003 r. dziś po 7 latach od rozstania znów poczułem, że kocham ten samochód.

Nie mogę go porównać do modelu sprzęt liftingu, ale odniosę się w kilku słowach do mojego dawnego J120.

Po pierwsze na plus mam wrażenie, że mniej buja (KDSS) mimo tego że J 120 miałem wersji z pneumatycznym zawieszeniem, a dziś jeździłem wersją bez.

Hamulce bardzo fajnie się zachowują jak na taką ciężarówkę (zatrzymanie J120 to był chalange).

Silnik diesla nie jest zbyt żwawy, wręcz zdecydowanie zbyt słaby jak na to Auto, ciężko to porównać do mojej starej 4.0l. Przy jeździe ponad 140km/h hałas spod maski jest już męczący. Auto zaczyna dopiero jeździć w trybie sport. Standardowy Tryb Eco zabija przyjemność z jazdy.

Środek bardzo elegancki, Deska obszyta skórą , wstawki drewniane, naprawdę bardzo estetycznie. Ogromna przestrzeń i pełna wygoda. High End. Wersja siedmioosobowa wJ150 jest słabo rozwiązana, w starych modelach fotele trzeciego rzędu były zupełnie wyciągane, co dawało więcej elastyczności.

No i rzecz która dla wielu heavy userów może być bardzo dużym minusem.
Toyota Polska wycofała ze sprzedaży opcję pt. Reduktor !
Nie ma też blokady tylnego mostu, pozostaje tylko blokada pomiędzy mostami.

Właściwości terenowe to już tylko elektronika (w opcji Off-Road).

Na pytanie jak mogliście! dostałem następującą odpowiedź: „nikt tego i tak nie używa, ponieważ większość klientów kupuje to auto jako bulwarówkę”. Do tego „nieumiejętne załączanie reduktora doprowadzało do konfliktów związanych z serwisem gwarancyjnym” - czyli usterka z winy klienta, który się nie poczuwał do odpowiedzialności za rozwalenie systemu (domyślam się, że wrzucał reduktor podczas poruszania się pojazdu)

Wycena najwyższej wersji z zawieszeniem pneumatycznym to 299K minus standardowe rabaty. Przez likwidację reduktora można stwierdzić że jest to w takim układzie mała podwyżka.

Wiem, że mój krótki opis wymienił chyba więcej wad niż zalet, ale i tak powiem wam że jestem tak napalony iż ciężko będzie Toyocie mnie przekonać żebym NIE kupował :)

ps: naprawdę uważam brak 4.0 benzyny i reduktora za kompletne nieporozumienie - o ile za brak innego mocniejszego diesla lub mniejszej, ale doładowanej benzyny można winić koncern Toyota, to polski oddział naprawdę popisał się z tym reduktorem....

I jeszcze jedno - wygląd zewnętrzny i nowy kolor ciemno-niebieski : PETARDA jak dla mnie! - zobaczcie foto.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 lis 2017, 5:22 
Offline

Rejestracja: 16 lis 2017, 21:08
Posty: 4
Nowy cennik https://pdf.sites.toyota.pl/spec_LC150_MY2018.pdf

Z cennika wynika, że jednak jest reduktor. Nie ma jedynie blokady tylnego mostu na rynek polski.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 lis 2017, 8:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:37
Posty: 8
Lokalizacja: Opole
Auto: Rav4, LC200
Kapitalista77 pisze:
Nowy cennik https://pdf.sites.toyota.pl/spec_LC150_MY2018.pdf

Z cennika wynika, że jednak jest reduktor. Nie ma jedynie blokady tylnego mostu na rynek polski.



Widac na zdjeciu pokretlo do zalacznia reduktora h4/l4


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 lis 2017, 15:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 630
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Jak tak patrzę na wersje jeżdżące w innych zakątkach świata, to u nas i tak jest wypas. Jestem właśnie w Izraelu i jeździ tu mnóstwo LC 120 i 150. Wszystkie jednak biedawersje.

W to, czy w Niemczech będzie 4.0 bardzo wątpię. Ostatnio tylko w Austrii był dostępne za niebagatelne 100.000 EUR za tłustą wersję. W Polsce za delikatnie lepsze wyposażenie można było zapłacić już 300.000 PLN.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 lis 2017, 23:21 
Offline

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:13
Posty: 20
Lokalizacja: Szprotawa
Auto: Brak
Jeździłem parę dni temu. Jest reduktor, nie ma pneumatyki, nie ma tylnej blokady.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lis 2017, 11:36 
Offline

Rejestracja: 16 lis 2017, 21:08
Posty: 4
albertkuz pisze:
Jeździłem parę dni temu. Jest reduktor, nie ma pneumatyki, nie ma tylnej blokady.


Nie ma pneumatyki bo jeździłeś wersją Invincible (285.00zł) - która jest dostarczona jako samochód demo do salonów w PL.

Pneumatyka jest tylko w wersji Executive (295.000zł)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lis 2017, 15:11 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14722
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Dziś zajrzałem i reduktor jest.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lis 2017, 16:06 
Offline

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:13
Posty: 20
Lokalizacja: Szprotawa
Auto: Brak
Kapitalista77 pisze:
albertkuz pisze:
Jeździłem parę dni temu. Jest reduktor, nie ma pneumatyki, nie ma tylnej blokady.


Nie ma pneumatyki bo jeździłeś wersją Invincible (285.00zł) - która jest dostarczona jako samochód demo do salonów w PL.

Pneumatyka jest tylko w wersji Executive (295.000zł)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lis 2017, 16:14 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 211
No i zasadnicze pytanie - po co komu pneumatyka tylnego zawieszeni ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lis 2017, 19:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 255
Do stabilizacji ciezszej przyczepy, łódki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group