Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Moderator: luk4s7
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Jeżeli chodzi o moc to po przejechaniu się stwierdziłem, że jeżeli jeździsz ogólnie rzecz biorąc zgodnie z przepisami to w zupełności wystarczy. Jak lubisz pocisnac, mieć zapas mocy pod butem, nie wysiedzisz więcej niż minutę za ciężarówka na zwykłej drodze krajowej to sobie odpuść.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Wrażenia z jazdy sa adekwatne do osiągów na papierze. To auto jest raczej skierowane do ludzi którzy zmienic swoje stare LC na nowsze i im spokojny styl jazdy pasuje.stan1906 pisze:Zrobił ktoś już kilka tysięcy km nowym LC z tym motorem 2.8D4D? Da się tym jeździć?
Bo na papierze to osiągi słabiutkie ale autko bardzo ładne.
Nie jest to konkurencja dla Suvów Audi, raczej przedstawiciel ginącego gatunku terenówek.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Mi pasuje ale wszelkim poganiaczom na autostradach w Skodach raczej nie przypadnie do gustu.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Dokładnie. Ma dynamikę podobną do J95 choć moc i moment drastycznie większe.sebastian44 pisze:Wrażenia z jazdy sa adekwatne do osiągów na papierze. To auto jest raczej skierowane do ludzi którzy zmienic swoje stare LC na nowsze i im spokojny styl jazdy pasuje.
Dokładnie tak. Przy 120 jest komfortowo i cicho. Przy 140 głównie wzrasta spalanie, a hałas niewiele. Szybciej nie jechałem ale max według książki to 160. Dochodzi jeszcze ewentualny wiatr i manewrowanie - trzeba to wziąć pod uwagę. 120 więc to rozsądny max.kylon pisze:Mi pasuje ale wszelkim poganiaczom na autostradach w Skodach raczej nie przypadnie do gustu.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Dzięki. Wykonanie i ogólnie wygląd tego auta dla mnie jest bardzo ładny. Jeżdżę raczej przepisowo, nie na wyścigi Tunerzy oferują bezpiecznie 200km z tego silnika i 500Nm i to uważam za złoty środek dla mnie. Nic wiecej nie jest mi potrzebne. Jeszcze raz dzięki za obiektywne oceny.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Wszystko powyżej się zgadza. Ja zrobiłem 15 tysięcy km.stan1906 pisze:Dzięki. Wykonanie i ogólnie wygląd tego auta dla mnie jest bardzo ładny. Jeżdżę raczej przepisowo, nie na wyścigi Tunerzy oferują bezpiecznie 200km z tego silnika i 500Nm i to uważam za złoty środek dla mnie. Nic wiecej nie jest mi potrzebne. Jeszcze raz dzięki za obiektywne oceny.
Jest jeszcze jeden mankament - nie napisałeś czy użytkowanie solo czy czasami w zestawie. I nie piszę o łódce wędkarskiej na przyczepce bez najazdu.
Jeśli chcesz ciągnąć cięższą przyczepę na dalsze wyjazdy to w przypadku LC jest to kicha. Komfort jazdy trudny do wytrzymania - wyjąca ciąglę 3-ka i 4-ka na co nie masz żadnego wpływu. Wyższe biegi poczujesz tylko z górki albo po płaskim jak nie wieje . 6tka to rzadkość - jak Yeti w górach -wszyscy wiedzą ,że jest ale mało kto go widział.
JEDZIE ale WYJE ! WYYYYJE !
W błocie po klamki nie topiłem - nie moje podwórko i nie ta skala finansowa.
Jako miejska bulwarówka - strzał w 10-tkę ...i łatwo znaleźć na parkingu pod marketem \to większość "posiadaczy/
Bardzo fajnie sprawdza się na stromych slipach bo wtedy reduktor robi swoje. Tak więc LC ma bardzo dużo plusów i niestety również trochę kompromitujących minusów.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Można prosić o więcej wypowiedzi na temat ciagania przyczep? Jedni mówią, że nadaje się idealnie do takich celów, a kolega wyżej, że kompromitacja. Ja planuje ciągnąć ciężary raczej nieprzekraczające 1500kg
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
O ciąganiu przyczep Prado najlepiej poczytać sobie na pradopoint. W Australii Prado to najpopularniejszy SUV, też teraz im zrobili "2.8d only", też dużo ciągają, też dużo narzekają na DPFa. Ogólnie o 150ce najwięcej informacji znalazłem na australijskich stronach.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
To może ja coś napiszę
Wersja Prado 5dr. AT
Wygląda tak:
http://www.landcruiser.pl/auta-2/artyku ... 50-igora-2
Zrobione od końca marca br. 28 tyś km i szybko rośnie - w tym ponad 6 tyś PL-Albania_Grecja-PL
Wszystko prawda co każdy pisze o dynamice, choć moja ma Chipa i rusza się trochę lepiej.
Spalanie przy spokojnej jeździe 8 litrów, normalne użytkowanie poniżej 10, autostrada max prędkość (180-190) 17 litrów.
Podróżowanie bardzo komfortowe i wygodne szczególnie w długich trasach, choć fotel kierowcy mógłby być ciut wygodniejszy. Bagażnik pojemny i wystarczający na wypad wakacyjny z rodziną.
Zawieszenie komfortowe i uważam, że jest lepsze niż w wyższych wersjach (miałem okazję jeździć wyższymi wersjami nie tylko po asfalcie)
Świetne światła, nie potrzeba już montowania dodatkowego oświetlenia.
Przyczepa - do tej pory tylko 750 kg. Na dynamice nie czułem dużej różnicy ale spalanie idzie w górę 2-3 litry.
Wady (tak ma niestety):
- słaby lakier akurat ja nie mam metalizowanego
- sporo zużywa Adblue ale sądzę, że wynika z faktu większej mocy
- kiepskiej jakości obszycie kierownicy, już się wyciera - poszło do reklamacji
- system audio .... bez komentarza
Wersja Prado 5dr. AT
Wygląda tak:
http://www.landcruiser.pl/auta-2/artyku ... 50-igora-2
Zrobione od końca marca br. 28 tyś km i szybko rośnie - w tym ponad 6 tyś PL-Albania_Grecja-PL
Wszystko prawda co każdy pisze o dynamice, choć moja ma Chipa i rusza się trochę lepiej.
Spalanie przy spokojnej jeździe 8 litrów, normalne użytkowanie poniżej 10, autostrada max prędkość (180-190) 17 litrów.
Podróżowanie bardzo komfortowe i wygodne szczególnie w długich trasach, choć fotel kierowcy mógłby być ciut wygodniejszy. Bagażnik pojemny i wystarczający na wypad wakacyjny z rodziną.
Zawieszenie komfortowe i uważam, że jest lepsze niż w wyższych wersjach (miałem okazję jeździć wyższymi wersjami nie tylko po asfalcie)
Świetne światła, nie potrzeba już montowania dodatkowego oświetlenia.
Przyczepa - do tej pory tylko 750 kg. Na dynamice nie czułem dużej różnicy ale spalanie idzie w górę 2-3 litry.
Wady (tak ma niestety):
- słaby lakier akurat ja nie mam metalizowanego
- sporo zużywa Adblue ale sądzę, że wynika z faktu większej mocy
- kiepskiej jakości obszycie kierownicy, już się wyciera - poszło do reklamacji
- system audio .... bez komentarza
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Może założysz wątek w dziale Moja Toyota o swoim aucie i opiszesz szerzej wrażenia, szczegóły konfiguracji itd.? Chętnie inni poczytają jakie spostrzeżenia z dalszej eksploatacji.
Serio pojedzie 190km/h?!
Czy zauważyłeś może większe spalanie przez pierwsze 1000km? Tak mniej więcej +1 do +2 litrów?
Jasna tapicerka wygląda bardzo ładnie, ale ciekaw jestem jak sprawdza Ci się to w codziennym użytkowaniu. Dużo wkładasz energii w utrzymanie w czystości? Masz dzieci może?mamut pisze: Wygląda tak
U mnie taki przebieg to 3 lata a nie 9 miesięcy!mamut pisze: Zrobione od końca marca br. 28 tyś km i szybko rośnie - w tym ponad 6 tyś PL-Albania_Grecja-PL
autostrada max prędkość (180-190) 17 litrów.
Serio pojedzie 190km/h?!
Czy zauważyłeś może większe spalanie przez pierwsze 1000km? Tak mniej więcej +1 do +2 litrów?
Przyznaję - światła robią genialną robotę! Szybka jazda po leśnych, wąskich drogach nocą nie stanowi problemu.mamut pisze: Świetne światła, nie potrzeba już montowania dodatkowego oświetlenia.
A co w audio Ci przeszkadza? Mnie najbardziej drażni powolna reakcja na przycisk i pokrętło głośności. Opóźnienie 2-3s. Gra to jednak całkiem dobrze choć JBL z wyższych wersji jest o klasę lepszy. Szkoda że nie można dokupić w Prado.mamut pisze: - system audio .... bez komentarza
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
To jak już Łukaszu zmieniłeś nawet opis obok avatara to najwyższy czas zrobić nowy wątek w dziale Moje Auto
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Łuuukasz, Łuuukasz !!!
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Lag na kręcenie gałką to straszna padaka. W JBL też tak jest. Coś skopali z oprogramowaniem, bo nawet w starych samochodach tak nie ma.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
SpostrzegawczyMesel pisze:To jak już Łukaszu zmieniłeś nawet opis obok avatara to najwyższy czas zrobić nowy wątek w dziale Moje Auto
Ty to mnie już nie podpuszczaj! Wciąż tylko "ale tu to nie wjedzie", "tam nie dasz rady"Beduin pisze:Łuuukasz, Łuuukasz !!!
Tak, przycisk na kierownicy trochę pomaga, ale też anemia.Wiener pisze:Lag na kręcenie gałką to straszna padaka. W JBL też tak jest. Coś skopali z oprogramowaniem, bo nawet w starych samochodach tak nie ma.
Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
Wiener przegiąłeś.Wiener pisze:O ciąganiu przyczep Prado najlepiej poczytać sobie na pradopoint. W Australii Prado to najpopularniejszy SUV, też teraz im zrobili "2.8d only", też dużo ciągają, też dużo narzekają na DPFa. Ogólnie o 150ce najwięcej informacji znalazłem na australijskich stronach.
W Australii są specyficzne przyczepy nie mające nic wspólnego z tym co jeździ u nas. Do tego oni tam jeżdżą po buszu a u nas to przeważnie asfalt , szutrówka i czasami trawnik. Tak więc australijskie ciąganie przyczep nie ma nic wspólnego z naszym.
A jak byś zajrzał jak zbudowane są tam podwozia przyczep i co wytrzymują.... nasze campy bardzo szybko zostałyby w ..w lesie... a na haku sam urwany dyszel
Koledze bardziej chodziło zapewne o to co się będzie działo jak minie Kudowę a potem za następne 300/500 zaczną się długie podjazdy. Wtedy wychodzi na jaw "ciągliwość" landka .
Nie ma za wiele info na temat jeżdżenia TLC z różnego rodzaju przyczepami w polskim necie.
Nie piszę tu o tym ,że ktoś tam z marketu przywiózł sobie 300kg cementu na prikolicy wypożyczonej z cyrkla.
Tu bardziej chodzi o rzetelne opisy np. wakacyjnego wyjazdu w górzyste części jełłuropy i zrobienie zestawem ..czasami kilka tysięcy kilometrów. Mowa o ciężkiej przyczepie pod 2 tony z aerodynamiką stodoły.
To nie to samo co ciotkowate wożenie dzieci do szkoły w mieście .... albo parkowanie w ostatniej rajce pod marketem