Przerobienie wersji przedlifingowej na poliftingową.

Moderator: luk4s7

cahir
Posty: 79
Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:01

Przerobienie wersji przedlifingowej na poliftingową.

Post autor: cahir »

Witam serdecznie, nie spotkałem się z takim problemem na forum dlatego założyłem nowy temat. Chodziłoby o przerobienie wersji z przed liftingu na poliftingową, chodzi tylko o aspekt wizualny zewnętrzny. Z tego co się orientuję trzeba byłoby wymienić reflektory tylne oraz grill przedni wraz z reflektorami. Tył nie jest pewnie drastycznie trudny/kosztowny, natomiast przód zapewne wiąże się z wymianą maski i zderzaka przedniego, jeżeli się mylę to proszę o poradę. :) Jaki mógłby być koszt w Aso takiej zabawy? (lub poza Aso jeżeli byłby dostępne zamienniki). Mam jeszcze jedno pytanie czy system kdss umożliwia podnoszenie i obniżanie samochodu jak w klasycznej pneumatyce? Jakie są koszty napraw oraz czy można go przerobić na klasyczne zawieszenie? A może lepsza mimo wszystko wersja bez tego systemu?

Awatar użytkownika
wojtekpl
Posty: 35
Rejestracja: 21 paź 2012, 22:48
Auto: Hilux SR5, Rav4 IV, LC 150 2.8
Kontakt:

Re: Przerobienie wersji przedlifingowej na poliftingową.

Post autor: wojtekpl »

Na YT widzialem 2 bardzo dlugie i precyzyjne filmy jak przerobilo dokladnie tak, jak pytasz. Są kiludziesieciominutowe wiec powinienes sam znalesc bez problemu. Jak mozna sie domyślać zrobili to w Rosji :-)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Przerobienie wersji przedlifingowej na poliftingową.

Post autor: kylon »

Zamienników żadnych nie dostaniesz. Tylko nowe z ASO lub z tak zwanej rozbiórki samochodów powypadkowych. Można nowe części ściągać z dalekich krajów ale nadal będzie to spora ilość pieniędzy. Wszystko jest do zrobienia tylko to jest kwestia ilości wydanych pieniędzy dla własnego widzimisię. No chyba że jest stłuczka i te elementy są do wymiany.

KDSS (Kinetic Dynamic Suspension System) nie ma nic wspólnego z podnoszeniem samochodu. Jest to rodzaj wydłużanego łącznika stabilizatora podczas jazdy w terenie. Jego zmienna charakterystyka również wpływa na jazdę po asfalcie.


ODPOWIEDZ