Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Moderator: luk4s7

Wiener
Posty: 129
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:21

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Wiener »

tadeo pisze:HALO, a jakieś ploty o następcy ktoś słyszał ?
No właśnie nie znalazłem nic, ale zgodnie z cyklem powinno coś w tym roku wyjść nowego. Oby dalej z dużą wolnossącą benzyną.

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Nomad »

Moja jest z września 2016 i na 100% japońska.
Miałem możliwość podglądu od chwili zamówienia z fabryki, poprzez dostawę do portu Sutj a potem statek do Belgii i dostawa do PL.
Fajna sprawa.

Tadeo -Co do modelu 2017 - "podobno" bardzo drobne kosmetyczne zmiany. Podobno.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Posty: 329
Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Krzysztof »

Tacomy miały 4.0 a teraz nowe mają 3.5 v6

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: tadeo »

Nomad pisze: Tadeo -Co do modelu 2017 - "podobno" bardzo drobne kosmetyczne zmiany. Podobno.
Szkoda.... 150 to dla mnie szczyt dramatu stylistycznego i ergonomicznego i podziwiam użytkowników za odwagę pokazania się w nim na mieście. Jest tak ruski z wyglądu, że jego produkcja powinna być nadal w rosji.

Za to nowa 200...... mistrzostwo świata i liczyłem, że japońce opamiętają się jak po Hiroszymie i zrobią coś z połączenia zgrabnej 120 z drapieżnością 200.

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Nomad »

tadeo pisze:
Nomad pisze: Tadeo -Co do modelu 2017 - "podobno" bardzo drobne kosmetyczne zmiany. Podobno.
Szkoda.... 150 to dla mnie szczyt dramatu stylistycznego i ergonomicznego i podziwiam użytkowników za odwagę pokazania się w nim na mieście. Jest tak ruski z wyglądu, że jego produkcja powinna być nadal w rosji.

Za to nowa 200...... mistrzostwo świata i liczyłem, że japońce opamiętają się jak po Hiroszymie i zrobią coś z połączenia zgrabnej 120 z drapieżnością 200.
Nie podniesiesz mi ciśnienia - ja widzę to inaczej :lol:

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: luk4s7 »

Wygląd to kwestia gustu panowie. Gdyby było inaczej wszyscy byśmy wzdychali do jednej kobiety. I to byłby dramat...

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: tadeo »

luk4s7 pisze:Wygląd to kwestia gustu panowie. Gdyby było inaczej wszyscy byśmy wzdychali do jednej kobiety. I to byłby dramat... Obrazek

guzik. to gust albo się ma, albo nie :)

Spójrzcie na tą piękność:
Obrazek

albo na tą:
Obrazek

i jak trzeba poczarować, żeby 150 zamaskować :)
Obrazek

o:
Obrazek

Nomad
Posty: 307
Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Nomad »

tadeo - z tym ,że gust się ma albo nie to bym polemizował./w kontekście kobiet o czym było powyżej/

Mój kolega kochanki miał.....piękne . Ale twierdził ,że żona powinna być tylko trochę ładniejsza od
Telesfora .... bo tak jest bezpiecznie.

I tak też się stało.

Ostrożnie więc z tym "gustem".

Co do zdjęć LC to pierwszy jest fajny , turystyczny.
Reszta to przerost formy nad treścią jak dla mnie.

Wiener
Posty: 129
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:21

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Wiener »

Na pradopoint ktoś pisał, że dealer mu potwierdził, że pod koniec 2017 będzie w Prado Big Major Change. Mam nadzieję, że pójdą w hybrydę, a nie w jeszcze mniejsze silniki (2.7pb i 2.8td to jakiś żart). Może zostawią 4.0 i dorzucą hybrydę. Wątpię, żeby wsadzili nowe 3.5 biturbo od Lexusa do takiego samochodu. Coś będą musieli zrobić, bo Unia Gejropejska nakłada 95 ojro kary na importera za każdy gram co2 powyżej 130g. Taki tam protekcjonizm rynku lobbowany przez VAGa. :roll:

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: rolkos »

Żeby tylko nie poszli drogą Nissana i nie zlikwidowali ramy i sztywnego mosty z tyłu.

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Cruiser »

Tak. Brakuje jeszcze tylko hybrydy z wyjącą jak kojot skrzynią. Ja byłem pozytywnie nastawiony na hybrydę, dopóki nie przejechałem się NXem.

Wiener
Posty: 129
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:21

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Wiener »

Cruiser pisze:Tak. Brakuje jeszcze tylko hybrydy z wyjącą jak kojot skrzynią. Ja byłem pozytywnie nastawiony na hybrydę, dopóki nie przejechałem się NXem.
Co poza wyciem Ci się w nim nie podobało? Oszczędny, dosyć szybki jak na tą moc, niezawodny. Lepsze to, niż klekoczący turbodiesel, któremu padną wtryski po gwarancji. Poza tym to tylko 2.5 było. Przejedź się RX450h. :)
Żeby tylko nie poszli drogą Nissana i nie zlikwidowali ramy i sztywnego mosty z tyłu.
Nie pójdą, bo wtedy to będzie można sobie kupić równie dobrze coś innego. Tutaj jest ich strategiczna przewaga - LC to prawdziwa terenówka.

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Cruiser »

O oszczędności przy (w miarę) dynamicznej jeździe zapomnij. Jak na taką pojemność silnika spalinowego, to 2,0 lepiej wymiata. Zamówiłem mniejszy silnik z respiratorem. 450h tylko oglądałem. Auto jest dla mojej żony, kolejne tak duże nie jest nam potrzebne.

jezus
Posty: 1807
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: jezus »

  • Nie pójdą, bo wtedy to będzie można sobie kupić równie dobrze coś innego. Tutaj jest ich strategiczna przewaga - LC to prawdziwa terenówka.
Z obecnie produkowanych prawdziwych terenówek to bym już tak przy toyocie nie obstawał. Teraz to zjeep wrangler czy jak go zwał rubikon, ostro wszedł do terenowej elity. Rama, mosty, mocny silnik i w .uj gratów do zrobienia z niego większego potwora.

Awatar użytkownika
Emek
Posty: 472
Rejestracja: 10 paź 2012, 17:59
Auto: HZJ76,Yamaha SR500
Kontakt:

Re: Land Cruiser Prado 4.0 a następna generacja

Post autor: Emek »

Wiener pisze: Co poza wyciem Ci się w nim nie podobało? Oszczędny, dosyć szybki jak na tą moc, niezawodny. Lepsze to, niż klekoczący turbodiesel, któremu padną wtryski po gwarancji. Poza tym to tylko 2.5 było. Przejedź się RX450h. :)
Z całym szacunkiem ale przekładnia CVT kojarząca mi się ze skuterem w aucie za 300 K? To mi się w tym nie podoba najbardziej. Przy dynamicznej jeździe silnik wyje, nowoczesne automaty mają zdecydowanie więcej kultury. Pomijam że auto jest po prostu słabe, kiepsko przyspiesza a prędkość maksymalna jest żenująca. Mocno rozważałem zakup hybrydy ale przejażdżka CT,NX i RX skutecznie ostudziła mój zapał.

ODPOWIEDZ