Re: Nowy Land Cruiser 2018 już w salonach
: 22 lis 2018, 20:20
Ja akurat mam bardzo dobre zdanie o moim serwisie. Przeniosłem się z innego, też dobrego, powodem była jednak bardziej odległość.
Ostatnio nawet Lexusa mojej żony serwisowałem na gwarancji w Toyocie. Niestety, pod względem jakości obsługi Toyota wymiata w tym porównaniu.
Nie twierdzę, że akurat ten serwis jest idealny. Nie ma idealnych serwisów. Zawsze można się do czegoś doczepić.
Przerabiałem i ciągle przerabiam ogromną ilość serwisów. Różne marki. Czasem oprawa jest pałowata a serwis zarąbisty. W Lexusie np oprawa jest piękna: piękne Panie, kawka, ciasteczko.... Reszta lipa.
Przykład z dzisiaj: jedna z Toyot potrzebowała serwisu i okazało się, że do wymiany są też szklanki. Ciach. Za dwa dni wszystko ma być gotowe. W przyszłym tygodniu znów może wyjechać w trasę.
W Renault Trafic zaświeciła się dzisiaj choinka na desce. Auto ma rok i przejechane 50.000. Non stop jest w trasie i ma na siebie zarobić. Cytat: „przyjedź pan 5 grudnia - zajrzymy”.
Dodam, że ilość aut nie ma w tym przypadku znaczenia. I tu i tam jest ich kilka.
Ostatnio nawet Lexusa mojej żony serwisowałem na gwarancji w Toyocie. Niestety, pod względem jakości obsługi Toyota wymiata w tym porównaniu.
Nie twierdzę, że akurat ten serwis jest idealny. Nie ma idealnych serwisów. Zawsze można się do czegoś doczepić.
Przerabiałem i ciągle przerabiam ogromną ilość serwisów. Różne marki. Czasem oprawa jest pałowata a serwis zarąbisty. W Lexusie np oprawa jest piękna: piękne Panie, kawka, ciasteczko.... Reszta lipa.
Przykład z dzisiaj: jedna z Toyot potrzebowała serwisu i okazało się, że do wymiany są też szklanki. Ciach. Za dwa dni wszystko ma być gotowe. W przyszłym tygodniu znów może wyjechać w trasę.
W Renault Trafic zaświeciła się dzisiaj choinka na desce. Auto ma rok i przejechane 50.000. Non stop jest w trasie i ma na siebie zarobić. Cytat: „przyjedź pan 5 grudnia - zajrzymy”.
Dodam, że ilość aut nie ma w tym przypadku znaczenia. I tu i tam jest ich kilka.