Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 25 wrz 2018, 6:46
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Post: 20 lut 2018, 9:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 9:56
Posty: 165
Lokalizacja: Górki/Warszawa
Auto: Hilux '08 2,5 D4D; GDJ150 '18
Salon na warszawskiej Woli :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 10:20 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 251
mamut pisze:
Salon na warszawskiej Woli :)


Dzięki. Sprawdzę to.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 10:40 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 251
mamut - poczytałem opinie o tym serwisie i powiem szczerze ,że szczęka mi opadła.
Wiem jak wygląda opiniowanie i zawsze biorę na to poprawkę.
Ale ,żeby aż tak drastycznie wyglądało to w ich przypadku ?!!?

Mam wrażenie ,że nie miałbym odwagi oddać w ich ręce swoje cacucho !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 11:38 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 251
mamut - sprawdziłem ten serwis. Nie wiem skąd ty masz takie info ale oni definitywnie zaprzeczają informacji jakoby oni lub jakikolwiek inny serwis Toyoty robił to w silniku 2,8.
3 litry tak - 2,8 definitywnie NIE.
Tak więc sprawdź jeszcze raz swoje informacje u źródła z jakiego je otrzymałeś.
Daj znać bo jestem ciekaw o co w tym wszystkim chodzi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 11:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 9:56
Posty: 165
Lokalizacja: Górki/Warszawa
Auto: Hilux '08 2,5 D4D; GDJ150 '18
Nomad pisze:
mamut - sprawdziłem ten serwis. Nie wiem skąd ty masz takie info ale oni definitywnie zaprzeczają informacji jakoby oni lub jakikolwiek inny serwis Toyoty robił to w silniku 2,8.
3 litry tak - 2,8 definitywnie NIE.
Tak więc sprawdź jeszcze raz swoje informacje u źródła z jakiego je otrzymałeś.
Daj znać bo jestem ciekaw o co w tym wszystkim chodzi.

ok sprawdzę ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 12:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 690
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Obrazek

Fotka rodzinna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 22:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2013, 12:04
Posty: 66
Lokalizacja: thurek
Auto: TLC 150 prado. R 1200 GS.
ja mam pytanie do tych użytkowników którzy wszczepiają chipy by podniesc moc o jakies tam 20 koni. co to zmieni? LC jest mułem roboczym a nie wyscigówką. tych parę koni moze przyspieszy proces wyprzedzania cięzarówki na drodze o parę sekund....i w zasadzie to wszystkie korzysci. Ktos moze powiedziec te parę sekund to czasami bardzo dużo..... / tylko czemu akurat nie kupił sobie lexusa lub jakies szybkie volvo ?.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lut 2018, 23:39 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 1879
Lokalizacja:
Auto: KZJ95
Raymund - ja się z Tobą w pełni zgadzam. Jeżdżę KZJ’tem co ma 125KM i niecałe 300NM przy niewiele niższej wadze. Nie brakuje mi mocy. Jedyne co by się przydało to 6 biegów aby jechać 120km/h na niższych obrotach.
Ale... myślę że to kwestia temperamentu, może trochę wieku jak i potrzeby mocniejszych wrażeń.
Jeździłem J15 2.8 i niczego mi w jego dynamice nie brakowało.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lut 2018, 1:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Posty: 690
Lokalizacja: Wieś w lesie
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Moje zdanie nie będzie obiektywne, jeśli chodzi o osiągi, zrobiłem dzisiaj jednak nowym Landem 2.8 jakieś 200km. Ostatni raz jeździłem z tym silnikiem zanim sprzedałem starą 150 3,0 z chipem. Do normalnej jazdy idzie się przyzwyczaić, po tych 200 km nawet przestawiłem się na jego charakterystykę. Nie ścigam się na codzień swoim Landem, to czego mi brakuje jednak w 2.8 to pewności przy wyprzedzaniu pierdzikółek na drogach gminnych. Niestety, takimi drogami przemieszczam się na codzień. Na początku przed rozpoczęciem manewru wręcz pochylałem się do przodu, jakby to miało poprawić sprawność wykonania manewru. On wyprzedza ale idzie to strasznie mozolnie. Ten chwilowy brak mocy skłania czasem do włóczenia się za marudami bo manewr wyprzedzania trwa dla mnie wieczność. Czuję się trochę jak w HZJ - jeżeli już zapadła decyzja o wyprzedzaniu, to muszę mieć przed sobą długą prostą i dużo czasu. Wyprzedzanie naszych ciężarówek - wyścigówek na autostradzie to podobne uczucie. Lewy pas z tyłu musi być pusty, inaczej widzę szybko zbliżający się inny pojazd w lusterku a ja jestem dopiero w połowie naczepy.
Ale jak wspomniałem to tylko moje subiektywne odczucia, do wszystkiego idzie się przyzwyczaić.
Samo auto jest jednak ok. Czuć lekki powiew świeżości. Podobają mi się wentylowane fotele (ciekawe jak działa to w lecie), podgrzewana szyba przednia (kosztem DAB), ergonomia kierownicy. Trochę różnicy jest w wygodzie. Prawdopodobnie to wina większych felg i braku pneumatyki, nadal jednak jest ten feeling sterowania dużym „wycieczkowcem”.
Niezbyt mogę się przekonać do automatycznych świateł drogowych, takie samo doświadczenie mam jednak także w Lexusie mojej żony. Często, zanim zareaguje wyłącznik, inny kierowca już odwzajemnia oślepianie.
Nowy widok z kamer to moim zdaniem gadżet. Znam takich co mając kamerę 360 i tak wjeżdżali w słup na parkingu.
Auto poprawne i pewnie i tak skusiłbym się na diesla nie mając innego wyboru.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lut 2018, 9:16 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 251
raymund60 pisze:
ja mam pytanie do tych użytkowników którzy wszczepiają chipy by podniesc moc o jakies tam 20 koni. co to zmieni? LC jest mułem roboczym a nie wyscigówką. tych parę koni moze przyspieszy proces wyprzedzania cięzarówki na drodze o parę sekund....i w zasadzie to wszystkie korzysci. Ktos moze powiedziec te parę sekund to czasami bardzo dużo..... / tylko czemu akurat nie kupił sobie lexusa lub jakies szybkie volvo ?.



O ile solo dla mnie był do zaakceptowania (wiedziałem co kupuję) o tyle nie sprawdził się zupełnie z przyczepą.
A tego już nie da się sprawdzić przed zakupem. Nie ma takich testów.

Solo - fajne komfortowe , duże , stateczne , bardzo sympatyczne wnętrze (miałem beżyk welurowy)
Z przyczepą ......wtopa.

Już go nie mam i teraz będzie coś innego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lut 2018, 9:49 
Offline

Rejestracja: 13 lut 2017, 16:21
Posty: 68
raymund60 pisze:
ja mam pytanie do tych użytkowników którzy wszczepiają chipy by podniesc moc o jakies tam 20 koni. co to zmieni? LC jest mułem roboczym a nie wyscigówką. tych parę koni moze przyspieszy proces wyprzedzania cięzarówki na drodze o parę sekund....i w zasadzie to wszystkie korzysci. Ktos moze powiedziec te parę sekund to czasami bardzo dużo..... / tylko czemu akurat nie kupił sobie lexusa lub jakies szybkie volvo ?.

Nie wszczepiam, ale się wypowiem co do Lexusa. Z prostego, wręcz trywialnego powodu. Lexus nie jest na ramie i jednak trzeba się przejmować progami, krawężnikami i innymi utrudnieniami. Lexusem też nie wjedziemy w średniejszy teren. Lexus Europa ma w dupie klienta i nie oferuje w UE ani GX, ani LX, który z 5.7 objedzie niejedno BMW w sedanie. Sam walczę teraz z dylematem RX450h vs LC150 i gdyby w LC był do wyboru silnik 3.5/4.0 to dylematu by nie było. Muł roboczy to HZJ76, a mimo tego oferuje lepsze osiągi z 4.5D/4.0. Przy drogach amerykańskich nie byłaby mułowatość 150ki żadnym problemem. Problem się zaczyna przy wyprzedzaniu na drogach z jednym pasem na kierunek kiedy nie ma się jak wyprzedzić mistrza dróg w ciężarówce.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 mar 2018, 20:19 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Posty: 981
Lokalizacja: Kraków
Auto: VDJ 76 kiedyś: KZJ/LJ 78, KZJ70, KZJ90, WOLF 290, GS1200
A tu proszę, nie o 20 a o 38 koników można silnik poprawić:
https://44tuning.pl/chip-tuning-toyota-land-cruiser-150-2.8-d4d-177-km-cr-dpf-euro-6


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 mar 2018, 21:42 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 251
tadeo pisze:
A tu proszę, nie o 20 a o 38 koników można silnik poprawić:
https://44tuning.pl/chip-tuning-toyota-land-cruiser-150-2.8-d4d-177-km-cr-dpf-euro-6


Ciekawe rozwiązanie. Tyle tylko ,że solo się sprawdzi a z przyczepą już raczej nie.
Zakładam ,że w dalszym ciągu lekkie wzniesienie na autostradzie będzie powodowało objawowo chęć wyrwania silnika z ramy.
Tak niestety pracuje automat w Landku ( to wg mnie najsłabszy punkt tego auta - sposób pracy automatu pod obciążeniem przyczepą średnio ciężką przy prędkościach 90/100).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 mar 2018, 8:54 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 251
Trochę "poczytałem" w temacie tuningu silnika. Jak na razie to wszyscy mamy coś do powiedzenia w teorii.
Temat wbrew pozorom wcale nie jest taki prosty.
A ja chciałbym dowiedzieć się od kogoś z 1-szej ręki , kto zrobił to w 150tce. W praktyce.

215 KM i 520 Nm wygląda bardzo zachęcająco ( 44tuning.pl) :?:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 mar 2018, 11:22 
Offline

Rejestracja: 02 sty 2018, 0:18
Posty: 8
Zakładam ,że w dalszym ciągu lekkie wzniesienie na autostradzie będzie powodowało objawowo chęć wyrwania silnika z ramy.
Tak niestety pracuje automat w Landku ( to wg mnie najsłabszy punkt tego auta - sposób pracy automatu pod obciążeniem przyczepą średnio ciężką przy prędkościach 90/100).[/quote]


Nomad, rozumiem ze pozbyłeś się 150. Czy mógłbyś odrobine przybliżyć jakie były powody? z powyższego postu rozumiem, że autko miało zbyt niskie obroty i podczas holowania przyczepy powodowało to mało przyjemne wrażenia z jazdy. Tak? Czy były jeszcze jakieś powody? mułowatość ;) nurkowanie na zakrętach etc. Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group