Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lis 2018, 3:13
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12 lut 2018, 18:31 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 267
Przepytałem dwóch dealerów Toyoty w temacie obowiązywania od X.2018 nowej normy .
Niestety nie mają pojęcia i odsyłają do TMP.
Tam nie za bardzo można się dodzwonić.
Tak więc pytanie - czy ktoś dysponuje info jak ten problem zostanie rozwiązany w silniku 2,8 ?
Interesuje mnie głównie strona techniczna tego "polepszenia".


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2018, 21:40 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2010
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
Ta norma nie powinna mieć zastosowania do aut już homologowanych więc dotknie dopiero następcę...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 lut 2018, 22:06 
Offline

Rejestracja: 17 paź 2016, 23:00
Posty: 267
No tak. Ale przy zamówieniu z produkcji w pewnej marce na "A" można złożyć zamówienie i jeśli auto zostanie wyprodukowane do 24 tygodnia to będzie "po staremu". A jeśli nie - to nastąpi przerwa w produkcji tzw adaptacyjna do lipca a potem od sierpnia produkcja ruszy "po nowemu".
Dealerzy nie gwarantują czy twoje zamówienie z dnia dzisiejszego nie "przeskoczy" na nową produkcję. Euro 6.2.
Zapewne będzie to teoretycznie większy problem niż w poprzedniej wersji. O dziwo moce tych samych silników wzrosną o 13/15 koników.
W Toyocie też mogłoby tak być ...ze 30/40 więcej :-)
I tu mnie ciekawi do jakiej daty dealerzy mogą przyjąć zlecenie na auto do produkcji z gwarancją starego eko.
Na ten moment niektórzy wciskają tylko auta stokowe


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 mar 2018, 22:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2017, 5:05
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Czekam na nową 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
Takie pierdoły dzieją się tylko w niemieckich markach. Japońskie nie mają takich problemów.... Normy Euro są przegłosowane przez niemieckie koncerny, bo jak się okazuje to jedno wielkie oszustwo. Japończycy nie grzebią w raz zrobionym silniku co piec minut, bo on po prostu działa. W niemieckiej myśli technicznej wersja x tam któraś dopiero zaczyna jako tako działać, ale zaraz pojawia się nowy model i doświadczenia na kieszeni klientów od nowa. Wszystkich nęcą te wypałowane moce jak się idzie do germanśkiego salonu tyle że potem jest płacz że auto się psuje a maiło być takie super... Ja mam już 5 auto japońskie, po drodze miałem francuzy i niemieckie wynalazki. Honda czy Toyota to proste auta może niezbyt odbajerowane ale tanie i solidne w eksploatacji.
Mimo tej awersji do NRD-owskiej techniki mam już 5 motocykl BMW i nie widzę się na innym.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 mar 2018, 22:54 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 438
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
Ojtam. Niemieckimi samochodami przejechałem łacznie około 1,2 mln kilometrów. Zapsuły się 2 razy. Raz alternator się zatarł, a drugi raz rozrząd w TSI, bo mnie w serwisie oszukali i powiedzieli, że nie trzeba robić. I 2 tygodnie później się rozleciał. Więc zrobili na własny koszt.
Jak się o samochody dba to jeżdzą wszystkie. Chyba że ruskie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group