Kemping,ja ciebie w twoim Landcruiserze LJ objadę Pajerem na czarnym jak i ciężkim gnoju 7 razy .........kemping pisze: pajero shit jak dla mnie,brak sztywnego mostu,pourywane górne wahacze (zawsze jak jest ostro) stanowczo za miękki
No właśnie, jaką toyote kupić
Moderator: luk4s7
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
Witam.
Ameryki nie odkryję jak napisze że nikt Ci jednoznacznej odpowiedzi nie da co kupić. Temat dla mnie świeży bo miesiąc temu kupiłem LJ70 z 89 roku. Robię w lesie i przerabiałem temat czym do pracy wiele razy.
1.Lada niva- wieczny warsztat - brak komfortu psychicznego że wsiadasz i jedziesz choć jedzie super w terenie
2.Suzuki samuraj-bardzo dzielne maleństwo tylko że zawias na resorach nie wytrzymuje wszędobylskich korzeni no i co chwilę pęka
3. Mitsu pajero 1- wygodne tylko że zawias na drążkach trudny do podniesienia profesjonalnie i tak jak teraz u mnie 30-40 cm śniegu plus koleiny po ciężarówkach no to co chwilę wisisz
4. TOYOTA LJ70 -w trakcie codziennych roboczych testów -po 2tyskm rewelacja w terenie.
Tylko za te pieniądze no to trzeba cierpliwie szukać. Ja zrobiłem pakiet rozrządowo olejowy i wymieniłem zawias na OME w zasadzie standard.Opony 31x10,5. Nic w terenówkach jeśli mają chodzić ok nie będzie tanie.
Pozdrawiam.
Ameryki nie odkryję jak napisze że nikt Ci jednoznacznej odpowiedzi nie da co kupić. Temat dla mnie świeży bo miesiąc temu kupiłem LJ70 z 89 roku. Robię w lesie i przerabiałem temat czym do pracy wiele razy.
1.Lada niva- wieczny warsztat - brak komfortu psychicznego że wsiadasz i jedziesz choć jedzie super w terenie
2.Suzuki samuraj-bardzo dzielne maleństwo tylko że zawias na resorach nie wytrzymuje wszędobylskich korzeni no i co chwilę pęka
3. Mitsu pajero 1- wygodne tylko że zawias na drążkach trudny do podniesienia profesjonalnie i tak jak teraz u mnie 30-40 cm śniegu plus koleiny po ciężarówkach no to co chwilę wisisz
4. TOYOTA LJ70 -w trakcie codziennych roboczych testów -po 2tyskm rewelacja w terenie.
Tylko za te pieniądze no to trzeba cierpliwie szukać. Ja zrobiłem pakiet rozrządowo olejowy i wymieniłem zawias na OME w zasadzie standard.Opony 31x10,5. Nic w terenówkach jeśli mają chodzić ok nie będzie tanie.
Pozdrawiam.
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
estewes może na początek sprawdzimy się na rowerach? sprawdzisz kondycje przed wyścigiem tak dla Twojej informacji land cruiser to samochód terenowy nie wyścigowy ani sportowy musisz mieć tego świadomość a z tym objechaniem 7 razy to jak Filip z konopi wyskoczyłesestewes pisze:Kemping,ja ciebie w twoim Landcruiserze LJ objadę Pajerem na czarnym jak i ciężkim gnoju 7 razy .........kemping pisze: pajero shit jak dla mnie,brak sztywnego mostu,pourywane górne wahacze (zawsze jak jest ostro) stanowczo za miękki
ps tytuł tego wątku:jaką toyote kupić 3maj się sensu pzdr super kierowcę z pajero
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
Kemping ja i na rowerach mogę jeździć tylko później ciężko oddech złapać i nogi bolą
Z tym objeżdżaniem 7 razy to tak wyskoczyłem dla żartu przecież każdy wie że tytuł najlepszego kierowcy LJ jak i jazdy na rowerze należy do Ciebie ,
przepraszamy za kasztana i wracamy do tematu.
Z tym objeżdżaniem 7 razy to tak wyskoczyłem dla żartu przecież każdy wie że tytuł najlepszego kierowcy LJ jak i jazdy na rowerze należy do Ciebie ,
przepraszamy za kasztana i wracamy do tematu.
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
Co masz na myśli pisząc trudny do podniesienia profesjonalnieleśnyludek pisze: 3. Mitsu pajero 1- wygodne tylko że zawias na drążkach trudny do podniesienia profesjonalnie
Tak jak do innych aut,kupujesz nowe drążki ,albo cały zawias,ja miałem komplet Ironman +2,5'' i auto nie tylko idzie w gore ale i jest twardsze.
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
Wow ale odpowiedzi, kurcze dzięki Wam wielkie. Aktywne to forum bardzo, ludzie mili i naprawdę służą pomocą. Nawet dla tego faktu warto chyba kupić LC (no i poooszłaa wazelinka !! )
Kemping – Tarnów, no to zarypiaszczo !! Świetnie że będzie z kim pomykać po tym błocku A z zaproszenia skorzystam, jak tylko pojawię się w kraju.
Wracając do tematu. Mam jeszcze z pół roku czasu do zakupu czegoś wyższego a tym samym tyle samo czasu na przemyślenia. Najchętniej kupił bym LC po 90r, no ale w tej kasie jakiegoś padła po przejściach do remontów też nie chce kupować. Uważam że jeśli mam kupić auto za 15 tysiaków, później dołożyć kolejne z 8 to wolę poczekać trochę dłużej i za sumę tej kwoty kupić jakąś fajną LJ-ote (np. coś takiego http://moto.allegro.pl/ladn-cruiser-lj- ... 81321.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) która nie będzie wymagała wielkich wkładów finansowych (przynajmniej na początku ). I tu właśnie kolejne pytanie do Was. Na jaką 70 nastawiać się w okolicach 20 tyś plus minus? Jaki rocznik jaki motor?
Druga opcja jest taka, jeśli będę miał duże parcie na terenowca a i kasy nie za wiele to dzięki Waszym wypowiedziom, wiem mniej więcej na co się nastawić. Pewnie będzie to coś ze stodoły suzuki jak na początek. Może ta „viertara” ? bo samurai to raczej mały ale też całkowicie go nie skreślam bo trudno jest cos ocenić po fotkach. Pajero też ciekawa propozycja.
Dzięki. Pozdrawiam.
Kemping – Tarnów, no to zarypiaszczo !! Świetnie że będzie z kim pomykać po tym błocku A z zaproszenia skorzystam, jak tylko pojawię się w kraju.
Wracając do tematu. Mam jeszcze z pół roku czasu do zakupu czegoś wyższego a tym samym tyle samo czasu na przemyślenia. Najchętniej kupił bym LC po 90r, no ale w tej kasie jakiegoś padła po przejściach do remontów też nie chce kupować. Uważam że jeśli mam kupić auto za 15 tysiaków, później dołożyć kolejne z 8 to wolę poczekać trochę dłużej i za sumę tej kwoty kupić jakąś fajną LJ-ote (np. coś takiego http://moto.allegro.pl/ladn-cruiser-lj- ... 81321.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) która nie będzie wymagała wielkich wkładów finansowych (przynajmniej na początku ). I tu właśnie kolejne pytanie do Was. Na jaką 70 nastawiać się w okolicach 20 tyś plus minus? Jaki rocznik jaki motor?
Druga opcja jest taka, jeśli będę miał duże parcie na terenowca a i kasy nie za wiele to dzięki Waszym wypowiedziom, wiem mniej więcej na co się nastawić. Pewnie będzie to coś ze stodoły suzuki jak na początek. Może ta „viertara” ? bo samurai to raczej mały ale też całkowicie go nie skreślam bo trudno jest cos ocenić po fotkach. Pajero też ciekawa propozycja.
Dzięki. Pozdrawiam.
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
jeśli do lasu to vitara(dostep czesci,gabaryty,)chociaz ja mialem i skonczylem i tak na toyocie:) wiec podobnie pewnie bedzie z toba .Wiec dobrze przemysl decyzje hehe.
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
No fakt, że nie wyraziłem się zbyt jasno. Pisząc profesjonalnie miałem na myśli dobrze zrobiony na fabrycznym zawiasie czyli kręcenie drążków. Czytałem, że wiąże się z tym wiele trudności choćby z geometrią. Jeśli chodzi o gotowe zestawy zawieszeń to pewnie wszystko jest w titkę.estewes pisze:Co masz na myśli pisząc trudny do podniesienia profesjonalnieleśnyludek pisze: 3. Mitsu pajero 1- wygodne tylko że zawias na drążkach trudny do podniesienia profesjonalnie
Tak jak do innych aut,kupujesz nowe drążki ,albo cały zawias,ja miałem komplet Ironman +2,5'' i auto nie tylko idzie w gore ale i jest twardsze.
Pozdrawiam.
Re: No właśnie, jaką toyote kupić
mam wizję do tego postu.dlatego wiem o czym pisze Estewes. miśkami startowałem na srajdach.2.5l nie robi 3.0 v6 robi aż miło (ale to nie toyota ) W 98 roku wce mistrz w kolarstwie górskim już wtedy kochałem wszystko co do błota jest.a toyota to taka rodzinna choroba u mnie jest. no i tyle.koleś patrz analizuj oceniaj i wybieraj (lj off course) no i zapraszam
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 00:09 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Powód: Poprawiłem link do YT.