LC dla landroverowca
Moderator: luk4s7
Re: LC dla landroverowca
pierwszy wóz zrobiłem ze 4 lata temu; w przyszłym roku będę odnawiał
Re: LC dla landroverowca
Z cyklu co dziś zrobiłem dla swojego Land Cruisera
Okleiłem szybki w prado
Okleiłem szybki w prado
LC dla landroverowca
Bardzo ładnie, jak bym już gdzieś takiego widział...
U mnie szyby też ciemne choć na tej focie może nie najlepiej widać. Poziom fabrycznego przyciemnienia jak w wyższych wersjach.
U mnie szyby też ciemne choć na tej focie może nie najlepiej widać. Poziom fabrycznego przyciemnienia jak w wyższych wersjach.
Re: LC dla landroverowca
tak jak u mnie
genialne auto
genialne auto
Re: LC dla landroverowca
Też tak uważam. Przemierzam kilometry (już ponad 25000) z uśmiechem na twarzy. Bardzo mnie cieszy uniwersalność tego auta. Najczęściej służy jako rodzinne kombi - wygodne i pakowne. Spokojnie unosi pełen bagażnik i 4 rowery na haku. Nie ciągnie d*py po ziemi pod takim obciążeniem. Do tego podróż w ciszy i komforcie.TomekW pisze:tak jak u mnie
genialne auto
Kiedy trzeba ciągnie przyczepę z budowlanymi narzędziami czy też drewnem do kominka. Spokojnie zjeżdżam z asfaltu, w błotne drogi itd. bez stresu że coś urwę lub się zawieszę.
Wiem że niby do tego by wystarczył SUV ale jednak wolę Land Cruiser’a 100 razy.
Jeszcze jednym plusem jest to że tych aut jest mało więc można sobie machać
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: LC dla landroverowca
@TomekW napisałbyś kilka słów porównania miedzy swoimi autami? Wiem że to zupełnie inne światy ale mimo wszystko oba LC, oba 5 drzwiowie i możnaby je wykorzystywać w podobny sposób.
Jak wypada komfort, spalanie, wrażenia z jazdy, pakowność itd itp?
Z góry dzieki
Jak wypada komfort, spalanie, wrażenia z jazdy, pakowność itd itp?
Z góry dzieki
Re: LC dla landroverowca
150 to komfortowy tapczan, który zabierze Cię w 70% miejsc na ziemi
76 ten dowiezie Cię w pozostałe 30% miejsc; komfort mniejszy ale frajda z jazdy większa
76 ten dowiezie Cię w pozostałe 30% miejsc; komfort mniejszy ale frajda z jazdy większa
- Kowal_Marcin
- Posty: 27
- Rejestracja: 01 maja 2019, 22:58
- Auto: GSJ15 "Gucio"
Re: LC dla landroverowca
Uwielbiam to, jedziesz terenówką do Rumunii na ST Maxxach, wbijasz na szlak, pokonujesz go dumny z możliwości twego powozu, a we wsteku widzisz miejscowych w Dacii 1310 albo inne Felicji (to chyba jednak Skodziaszka). Sam już nie raz słyszałem/czytałem: Karpaty, robimy podjazd w błocie, no dalej się chyba nie da, wszystko załączone, próbujmy, i nagle zza winkla Daćka...
Po co nam te terenówki
Re: LC dla landroverowca
Marcin_Kowal - przeniosłem Twój post do wątku o zabezpieczeniu antykorozyjnym Tutaj zginie niechybnie a wartość ma. Link: viewtopic.php?f=2&t=7546&start=270
Re: LC dla landroverowca
za defem jest skoda felicja z ekipy gruz-rally.pl
Re: LC dla landroverowca
Jak przeczytałem Twój pierwszy wpis w temacie/wątku, to tak jakbym o sobie i swoich wątpliwościach czytał ..
Z tą różnicą, że zamiast LC150 pojawiło się Subrau Forester XT jako rodzinne, ale w teren, na co dzień i wyprawy to już wybór na VDJ76..
Po 10 latach jeżdżenia wszędzie tylko defenderem, przyszło na zmiany Coś w tym jest, że landrowerowcy i reszta chyba też, prędzej czy później kończą w toyocie, jako aucie podstawowym.
Z tą różnicą, że zamiast LC150 pojawiło się Subrau Forester XT jako rodzinne, ale w teren, na co dzień i wyprawy to już wybór na VDJ76..
Po 10 latach jeżdżenia wszędzie tylko defenderem, przyszło na zmiany Coś w tym jest, że landrowerowcy i reszta chyba też, prędzej czy później kończą w toyocie, jako aucie podstawowym.