Witam Szanownych kolegów - fanów TLC
Od jakiegoś czasu śledzę portale ogłoszeniowe i widzę, że auta, które mają niski (ok. 100 tyś. km) udokumentowany przebieg - szybko znikają.
Najbardziej oczy mi się świecą do 80, ponieważ byłem szczęśliwym posiadaczem takowej. Jednak lata lecą i chciało by się trochę więcej komfortu, kosztem mniejszej dzielności terenowej. Będzie to auto do poruszania się na codzień, a w niedalekiej przyszłości do przeróbki na wyprawowe (takie marzenie na dłuższą podróż).
Na tą chwilę mam wytypowane :
https://www.olx.pl/oferta/toyota-land-c ... 30d1504056
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... llery-open
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... 9bde6dfc7f
Wszystkie w deklaracjach są od pierwszego właściciela.
Co myślicie?
A może jakieś inny model? Jestem otwarty na propozycje i nie chce mi się dłużej szukać.
Pomóżcie wytypować.... lub wylejcie kubeł zimnej wody na otrzeźwienie
Którą wybrać? 100, 120 a może 200?
Moderator: luk4s7
Re: Którą wybrać? 100, 120 a może 200?
Do poruszania się na co dzień wybrałbym 120-kę.
Jest z nich wszystkich najbardziej ekonomiczna i gabarytami pozwala na ruch miejski.
W terenie po drobnych zabiegach nie odpada przy ciężkiej 80-ce.
100-ka i 200-ka to krążowniki ale jak kto lubi i jak kogo stać ........
Jest z nich wszystkich najbardziej ekonomiczna i gabarytami pozwala na ruch miejski.
W terenie po drobnych zabiegach nie odpada przy ciężkiej 80-ce.
100-ka i 200-ka to krążowniki ale jak kto lubi i jak kogo stać ........
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: Którą wybrać? 100, 120 a może 200?
18 lat i 100 tyś. Chyba mi się od razu zaświeca lampka kontrolna. W takie cuda uwierzę tylko jeśli jest to zakup od pierwszego właściciela.
Jeśli chodzi o ekonomię jazdy to na pewno 120 jest ekonomiczniejsza. Ale też i ma swoje wady jak słąba jakość plastików ( zwłąszcza ich powłoki lakierniczej) czy legendarna wada silnika. Nidgy nie wiadomo na kogo trafi.
200 to w sumie niewiele lepsze od 100-tki. Za to pali wiecej.
Jeśli chodzi o ekonomię jazdy to na pewno 120 jest ekonomiczniejsza. Ale też i ma swoje wady jak słąba jakość plastików ( zwłąszcza ich powłoki lakierniczej) czy legendarna wada silnika. Nidgy nie wiadomo na kogo trafi.
200 to w sumie niewiele lepsze od 100-tki. Za to pali wiecej.
Re: Którą wybrać? 100, 120 a może 200?
Dzięki Panowie za odpowiedzi. Wiem, że pytanie jest z tych, na które każdy ma inną odpowiedź (kwestia gustu i zasobności portfela). Chodziło o wypunktowanie za i przeciw w tych samochodach- do celu przeze mnie opisanego (może za bardzo ogólnikowo, ale na tą chwilę jest takie). Rozmawiałem z właścicielami tych aut, i każdy twierdzi, że przebiegi są autentyczne i stan jest adekwatny do nich.
I muszę się zmierzyć z wyborem, chodź nadal mam dylemat.
I muszę się zmierzyć z wyborem, chodź nadal mam dylemat.