Na jeden wakacyjny wyjazd to box na dach i zabierasz wszystko
Trochę niepokoi mnie te 5 rowerów w boxie
A i pól bagażnika zajmuje pies.
Jazda z przyczepką - generalnie Viatol (chyba, że przyczepka do 650kg czyli o 100kg mniej niż zwykle rejestrowana przyczepa lekka, DMC j120 D4D - 2850kg).
Trudno też utrzymać przelotową 110-130 i nie dlatego, że auto nie da rady ale z przyczepą są chyba inne ograniczenia. Nie wiem czy w PL dopuszcza przyczepy z podbitą prędkością maksymalną ale Niemcy na niektóre (szczególnie nowsze - odpowiednia homologacja producenta) wydają nalepkę np 100 km/h (raczej nie więcej ale może także 110). To pozwala na szybsza jazdę po autostradach i pewno drogach szybkiego ruchu ale nie wiem czy także po naszych. Nie widziałem w naszym kodeksie takich zapisów więc raczej nie.
Tak z praktyki j120 + box
- o box'ie trzeba pamiętać - łącznie ponad 2m co powoduje chrobotanie łańcuchów przed wjazdem na parking piętrowy - raz wjechałem ale poza ostrzegawczym chrobotem nie urwałem ani wentylatora ani lampy na parkingu
- wyjazd 4(narciarze) + 4 (turyści) w układzie 5(auto) + 3 (samolot), kierunek Włochy (Dolomity, Alpy)
w box'ie narty, buty, różne miękkie (ubrania, jak trzeba śpiwory lub poszewki na pościel, zależy od lokum)
bagażnik - jedzenie (na tydzień) i cała reszta gratów - generalnie wszystkie większe i cięższe całej ekipy.
Nie ma miejsca na psa i rowery
- na miejscu
Tatobus - rano narciarze na stok a jak turyści wrócą wcześnie to także narciarze ze stoku, inaczej narciarze powrót "z buta" albo skibus
Turyści wycieczka
Czasem po południu wszyscy do tatobusu i jedziemy gdzieś bliżej coś zobaczyć/zjeść.
- raz powrót 6(a) + 2(s) - po zjedzeniu zapasów udało się rozłożyć jedną część kanapy ale to już raczej nie było wygodne. Normalnie powrót 5(a) + 3(s)