Strona 1 z 1

Zakup 120 - wycena

: 08 kwie 2018, 19:01
autor: kokos
Trafiła mi się 120. 3.0, 2003 rok produkcji. 200 tyś przebiegu. Praktycznie brak rdzy. Wyciek spod pokrywy wałka rozrządu, tylne hamulce do remontu, niesprawna klimatyzacja i szyber dach. Od 2015 zrobiła 3 tys przebiegu i stoi w garażu. Właściciel dorzuca oryginalne 17 calowe koła, praktycznie nowe. Czy 40 tys to uczciwa cena za nią? Nic nie chce zejść a chyba to sporawo na tyle usterek? Co brać forumowa sądzi?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup 120 - wycena

: 08 kwie 2018, 19:27
autor: dohap
Daj jakies foto albo link, zalezy od stanu i wersji. I napisz jaka jest historia auta, w tym historia serwisowania.

Re: Zakup 120 - wycena

: 08 kwie 2018, 21:13
autor: rolkos
Jeśli przebieg byłby autentyczny i brak rdzy oraz ukrytych usterek to cena nie jest zła. Zaciski z tyłu zrobisz za 500zł (obie strony) oczywiście jak juz to byś robił to trzeba by podejść całościowo, czyli zmienić klocki może tarcze, może ręczny, ale to w każdym używanym samochodzie tak będzie. Pytanie co z klimą. Kompletny szyberdach (przy założeniu że tamtego nie da się uratować) to koszt 1400zł.

Ja bym się skupił na rdzy, zwłaszcza w tylnej części podłogi, oraz wnęk kół w przedniej części. Oczywiście ramę warto ostukać młotkiem szczególnie w miejscu zgięcia za przednimi kołami i w okolicy mocowania tylnych wahaczy.

Re: Zakup 120 - wycena

: 09 kwie 2018, 11:49
autor: sebastian44
Wady 120tki to lejące wtryski i rdza. Reszta to mniej kosztowne rzeczy i nimi nie należy sie tak bardzo przejmować. No i przebieg. Te auta na wiekszosci aukcji maja 270 tyś przebiegu tylko nie wiadomo ile razy krecone. Wiec jeżeli przebieg jest udokumentowany to za 40 tyś warto.\

Pneumatyczne zawieszenie z tyłu też potrafi płatać figle, warto sprawdzić czy działa (o ile jest). Klime bym przed zakupem sprawdził w serwisie, może wystarczy nabić.