Szanowni,
Wpadło mi do głowy takie pytanie: czym różni się 150'tka od 120'tki?
Mam oczywiście na myśli nie to co widać gołym okiem, albo można wyczytać w materiałach reklamowych (silnik, skrzynia, ilość biegów itd.) Chodzi mi o porównanie techniczne czyli co zostało poprawione, co spartolone w J15 względem J12. Jakie wrażenia użytkownika? Lepiej się prowadzi, sztywniejsza, mnie/bardziej komfortowa itd. Mam w głowie takie porównanie J9 konta J12 i wiem że na przykład przekładnia jest o wiele trwalsza, dolne sworznie wahacza rzadziej/wcale nie wyskakują itd.
Dla natchnienia polecam taki film w tym teamacie https://www.youtube.com/watch?v=25LCktgbhhA
I czekam na komentarze!
J12 kontra J15
Moderator: luk4s7
Re: J12 kontra J15
Mam 9 a chcialem 12. Zaczalem ogladac okazalo sie ze moja 9 byla w lepszym stanie (nie kombinowana) w porownaniu z dostepnymi 12 ktore mialy szemrana historie.
Wtedy myslalem doloze... 15 nie daje rady po tym co widzialem.
No to mysle V8... jednak spody dziwne, zasmarowane jakims gownem przed sprzedaza i ubrudzone ze niby od nowosci...
Trafila sie jedna wersja 12 w benzynie ale srodek mi nie pasowal... wiec polazlem do konkurencji
Wtedy myslalem doloze... 15 nie daje rady po tym co widzialem.
No to mysle V8... jednak spody dziwne, zasmarowane jakims gownem przed sprzedaza i ubrudzone ze niby od nowosci...
Trafila sie jedna wersja 12 w benzynie ale srodek mi nie pasowal... wiec polazlem do konkurencji
Re: J12 kontra J15
Bigi można wiedzieć na co się zdecydowałeś? Z góry dzięki i pozdrawiam!
Re: J12 kontra J15
Ford ranger. Chyba najwiekszy silnik w aucie na ramie (pomijam WW).