Diesel 4.2L 1996 r.

Moderator: luk4s7

Lepigeon2
Posty: 1
Rejestracja: 10 cze 2017, 10:06

Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: Lepigeon2 »

Wlasciciel wmalo uprzejmy sposob twierdzi ze jest w 100% oryginalna. Ciezko sie z nim rozmawia.

Moze ktos napisac co to dokladnie za model ? I czy faktycznie wyglada na taka perle jak mowi sprzedawca ? Czy cena troche nie jest wygorowana ? Za 40 tysiecy powiedzial ze moze sprzedac.

Co sadzic ?


https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... yFDwW.html

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: plum76 »

Witaj,

Musisz doprecyzować o co chodzi. Nikt nie napisze ci na podstawie zdjęć czy to co sprzedawca mówi to prawda.
Dogadaj się i podjedz do lokalnego warsztatu co ogarnia Toyoty i wszystko się wyjaśni.

Auto wygląda nadzwyczaj dobrze wiec ja bym poprosił o zdjęcia co było w nim robione i jak wyglądało przed remontem.
Licznik raczej nie daje złudzeń że auto stało w szopie.

Inna sprawa ze za te pieniądze to też znajdziesz 4 litrowego diesla ale model LC100.

paweł

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: kylon »

HZJ70. Numer VIN dokładnie odpowie na różne pytania. Panu się tylko wydaje że ma jedyne takie auto w Polsce.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: Rokfor32 »

Foty wskazują że to wersja GCC lub GEN. Te ławeczki, przy liczniku w wersji poliftowej. Dodatkowo plasticzana wykładzina podłogi.

Może i rodzynek, bo tej wersji mało u nas - ale czy warty tyle? Szczególnie, jak się wie, że modele GCC/GEN miały słabsze zabezpieczenia korozyjne .... :wink:

szelma
Posty: 127
Rejestracja: 23 gru 2011, 18:54
Auto: RAV4 2,0 , Hilux 2,5 d4d
Kontakt:

Re: Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: szelma »

Takie toyoty często sprzedaje Karol z Santoka.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: kylon »

To lepiej kupić i samemu zrobić niż podpicowaną na sprzedaż.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Diesel 4.2L 1996 r.

Post autor: Rokfor32 »

Te modele rozpoznaje się ... po skrzyni biegów. Po jakości jej pracy.

W mojej karierze tylko raz spotkałem auto ze skrzynią H55 (obojetne jakim silnikiem, łączonym z ta skrzynią), gdzie skrzynia pracowała wzorowo. Nie świadczy to oczywiście negatywnie o silniku - ale pozytywnie, jak najbardziej. Czyli jeżeli skrzynia pracuje jak trzeba - to silnik "na dotarciu". Bo skrzynia ma wtedy niżej 200 tysi nalotu (więc silnik zwykle tyle samo). W drugą mańke to juz loteria - czyli jeżeli skrzynia wysypana - to trudno ocenić resztę.

Te skrzynki wysypywały sie mniej więcej przy 200 - 250 tysi. Wada konstrukcyjna piątego biegu, i mniej więcej taki przebieg do wymiany łożysk - w przypadku zaniechania wymiany, wysypanie siie skrzyni (rozpad synchronizacji piątki, a w konsekwencji zniszczenie wszystkich powierzchni roboczych, co się czuje głównie na jakości synchronizacji wszystkich biegów).

1HZ to wcale nie taki "niezniszczalny" jest. Owszem, poprawnie używany zrobi z półtora miliona. Ale, słowo klucz: POPRAWNIE :wink: Bo jak każdy klekot z wtryskiem pośrednim tak i ten jest wrażliwy na przegrzane, i ogólnie jakość układu chłodzenia. A z tym bywa różnie w dwudziestoletnich "perełkach" :wink:

ODPOWIEDZ