Poszukiwania auta

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
metaldaw
Posty: 34
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:31
Auto: HiluxSurf 3,0TD
Kontakt:

Poszukiwania auta

Post autor: metaldaw »

Witam.
Od dłuższego czasu poszukuje (niestety bezskutecznie) Hilluxa dla siebie głownie do normalnej jazdy bo nie mam jeszcze doświadczenia ani umiejętności w offroadzie... początkowo miała to być wersja 2xkabina oczywiście tylko i wyłącznie 4x4 no i silnik 2.5D, ale w miarę upływu czasu doszedłem do wniosku, że buda może przybrać również formę Surf, czyli 4runner z tym samym silnikiem ew. 3.0D. No i po rozszerzaniu poszukiwań znalazłem coś co by mi odpowiadało, ale... niestety w anglii - i tutaj pojawia się pytanie: jaki jest koszt przeróbki anglika i czy znacie jakeś godny polecenia warsztat (nawiasem mówiąc najlepiej w okolicy Gdańska).


Druga sprawa natomiast jest taka, że powoli tracę cierpliwość w poszukiwaniu wymarzonego Hilluxa więc może macie jakieś propozycje do jakich aut warto się przymierzać? Znajomy poleca mi Opla Frontera z 2.8D ponoć dobre na początek, ale nie znam nikogo innego z takim autem.

Dlatego piszę tu i zwracam się z prośba o udzielenie rady i podpowiedzi, za które z góry dziękuje.


Z ostatniej chwili: znalazłem takie coś:
1994 TOYOTA 4-runner 3,0TD przebieg: 202 000 km - co wy na to?

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: Poszukiwania auta

Post autor: drako »

fajne auto , dobry silnik, na codzien bedzie duzo lepszy jak hilux- co tu wiecej napisac.

ale jak na 14 letnie auto przebieg 202 jest strasznie maly. zwlaszcza jak na diesla ( podobno benzynowe trafiaja sie w lepszym stanie)
Zabierz jakiegoś zaufanego mechanika , nie wsiadaj do fury tylko sceptycznie z góry zakladaj że auto ma 500 tys i jest po rolowaniu.
Jezeli mechanik cie wyprowadzi z "błedu" i powie ze jest ok, to dopiero wsiądz, przejedz sie i dopiero po tym ciesz sie z auta. Inaczej mozesz w emocjach sztrucla kupic.

jezus
Posty: 1817