Strona 3 z 3

Re: J95 czy J120

: 26 sty 2013, 23:04
autor: gajdus
consigliero pisze:Przez analogię do motocykli, pojazd używany to taki który ma ponad 6 m-cy i ponad 6000 km. Niefrasobliwość w tym przypadku może doprowadzić do nieuznania takiego sprzętu jako pojazdu używanego , a to skutkuje koniecznością opłacenia VAT-u .
no to może być prawda, ale co do używek to wiem ze nic takiego nie maiło nigdy miejsca jak ja rejestrowałem auta :)

Re: J95 czy J120

: 31 sty 2013, 17:55
autor: gajdus
...eh
ze względów wizualnych jest ciśnienie żeby jednak to była J120'ka(moja wina nie potrzebnie zaczałem temat :|)... budżet zwiększa się do ~70 tys. PLN
i tu w związku z CR w dieslach uczulonym na marne paliwo wchodzi też w rachubę PB+LPG tylko, że wolałbym kupić czyste PB, a LPG zamontować sam.. bo nie do końca ufam samochodom które jeżdżą już parę lat na LPG
Pytania do Was to dlaczego na allegro praktycznie nie ma 120'ek z silnikami benzynowymi? :O a takowej w manualu nie ma w ogóle...
jaki motor benzynowy szukać do zgazowania, nie zależy jakoś strasznie na mocy, nikt szaleć ani katować nie będzie, a i w ciężki teren nie trafi

na co zwrócić uwagę w J120, co tam się psuję itd. bo jak J95 obcykałem już na pamięć to teraz się okazuje że "wizualnie J95 jest nie z tej epoki w porównaniu do J120" wiem żeby omijać pneumatyczne zawieszenie i "ulepszone" D4D ale więcej nic...

Re: J95 czy J120

: 05 lut 2013, 22:11
autor: Maru123
Fakcie wyboru nie masz. Na Europę były tylko j12 z 4.0vvti. Białymi krukami są 2.7 u nas właściwie niedostępne.

Re: J95 czy J120

: 06 lut 2013, 19:03
autor: jockey
A co możecie powiedzieć na temat zawieszenia pneumatycznego w tych modelach

Re: J95 czy J120

: 06 lut 2013, 19:50
autor: górol
Jak do tej pory nic złego 157tkm :D w ogóle cały zawias oryginał nie ruszany ,wymienione przednie amory przy 140tkm