Znalazłem taką toyke. http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-LANDCRUISE ... 286.c0.m14
Jest to import z Australii.Jest to 4.2 diesel DX bez turba.
I pytanie,czy taki silnik nie będzie zbyt ospały w ruchu codziennym(miasto).
I czy są duże różnice w budowie zawieszenia do konstrukcji europejskiej.
dzięki.
I jeszcze jedno,czy dołożenie turbiny to poważny zabieg w tym silniku,czy też potrzeba nowe kolektory i turbo i heja!!
4.2 bez turba
Moderator: luk4s7
Re: 4.2 bez turba
kolega dokladal turbine bo auto w normalnej eksploatacji jest strasznie mulaste.
przy przerobce jest troche zabawy i kosztow... jak przy wszystkm.
minusem tego auta jest spalanie
ok 16 litrow na manualu.
przy przerobce jest troche zabawy i kosztow... jak przy wszystkm.
minusem tego auta jest spalanie
ok 16 litrow na manualu.
Re: 4.2 bez turba
A ja jestem mile zaskoczony dobrą dynamiką HZJ80
Od 2000 do 3500 rpm silnik pięknie ciagnie auto
Pod większe górki redukcja i się jedzie normalnie.
Spalanie 12,5 max
mini 9l przy 80km/h na autostradzie
realnie 11l/100km na trasie Katowice-Pszczyna-Kraków-Dębica-Gorlice-Krynica-Limanowa
Razem 550km,autostrada,korki na trasie, zwykłe drogi,na oponach 265/75r16 BFG MT.
Od 2000 do 3500 rpm silnik pięknie ciagnie auto
Pod większe górki redukcja i się jedzie normalnie.
Spalanie 12,5 max
mini 9l przy 80km/h na autostradzie
realnie 11l/100km na trasie Katowice-Pszczyna-Kraków-Dębica-Gorlice-Krynica-Limanowa
Razem 550km,autostrada,korki na trasie, zwykłe drogi,na oponach 265/75r16 BFG MT.
Re: 4.2 bez turba
normalne te silniki na off-road... ale tyko kierownica to jest z prawej u tego
Re: 4.2 bez turba
Mam kolegę który kupił takie auto z australii... Po przekładce zrobieniu wszystkiego wyszło go drożej niż kupienie z kierownicą po lewej stronie...
Silnik bajka. nie ma lepszego silnika... Samochód świetnie się spisuje w terenie. Świetny materiał na wyprawówkę na afrykę i dalej. Bez turba lepiej... Silnik ciągnie jak traktor...
Musisz sobie kolego przeliczyć wszystko.. Poszukaj czegoś w kraju. coś co nie jest zrobione... i nie było eksploatowane w terenie większym na przykład to;
http://www.allegro.pl/item741262665_toy ... d_24v.html
lub
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9914232
HDJ80 trzyma cenę.... Opisz nam kolego jakie przeznaczenie będzie mieć ten samochód a na pewno Ci pomożemy
Silnik bajka. nie ma lepszego silnika... Samochód świetnie się spisuje w terenie. Świetny materiał na wyprawówkę na afrykę i dalej. Bez turba lepiej... Silnik ciągnie jak traktor...
Musisz sobie kolego przeliczyć wszystko.. Poszukaj czegoś w kraju. coś co nie jest zrobione... i nie było eksploatowane w terenie większym na przykład to;
http://www.allegro.pl/item741262665_toy ... d_24v.html
lub
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9914232
HDJ80 trzyma cenę.... Opisz nam kolego jakie przeznaczenie będzie mieć ten samochód a na pewno Ci pomożemy
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2009, 09:19 przez Cobra, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 4.2 bez turba
mulasty czy tez nie, kwestia wzgledna . Ostatnio mialem okazje jechac FZJ105 i faktycznie w porownaniu z HZJ80 jaka posiadam wydawala sie niemalze samochodem sportowym...
Jednak przy normalnej jezdzie od 2200 obrotow moja HZJ80 wykazuje dynamike zupelnie wystarczajaca do poruszania sie po normalnych drogach..
Jednak przy normalnej jezdzie od 2200 obrotow moja HZJ80 wykazuje dynamike zupelnie wystarczajaca do poruszania sie po normalnych drogach..