Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Dzisiaj jest 18 gru 2017, 9:10
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 24 paź 2017, 22:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 793
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Jednak cena netto

--
Paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 paź 2017, 22:23 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1047
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
rolkos pisze:
Jednak cena netto

--
Paweł

Zapewne mały przebieg i kierowca starszej daty nim powoził :-)
Znając zachowanie gamoni gdy tylko dopadną służbowe auto, omijał bym z daleka takie okazje. Nie pisze tego o konkretnym przypadku.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 7:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Troche kosmiczna dyskusja, 120tke da sie kupić za około 40-50 tyś a 200 zaczyna sie od 100 tyś. Troche nie ten pułap. A to że jest kilka 120 za prawie 100 tyś i kilka zameczonych 200 za podobna kwotę o niczym nie świadczy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 8:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 221
Ta z ambasady to pazdzierz i w cenie bez vatu i cła. Ale stoi jedna niezmeczona szara na Okeciu za 99.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 10:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 793
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Są też 120 za 135tyś. i na forum jest oferta na j95 za coś ponad 80 tyś. Te napewno nie są zamęczone ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 10:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Wolałbym biedniejszy model auta w dobrym stanie niż w tej samej cenie wypasiony model ale juz mocno uzywany.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 14:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 221
akurat mocniej uzywane sa biedniejsze modele. Taka rzeczywistosc.Tanie auta sa do roboty i mają pracowac. Rzadko kto wozi deski, cement, worki ze smieciami, ryby albo dziki w bagazniku v8. Pomijam przebiegi, wiek, to mowi samo za siebie. Ale są tacy, ktorzy za 120tke w zizlu zapłacą stowe. Cóż, szanujemy ich.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 14:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38
Posty: 221
Dla porownania kilka linkow.
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... 4bd3d66184
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... e73b1d11b1
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... c43011f570
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... e5e6decd6a


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 19:04 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1047
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Chłop szuka ładnej 80-ki a wy mu tu jakieś strucle podsyłacie :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 paź 2017, 23:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2012, 23:26
Posty: 91
Lokalizacja: Poznań
Auto: Hdj 100
Już ktoś pisał o tym wyżej, ale też potwierdzam, że G klasa nijak się ma do setki. Od kiedy mam setkę to G stoi i czeka na bardzo ciężkie zimy których od 5 lat nie było. G mało wygodne, wąskie i toporne w porównaniu do setki. Może lepsze w ciężkim terenie. Trudno znaleźć ciekawe, nie zmęczone auto a nawet jeśli się trafi to będzie dużo droższe od innych. Szukałbym czegoś w USA i sprowadzał. Powodzenia w szukaniu. pozdr adam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 12:05 
Offline

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:13
Posty: 14
Lokalizacja: Szprotawa
Auto: Brak
aadamuss pisze:
Już ktoś pisał o tym wyżej, ale też potwierdzam, że G klasa nijak się ma do setki. Od kiedy mam setkę to G stoi i czeka na bardzo ciężkie zimy których od 5 lat nie było. G mało wygodne, wąskie i toporne w porównaniu do setki. Może lepsze w ciężkim terenie. Trudno znaleźć ciekawe, nie zmęczone auto a nawet jeśli się trafi to będzie dużo droższe od innych. Szukałbym czegoś w USA i sprowadzał. Powodzenia w szukaniu. pozdr adam


Różnica pomiędzy 100 i G dotyczy tylko i wyłącznie tego co się komu bardziej podoba. Mam G 463 takie już leciwe i miałem okazję jeździć 100. Jednemu będzie bardziej pasować 100, drugiemu G. Trzeba się przejechać i jednym i drugim i zdecydować co będzie bardziej pasować. Oba auta z leciwego rocznika będą wymagały sporego wkłądu finansowego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 lis 2017, 21:47 
Offline

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:13
Posty: 14
Lokalizacja: Szprotawa
Auto: Brak
Interceptor pisze:
albertkuz pisze:

Ta G to chyba moja była :)
Toporna to jest i owszem, ale nie za bardzo porobiona, wydaje mi się jednak, że stare patrole dużo toporniejsze.

Sam szukam teraz LC 120/150 do miasta jakbyście coś słyszeli to jestem chętny

AK

Cześć Albert. Tak Twoja :) Co ty sprzedajesz swoją Gienię? Po
Nie na sprzedaż. To jest taka zabawka która chce zostawić dzieciom. Żal mi jednak jej na codzień użytkować, a poza tym potrzebuje auta 7 os. Początkowo chciałem 120, ale te co oglądałem mocno wyłączone. Odniosłem budżet i szukam 150.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 lis 2017, 12:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2015, 10:49
Posty: 65
Lokalizacja: Wrocław
Auto: LJ70, Y61, YJ, Golf 2 ;)
Hmm prawdę mówiąc nie qumam idei latania 100 tylko po czarnym i generalnie kupowania auta do wszystkiego. 100 i 80 to auta wyprawowe, sprawdzające się poza asfaltem. Z takim budżetem poszukał bym rozsądnego 7 miejscowego plaskacza w budżecie 40-45, a do zabawy w błocie kupił LJ70/Sukę/Krótkiego Parcha za 15-20.

Tak kupisz sobie auto którym nie polecisz w spokoju 140km, bo dla nich to prędkość prawie max, a nie sytuacja w której z 5 wrzucasz na 6 i zbijasz obroty do 2 tysi z groszem. Tak samo przyjemność pomykania wygodnie na pięknych krętych włoskich drogach spokojnie utrzymując przyczepność nawet przy szybszym pokonywaniu zakrętów.

Z drugiej strony 80 i 100 w błocie, to wiecznie wieszający się auto, za długie, za mało skrętne, za wysokie jak wyliftujesz. Problem twój i kolegów którzy albo będą musieli jeździć lajtowo albo cię ciągać, chyba że błoto sięgające do felgi to przeszkoda ;)

Kończąc swoją poradę ;) Jak będziesz chciał jechać do Afryki to w tedy fajnym pomysłem jest 80 i 100:)
Mówię z autopsji, choć u mnie jest y61, który jest do wszystkiego, za wolny, za ciężki, za długi, za mało wzrotny - chyba że mowa o wyprawie. W tedy jest idealny.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group