hilux by PROSYSTEM :)

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

Witam
kilka fotek mojego HILa :)
Załączniki
IMG-20120927-00078.jpg
IMG-20120927-00077.jpg
IMG-20120927-00076.jpg

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

cd fotek
Załączniki
IMG-20120927-00081.jpg
IMG-20120927-00080.jpg
IMG-20120927-00079.jpg

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

i jeszcze jedna :)
Załączniki
IMG-20120927-00082.jpg

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

a tu troszke inaczej, zarwany lód pod hilem, poszukiwania tablicy rejestracyjnej :)
Załączniki
20110728005.jpg
zdjęcie0040.jpg.jpg
zdjęcie0035.jpg.jpg

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

maly i szybki opis
- amorki od niedawna LOVELLS wczesniej IRONMAN
- amorek skretu OME
- resory IRONMAN ( byly to i sa) wzmocnione ( orginaly popekaly szybko)
- lift okolo 2"
- przedni zderzak pospawany z rur :) ( robiony wlasnorecznie)
- rury na pace robione wlasnorecznie wraz z oswietleniem
- snorkel jeszcze lezy ale niedlugo zamontuje
- silnik D4D wg dowodu rejestracyjnego 94 KW lecz tylko na stronach USA znalazlem takowa moc silnika w polskich katalogach brak tej wersji lub i moze bardziej prawdopodobne blad w dowodzie rej.
- fabryczna blokada tylniego mostu ( jeszcze niesprawna)

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: Kwieczor »

prosystem pisze:maly i szybki opis
- amorki od niedawna LOVELLS wczesniej IRONMAN
- amorek skretu OME
- resory IRONMAN ( byly to i sa) wzmocnione ( orginaly popekaly szybko)
- lift okolo 2"
- przedni zderzak pospawany z rur :) ( robiony wlasnorecznie)
- rury na pace robione wlasnorecznie wraz z oswietleniem
- snorkel jeszcze lezy ale niedlugo zamontuje
- silnik D4D wg dowodu rejestracyjnego 94 KW lecz tylko na stronach USA znalazlem takowa moc silnika w polskich katalogach brak tej wersji lub i moze bardziej prawdopodobne blad w dowodzie rej.
- fabryczna blokada tylniego mostu ( jeszcze niesprawna)
Ładny, ładny,
a z tym silnikiem to jakaś skucha - wychodzi 127KM, więc raczej niebywały model, zakładam, że pojemność 2,5?

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

tak pojemnosc 2,5 i znalazlem takowego o takiej mocy na stronach USA ale wydaje mi sie ze to jednak blad w dowodzie rejestracyjnym z ta moca.

opis cd
- poszerzony 38mm na strone
- oponki BF Mud Terrain 31x10,5x15
- progi rurowe przyspawane do ramy

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: Kwieczor »

no to masz albo 102 albo 125 KM, raczej 102 bo 120 ma już intercooler na górze

a powiedz mi - fele to mają jakie ET? - 0 czy ujemne?

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: Kwieczor »

Kwieczor pisze:no to masz albo 102 albo 125 KM, raczej 102 bo 120 ma już intercooler na górze

a powiedz mi - fele to mają jakie ET? - 0 czy ujemne?
sorry - 102 albo 120, nie było silnika 125...

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

felgi standardowe + dystansy 38mm

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

ogolnie zakupilem go na firme bo ma homologacje i glownie o to chodzilo a ze pickupy zawsze mi sie podobaly to padlo na nigo. duzym problemem bylo znalezienie go ale udalo sie. pozniej zaczely sie modernizacje i latanie po terenie i sie zaczelo. najpierw jako 100% laik zakupilem amorki ironmana i myslalem ze bedzie ok i tez mi sie tak wydawalo. lecz im wiecej czlowiek sie naczytal i pojezdzil zaczelo brakowac roznych bajerow a i zawias zostal zmieniony na LOVELLSa. na ironie przod podskakiwal jak pilka na dziurach teraz autko idzie 110km/h na pooranych polach i nie sprawia to duzego problemu w utrzymaniu go. z ironmana zostaly jedynie resory bo to troszke kosztuje.

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

nastepnie beda malowane nadkola i felgi na czarny mat. nadkola lakierowane natomiast felgi na poczatek folia w sprayu plastdip. wszystkie emblematy a jest ich az 1 sztuka zmienia kolor na czarny mat. w wolnej chwili zabiore sie za niedzialajaca blokade tylnego mostu. w miedzyczasie skonczylo sie lozysko kola (tyl) :(
aaaa lustereczka chromowane tez zmiania kolor na czarny mat plastdip. jak sie spodoba to polakieruje wszystkie te elementy bo cos nie bardzo chce mi sie wierzzyc ze ta folia bedzie odporna na kamienie, galezie itd.

Awatar użytkownika
qberus
Posty: 876
Rejestracja: 04 wrz 2010, 13:30
Auto: Hilux

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: qberus »

Nadkola możesz spróbować okleić folią, chyba że masz taniego lakiernika albo malujesz sam :wink:. Lusterka zdecydowanie oklejaj folią zamiast plastidipa bo to element najbardziej narażony na darcie gałęziami. Kup do tego folię wylewaną przynajmniej ze średniej półki bo to dosyć trudny element do oklejenia a folia wylewana jest łatwiejsza w nałożeniu.

Plastidip na kołach mam już prawie rok i z mojego doświadczenia na błoto, otoczaki i bardzo częste mycie pod ciśnieniem jest niewrażliwy, gałęzie i ostre kamienie to trochę inna sprawa ale tragedii też nie ma (ja do tej pory naprawiałem tylko raz na jednym kole co zajęło mi całe 5 minut ). Jak nie uprawiasz ekstremu to powinien być ok ale jak często latasz po krzakach to bardziej może się opłacać malowanie.

Awatar użytkownika
milczacy
Posty: 2216
Rejestracja: 22 lut 2009, 15:01
Auto: Hilux 2008 wycieczkow?z
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: milczacy »

liczyłem na posta maestro qberusa :wink:

Awatar użytkownika
prosystem
Posty: 49
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:52
Auto: Hilux 03r.
Kontakt:

Re: hilux by PROSYSTEM :)

Post autor: prosystem »

ach troche czasu mnie nie bylo a i w miedzyczasie lozysko wymienialem i probowalem szukac zamiennika bez skutku. orginal jedynie NACHI w ASO za jedyne 560 zeta wraz z pierscieniami ustalajacymi. za malowanie zabiore sie jak czas pozwoli w najblizszym czasie. mialem zamiar nadkola siknac farba a fele i lusterka plastdipem. extremu nie uprawiam

ODPOWIEDZ