Rav4 light offroader :)
: 08 sie 2012, 13:19
Hej,
Widze ze bede pierwszy, prosze o zaakceptowanie pojazdu.
Nie jest to hilux, 4runner ani land cruiser. Jedno jest pewne, ze to pelno prawna TOYOTA. Aspiruje do bycia terenowka, ale w rzeczywistosci nia nie jest. Tam gdzie SUVy wymiekaja to RAV4 jedzie dalej. Tam gdzie RAV4 wymieka, LC jedzie dalej.
Auto: RAV4 1998r 200tys km
Silnik: 1998cm^3 3SFE
Zawieszenie: Przód IFS, Tył IRS
Naped: staly na 4 koła z blokowanym centralnym dyferencjałem
Opony: BFG A/T 225/70 r16
Auto w pelni fabryczne. Daje rade w lekkim terenie gdzie brak reduktora po czesci rekompensuje krotkie przelozenie 1 biegu. Na stromych podjazdach wcale nie brakuje mu sily, pnie sie do góry. Pompowanie blota i piachu wcale mu nie straszne, puki nie zawisnie na brzuchu
Auto dosc meczace w serwisowaniu. Producent zalozyl, ze silnik i skrzynia biegów moze byc wyciagnieta jedynie dolem i jedynie jako calosc. Z tego powodu drugi raz podchodze do wymiany sprzegla. Z powazniejszych usterek jakie musialem usunac to: poprzedni wlasciciel zajechal przednie lozyska i tym uszkodzil obydwie piasty, zapieczony prawy zacisk na prowadnicy oraz cieknaca maglownica na wejsciu kolumny kierowniczej czyli prawie nic
Jestem u was na forum, bo szukam bazy pod wyprawowke.
Pozdrawiam i zapraszam do Trójmiasta, wrazie czego sluze pomoca garazowa i noclegowa
Widze ze bede pierwszy, prosze o zaakceptowanie pojazdu.
Nie jest to hilux, 4runner ani land cruiser. Jedno jest pewne, ze to pelno prawna TOYOTA. Aspiruje do bycia terenowka, ale w rzeczywistosci nia nie jest. Tam gdzie SUVy wymiekaja to RAV4 jedzie dalej. Tam gdzie RAV4 wymieka, LC jedzie dalej.
Auto: RAV4 1998r 200tys km
Silnik: 1998cm^3 3SFE
Zawieszenie: Przód IFS, Tył IRS
Naped: staly na 4 koła z blokowanym centralnym dyferencjałem
Opony: BFG A/T 225/70 r16
Auto w pelni fabryczne. Daje rade w lekkim terenie gdzie brak reduktora po czesci rekompensuje krotkie przelozenie 1 biegu. Na stromych podjazdach wcale nie brakuje mu sily, pnie sie do góry. Pompowanie blota i piachu wcale mu nie straszne, puki nie zawisnie na brzuchu
Auto dosc meczace w serwisowaniu. Producent zalozyl, ze silnik i skrzynia biegów moze byc wyciagnieta jedynie dolem i jedynie jako calosc. Z tego powodu drugi raz podchodze do wymiany sprzegla. Z powazniejszych usterek jakie musialem usunac to: poprzedni wlasciciel zajechal przednie lozyska i tym uszkodzil obydwie piasty, zapieczony prawy zacisk na prowadnicy oraz cieknaca maglownica na wejsciu kolumny kierowniczej czyli prawie nic
Jestem u was na forum, bo szukam bazy pod wyprawowke.
Pozdrawiam i zapraszam do Trójmiasta, wrazie czego sluze pomoca garazowa i noclegowa