Moja nowa HDJ80... a co :-)
Moderator: luk4s7
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
Bedzie Ci trudno tego dokonać
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
zna mnie skubaniec kochany
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
łatwo się zorientować - jesteś jedynym kolesiem który drapie mi pazurkami lakier
- potrzeba
- Posty: 591
- Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
- Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-) - Kontakt:
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
no ja już osobiście jestem zwolennikiem HDJ
jak raz miałem okazję jeździć i HDJ i HZJ w ciągu ostatnich dni i...
jak mam tego auta używać również na co dzień a nie tylko wyciągaż z garażu na dalekie podróże to zdecydowanie HDJ
zresztą czy to takie wielkie ryzyko jechać w świat tym samym silnikiem tylko z turbo i móc czasem wyprzedzić???
jak raz miałem okazję jeździć i HDJ i HZJ w ciągu ostatnich dni i...
jak mam tego auta używać również na co dzień a nie tylko wyciągaż z garażu na dalekie podróże to zdecydowanie HDJ
zresztą czy to takie wielkie ryzyko jechać w świat tym samym silnikiem tylko z turbo i móc czasem wyprzedzić???
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
Kubuś i bardzo dobrze - każdy jeździ tym czym chce i się lepiej czuje
swoją drogą jak się spotkamy to mi musisz dać się "karnąć" tą T-turbiną
wiesz jak jest - jedni wolą landrynki a inni krówki
swoją drogą jak się spotkamy to mi musisz dać się "karnąć" tą T-turbiną
wiesz jak jest - jedni wolą landrynki a inni krówki
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
HDopszeJedzie
HZnakomicieJedzie
bezkompromisowosc zelaza lubie
a ze wolniejsze, zlewam
HZnakomicieJedzie
bezkompromisowosc zelaza lubie
a ze wolniejsze, zlewam
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
To jest to samo auto, jak padnie turbina w seryjnym hdj jedziesz dalej jak hzj.
A spalanie mniejsze I wypas fajniejszy.
ALe ja to mam spaczenie bo chciałem mieć automata, więc hzj odpadł
A spalanie mniejsze I wypas fajniejszy.
ALe ja to mam spaczenie bo chciałem mieć automata, więc hzj odpadł
- potrzeba
- Posty: 591
- Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
- Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-) - Kontakt:
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
i to jest dla mnie argument definitywnykonus pisze:To jest to samo auto, jak padnie turbina w seryjnym hdj jedziesz dalej jak hzj.
i tak nie śmigam więcej niż 110 km/h nawet plaskaczem chyba że przy wyprzedzaniu więc to HDJ to czasem polepszy mi humor zostawiając w tyle tira.
Gdyby nie użytek codzienny/rodzinny może byłby HZJ
btw
w plaskaczu chętnie automat ale w teren tylko manual. gdzieś muszę sobie "powachlować"
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
Automat tylko i wyłącznie na tor, ale ponieważ prosię wprowadziło pdk do sprzedaży to już też niedługo.potrzeba pisze: w plaskaczu chętnie automat ale w teren tylko manual. gdzieś muszę sobie "powachlować"
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
otoz to, a po hilu to wszytsko jest jusz wyscigowkaBoryś pisze: wiesz jak jest - jedni wolą landrynki a inni krówki
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
No i co dalej Nasikał na plac, miejsce zaznaczył, samochód sie zmienia, a nic nie pisze
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
No niech pisze co się zmienia raz raz
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
A co Kuba to już sam za siebie nie potrafi czy rzecznika się dorobiłTakie tam popierdółki Webasto, progi, snorkel, lightforcy, lekki bagażnik wycieczkowy (ciężki wyprawowy w drodze). Po drodze włam i wybita szyba. W swoim tempie do przodu. Po powrocie wyciągarka i rodzinne auto będzie gotowe Kubuś, wrzuć kilka fotek.
- potrzeba
- Posty: 591
- Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
- Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-) - Kontakt:
Re: Moja nowa HDJ80... a co :-)
No dobra to ja tak po porannej kawie…
Rzeczywiście się troszkę pozmieniało.
Autko już stoi +6 cm wyżej na nowym zawiechu, kompletny Dobinsons (+100kg na oś).
Amor skrętu OME poszedł na zapas do skrzyni a w jego miejsce również Dobinsons.
Mimośrody Dobinsons
W skrzyni czeka jeszcze pełen komplet polibuszy Dobinsons (zastanawiam się jeszcze nad montażem).
W drodze już sprężyny na tył +400kg (ale to wdzianko na specjalne okazje)
Doszło Webasto. Zdjęcia nie daję bo po co. Ciepełko po prostu jest
Wreszcie autko dostało progi (made by FSR), specjalnie dość mocno odsadzone by wszelkie pieńki daleko od blach trzymały a i rodzinka miała się jak wdrapać do środka. Pancerne, mimo to „robią” z hi-liftem.
Dodatkowo Safari Snorkel się pojawił
Na przód autka trafiły genialne światełka LightForce 170, lekkie a potężne światełka (na zdjęciu bez osłonek)
Światła zostały zamontowane „na szybko” by były na kilka tras w najbliższym czasie. Jak się skończą rozjazdy to będzie poprowadzona zupełnie nowa instalacja pod komplet świateł na całe auto i bagażnik dachowy + trochę lampek w środku:
- przód – 2x LightForce 170,
- góra – 4x LightForce 140
- góra – lewo/prawo – światła robocze
- tył – 2x światła robocze
Ale to opiszę jak już będzie fizycznie na dachu.
Jedzie już do mnie duży ciężki bagażnik wyprawowy. Osłona przodu. Wspomniane 4x LF 140. Wyciągarka.
Syntetyk leży na półce, pachnie i kusi.
Czekam na te graty prawie jak Kylon na swoje do 40.
Co awizo w skrzynce czy dzwonek kuriera do drzwi to podskakuję z radości
Tylko gdzie to trzymać do montażu
Cdn…
Rzeczywiście się troszkę pozmieniało.
Autko już stoi +6 cm wyżej na nowym zawiechu, kompletny Dobinsons (+100kg na oś).
Amor skrętu OME poszedł na zapas do skrzyni a w jego miejsce również Dobinsons.
Mimośrody Dobinsons
W skrzyni czeka jeszcze pełen komplet polibuszy Dobinsons (zastanawiam się jeszcze nad montażem).
W drodze już sprężyny na tył +400kg (ale to wdzianko na specjalne okazje)
Doszło Webasto. Zdjęcia nie daję bo po co. Ciepełko po prostu jest
Wreszcie autko dostało progi (made by FSR), specjalnie dość mocno odsadzone by wszelkie pieńki daleko od blach trzymały a i rodzinka miała się jak wdrapać do środka. Pancerne, mimo to „robią” z hi-liftem.
Dodatkowo Safari Snorkel się pojawił
Na przód autka trafiły genialne światełka LightForce 170, lekkie a potężne światełka (na zdjęciu bez osłonek)
Światła zostały zamontowane „na szybko” by były na kilka tras w najbliższym czasie. Jak się skończą rozjazdy to będzie poprowadzona zupełnie nowa instalacja pod komplet świateł na całe auto i bagażnik dachowy + trochę lampek w środku:
- przód – 2x LightForce 170,
- góra – 4x LightForce 140
- góra – lewo/prawo – światła robocze
- tył – 2x światła robocze
Ale to opiszę jak już będzie fizycznie na dachu.
Jedzie już do mnie duży ciężki bagażnik wyprawowy. Osłona przodu. Wspomniane 4x LF 140. Wyciągarka.
Syntetyk leży na półce, pachnie i kusi.
Czekam na te graty prawie jak Kylon na swoje do 40.
Co awizo w skrzynce czy dzwonek kuriera do drzwi to podskakuję z radości
Tylko gdzie to trzymać do montażu
Cdn…
Ostatnio zmieniony 17 lut 2009, 10:51 przez potrzeba, łącznie zmieniany 1 raz.