BJ42 - na oryginał by Kylon
Moderator: luk4s7
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Panie, nófka sztuka, tak niewygladal nowy.
Niesamowite.
Niesamowite.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Piękne....
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Słów brak
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Eee tam, na zdjęciach to jeszcze jakoś wygląda, z bliska widać że rdza wyłazi i szpachla pęka. Wychodzi robienie po taniości i szpachlowanie po nocach na podwórku w przymrozki
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
prześmiewca
SZACUNEK DLA WYKONANEJ PRACY !!
wg mnie tak właśnie urealnia się marzenia
Gratulacje !
SZACUNEK DLA WYKONANEJ PRACY !!
wg mnie tak właśnie urealnia się marzenia
Gratulacje !
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
bardzo ładny masz szyberdach! A jaki duży !
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Stare jakieś, kolor se może być, nie ma gadżetów- a generalnie zazdrość to straszna rzecz. Przepiękna .
Ucałowania w atrapę ślę.
Ucałowania w atrapę ślę.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Gałka pisze:bardzo ładny masz szyberdach! A jaki duży !
Każdy orze jak może ,ale jeśli jest tak jak mówisz to po taniości zanabył bym z tą rdzą i pękającą szpachlą sie mnie normalnie podoba bardzoAddams pisze:Eee tam, na zdjęciach to jeszcze jakoś wygląda, z bliska widać że rdza wyłazi i szpachla pęka. Wychodzi robienie po taniości i szpachlowanie po nocach na podwórku w przymrozki
To zwie się panorama dachGałka pisze:bardzo ładny masz szyberdach! A jaki duży !
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Było pięknie i się zesrało . Człowiek całe życie się uczy.
Po przejechaniu około 10 km zaczęło walić na niebiesko. Zbierały się konsylia itp. Sprawdzanie sprężania i było idealnie równo na wszystkich cylindrach. Sprawdzanie krok po kroku wszystkiego. Powstały teorie że ma się ułożyć i trzeba mu obciążenia. Ale jak olej zaczął wydobywać się rurą wydechową wiedziałem, że z układaniem nie ma to nic wspólnego.
W sobotę zdjąłem sobie kolektor wydechowy aby popatrzeć przez który cylinder wali olej i co - przez wszystkie.
Nie jest dobrze.
No i dziś zdjęta głowica i tłoki są na stole. To proste auto i remonty silników można wykonywać nawet w sklepie
Niestety mam do wymiany pierścienie , tłoki i tuleje - ale co się stało
Okazało się, że na wszystkich tłokach górny pierścień zakleszczył się w rowkach. W wyniku śledztwa doszedłem, że w starszych rocznikach były dwa rodzaje tłoków i dwa rodzaje pierścieni. Jako, że ktoś już wcześniej dłubał w tym silniku (tak wynikało z oględzin uszczelek przy rozbiórce 4 lata temu) zamienił mi tłoki na starsze. Wymiarowo są dokładnie takie same ale różnią się małą fazką w rowku na ten jeden pierścień. Kupiłem po VIN-ie auta tuleje i pierścienie a Ci co mierzyli powiedzieli, że tłoki są w idealnym stanie i nie kupować. Ani oni podczas pasowania ani ja podczas składania nie zauważyłem zonka. Co ciekawe ten niewłaściwy pierścień wchodzi idealnie w rowek i mierzy się szczelinomierzem idealnie luzy. Niestety podczas całkowitego ściśnięcia w tulei pierścienie zacinają się w tłoku.
Na szczęście w tym silniku nie ma szlifów tylko wymienia się całość z tulejami. Taki zestaw już zamówiłem w Terrain Tamerze i muszę tylko skonstruować przyrząd do wyjęcia tulei bez rozbierania reszty silnika Podstawa przyrządu już jest. teraz tylko trzeba u tokarza zrobić uchwyt.
A miało być tak pięknie........
Jeszcze będzie
Po przejechaniu około 10 km zaczęło walić na niebiesko. Zbierały się konsylia itp. Sprawdzanie sprężania i było idealnie równo na wszystkich cylindrach. Sprawdzanie krok po kroku wszystkiego. Powstały teorie że ma się ułożyć i trzeba mu obciążenia. Ale jak olej zaczął wydobywać się rurą wydechową wiedziałem, że z układaniem nie ma to nic wspólnego.
W sobotę zdjąłem sobie kolektor wydechowy aby popatrzeć przez który cylinder wali olej i co - przez wszystkie.
Nie jest dobrze.
No i dziś zdjęta głowica i tłoki są na stole. To proste auto i remonty silników można wykonywać nawet w sklepie
Niestety mam do wymiany pierścienie , tłoki i tuleje - ale co się stało
Okazało się, że na wszystkich tłokach górny pierścień zakleszczył się w rowkach. W wyniku śledztwa doszedłem, że w starszych rocznikach były dwa rodzaje tłoków i dwa rodzaje pierścieni. Jako, że ktoś już wcześniej dłubał w tym silniku (tak wynikało z oględzin uszczelek przy rozbiórce 4 lata temu) zamienił mi tłoki na starsze. Wymiarowo są dokładnie takie same ale różnią się małą fazką w rowku na ten jeden pierścień. Kupiłem po VIN-ie auta tuleje i pierścienie a Ci co mierzyli powiedzieli, że tłoki są w idealnym stanie i nie kupować. Ani oni podczas pasowania ani ja podczas składania nie zauważyłem zonka. Co ciekawe ten niewłaściwy pierścień wchodzi idealnie w rowek i mierzy się szczelinomierzem idealnie luzy. Niestety podczas całkowitego ściśnięcia w tulei pierścienie zacinają się w tłoku.
Na szczęście w tym silniku nie ma szlifów tylko wymienia się całość z tulejami. Taki zestaw już zamówiłem w Terrain Tamerze i muszę tylko skonstruować przyrząd do wyjęcia tulei bez rozbierania reszty silnika Podstawa przyrządu już jest. teraz tylko trzeba u tokarza zrobić uchwyt.
A miało być tak pięknie........
Jeszcze będzie
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
głowa do góry- można powiedzieć że pierwszą naprawę masz już za sobą
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Będę miał jak ją zrobię . Na razie trochę psycha siadła
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Trochę się nie dziwię, ale jak spojrzysz wstecz ile za Tobą przy tym aucie to za momencik się podniesiekylon pisze:Na razie trochę psycha siadła
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Eee tam, dobrze się stało, trochę już nudzileś w tym wątku przez ostatni rok (czy tam dwa ), teraz jest zwrot akcji, dobrze dobrze
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
A ile razy mówiłem żeby zapalić to cholerstwo zawczasu?!
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
I wykrakałeś Odpalenie pewnie nic by nie dał bo to wyszło po kilku godzinach pracy i pierwszych ruchach pojazdu.