BJ42 - na oryginał by Kylon
Moderator: luk4s7
- potrzeba
- Posty: 591
- Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
- Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-) - Kontakt:
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
niby swoje to wazy i gabaryt ma a wygląda jak biżuteria
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Zmieniłbym te ohydne czarne węże gumowe na coś silikonowego z ładnymi zaciskami.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Sam jesteś ochydny . Węże są nowe. Silikony będą przy turbo kicie i w mojej siedemdziesiątce.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Biżuterii ciąg dalszy czyli alternator na tapecie. Jutro przerwa w pracy ale we czwartek znowu coś się ruszy.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Super są właśnie oryginalne czarne węże gumowe z tą lekko karbowaną powierzchniąkylon pisze:Sam jesteś ochydny . Węże są nowe. Silikony będą przy turbo kicie i w mojej siedemdziesiątce.
Jakieś kolorowe to do tjuningów się nadają
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
A kto tu mówi o kolorowych?
Wywalaj ten chłam bo cenę rynkową będziesz zaniżał.
Wywalaj ten chłam bo cenę rynkową będziesz zaniżał.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Na razie dotarła na cło ostatnia paczka z gratami. W niej są już oryginalne boczki, klamki, zamki i takie tam drobiazgi. Udało się też zdobyć świece żarowe Denso po alpejskich kombinacjach. Denso nie miało. Większość hurtowni nie miała albo były pomieszane na maksa w katalogu. Powinny być 14V, a HKT dawało 20,5 V. Terrain Tamer dopiero za dwa tygodnie, a tu wzrosła potrzeba chwili
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
..."wzrosła potrzeba chwili"
wiosna to cię nosi co?
wiosna to cię nosi co?
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Oj nosi. Wyczyściłem kilkadziesiąt drobiazgów i Łukasz zawiózł do ocynku. Na poniedziałek odbiór.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Prawie godzinę trwały poszukiwania jednej małej tulejki. Spadła ze stołu i się poturlała w nieznane. Niestety nastąpiła amba i jej ni ma. Jeśli nie znajdzie się w innym alternatorze trzeba będzie dorobić.
Garstka części do ocynku i ta sama garstka po tej operacji. Pan, który to robił jest zakręcony na punkcie starych motocykli i troszkę przesadził z połyskiem . Pochodzi troszkę i zmatowieje. Szybka akcja. Wczoraj zawiezione, a dziś odebrane.
Bez zgubionej tulejki niestety nie możemy złożyć alternatora dalej.
Zabraliśmy się za pompę. Nie będzie rozbierana. Ma mały przebieg i fabryczne plomby. Przejdzie tylko operacje dokładnego czyszczenia.
Jutro relacja blacharska .
Garstka części do ocynku i ta sama garstka po tej operacji. Pan, który to robił jest zakręcony na punkcie starych motocykli i troszkę przesadził z połyskiem . Pochodzi troszkę i zmatowieje. Szybka akcja. Wczoraj zawiezione, a dziś odebrane.
Bez zgubionej tulejki niestety nie możemy złożyć alternatora dalej.
Zabraliśmy się za pompę. Nie będzie rozbierana. Ma mały przebieg i fabryczne plomby. Przejdzie tylko operacje dokładnego czyszczenia.
Jutro relacja blacharska .
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
podobają mi się te dwa kartony zrób z nich dwa obrazy, będzie super wyglądać.
A ta amba to złośnica jedna wygoń ją z warsztatu
A ta amba to złośnica jedna wygoń ją z warsztatu
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Kylon, wyjątkowość tej odbudowy polega także na tym, że chce Ci się wszystkie detale pokazać gawiedzi, super
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Ja się zastanawiam co będzie robić Kylon gdy skończy swoją 40 stkę. Pewnie zacznie budować coś innego
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Coś tam do roboty się znajdzie - a plan jest
A tym czasem prawe drzwiczki wiszą gotowe. Po krótkiej chwili i sześciu śrubkach wiszą na swoim miejscu. Obecnie fotele pasują idealnie. Wszystko w fabryczne otwory. Zero fasolek i innych takich rzeczy. Taki był plan i tak jest.
Tu widać umiejscowienie korby do lewarka.
Ostatni element do naprawy blacharskiej Dolny rant drzwi lewych. Nawet rozpocząłem przeprowadzę niepotrzebnych gratów od Sławka do mnie do warkstatu . Powoli rozpocznie się walka z ramą ale damy radę i to prawdopodobnie szybko. Rama i całe mosty pojada do piaskowania. Potem rozbiórka i wymiana tego co potrzebne.
A tym czasem prawe drzwiczki wiszą gotowe. Po krótkiej chwili i sześciu śrubkach wiszą na swoim miejscu. Obecnie fotele pasują idealnie. Wszystko w fabryczne otwory. Zero fasolek i innych takich rzeczy. Taki był plan i tak jest.
Tu widać umiejscowienie korby do lewarka.
Ostatni element do naprawy blacharskiej Dolny rant drzwi lewych. Nawet rozpocząłem przeprowadzę niepotrzebnych gratów od Sławka do mnie do warkstatu . Powoli rozpocznie się walka z ramą ale damy radę i to prawdopodobnie szybko. Rama i całe mosty pojada do piaskowania. Potem rozbiórka i wymiana tego co potrzebne.
Re: BJ42 - na oryginał by Kylon
Napisz gdzie będziesz zawoził ramę do piaskowania. Sądzę że każdy by chciał wiedzieć też za jaką kwotę piaskuje się ramę.