Taka J4 jest na razie jedna - i niepowtarzalna ...
Teraz trza inne opcje wyprubować - coby było porównanie
A poważniej - to takie prawie koszerne ma być autko. A 3F-E łączy się z H40 czy tam H55, tak samo jak oryginał. Kwiatec chce to na szybko poskładać - ale po prawdzie to się będzie trzeba sprzęgłu przyglądnąć - ori z J4 może tego silnika nie utrzymywać. Na szczęście do tego silnika opcji jest sporo - w razie co się zapoda docisk z J9 d4d ...
A - przy okazji.
22R-E nie ma prawa się grzać. Acz ten silnik ma przypadłosć fabryczną, o której mało kto wie - a polega ona na tym - że ... blokuje się odpowietrznik termostatu. taki mały "dynks", kulka metalowa z zawleczką, przyczepiona do blaszki termostatu. Ma służyć odpowietrzaniu się układu - ale w tym silniku to rozwiązanie nie robi. Pompa dociska ta kuleczkę - i jakiekolwiek odgazowanie się chłodziwa na głowicy robi bąbel gazowy wokół termostatu, skutkiem czego nie chce się skubany otwierać. Daje to taki efekt - że silnik niby łapie temperature na wskaźniku na desce - a potem nagle wskazówka leci w dół (jak termostat łaskawie się wreszcie otworzy).
Załatwia się temat raz i na zawsze przez wywiercenie w blaszcze termostatu otworka, tak 1 - 1,5 mm (przy większym silnik zimą nie bedzie się chciał normalnie rozgrzać).