LJ70 by Gladzio

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: MariuszS »

Gratulacje Gladzio, bardzo mi się podoba też kolor!
Czy mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy i podać nazwę/kod koloru wg nomenklatury Toyotowej?
No i co zrobiłeś, że jest taki odporny na gałęzie?
Ja też będę w 2011 chciał się zmierzyć z blachą w moim "Siwym Kruku" ;-)

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Kolor jest z FJ Cruiser'a - 4U0
Lakier poliuretanowy - mocniejszy od standardu - oczywiście nie znaczy to że się nie rysuje...

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: MariuszS »

Dzięki, ja mam 4M7, opisywano jako "Oyster Pearl (Flaxen)" i chyba przy nim pozostanę :-)
A taki poliuretanowy lakier jest dużo droższy od zwykłego?

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Wydaje mi się że właśnie nie.

Awatar użytkownika
górnik
Posty: 32
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:35
Auto: Land Cruiser 95
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: górnik »

Aż mi łezka w oku się zakręciła... cieszę się, że tojka trafiła do Ciebie...
Masz rację, że była trochę zaniedbana (ze względu na moje ówczesne fundusze) ale o wszystkich usterkach wiedziałeś a cena była okazyjna ;-)
W nowym roku podeślę trochę starych fotek tak dla porównania z teraźniejszą ślicznotką.

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Dawaj, dawaj...
Ostatnimi czasy zregenerowałem obydwie kule: nowe łożyska, uszczelki, wszystko zabezpieczone antykorozyjnie...
Progi zostały już zrobione i po nowym roku odbieram z malowania. Wrzucę fotki.
Tymczasem wszystkiego najlepszego w nowy roku!!

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Dziś odebrałem progi. Wyglądają rewelacyjnie! Montowane z jednej strony w okrągły otwór (rozporowo) a z drugiej przykręcany do ramy. Progi wyposażone w antypoślizg oraz ograniczniki do użycia high-lifta.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak zamontuję to też wrzucę fotki.

Awatar użytkownika
fobos
Posty: 3155
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:47
Auto: VZJ 90
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: fobos »

To rozporowe mocowanie to super patent, bardzo mi się podoba.
Też myślałem jak robiłem progi o wykorzystaniu okrągłych otworów w ramie, ale kombinowałem by wywiercić dziurki, nagwintować i blokować śrubą. Twoje rozwiązanie jest dużo bardziej eleganckie. 8)

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Niestety rozwiązanie nie jest moje tylko wykonawcy -> http://www.tigspaw.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Naprawdę rewelacyjne wykonanie. Powoli będę też brał się za bagażnik dachowy.

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Progi zamontowane...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: kylon »

Jeśli mógłbym coś zauważyć to spory pług do błota zrobił się z przedniego mocowania progu. Troszku może blokować auto jak wskoczy na coś twardego.

Awatar użytkownika
estewes
Klubowicz
Posty: 1399
Rejestracja: 28 sie 2009, 19:30
Auto: HJ60 2H turbo
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: estewes »

Gladzio zbroisz swoją LJ-tkę,fajnie wygląda :wink:
ale progi jak na mój gust powinny być troszeczkę wyżej,ale ja się nie znam na 70 :roll:

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Kylon - patrząc na trzecie i czwarte zdjęcie zgodzę się z Tobą że wygląda to na pług - na szczęście w realu ta powierzchnia nie jest tak nisko jak by się mogło wydawać. Może robić jako chlapacz :) Fakt że jak do tego miejsca dojdzie błoto (bydyń) to może to utrudniać wyjazd jednak z doświadczenia wiem że pewnie i tak bym już nie wyjechał... :)
Przynajmniej próg jest mocno dołączony do ramy.

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

estewes - jak by sam próg był wyżej to nie spełniałby swojej podstawowej funkcji czyli stopnia do wsiadania. Ja to sobie jeszcze mogłem wskoczyć ale ogólnie wygodnie to się nie wsiada do podliftowanej fury... Autko jest używane codziennie i praktyczne rozwiązania są mile widziane :)

Julka
Posty: 77
Rejestracja: 15 lis 2010, 15:48
Auto: Hzj 73 , Hdj 80, Y61
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Julka »

A opony jaki rozmiar bo nie doczytałem.

ODPOWIEDZ