LJ70 by Gladzio

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Land Cruiser LJ70
Rok produkcji: 1992
Wersja: VX

Wyposażenie:
-elektryczne szyby
-szyberdach
-oryginalne radio (kaseciak)

Auto zakupione od kolegi Górnika pod koniec wakacji 2009 roku. Musze przyznać że było trochę zaniedbane (sorry Górnik ale taka prawda :) ). Po zakupie do wymiany poszła cała przekładnia kierownicza, kompletne sprzęgło, wymiana wszystkich płynów, silnik wymagał uszczelnienia uwagi również potrzebowało wiele pierdół których nie będę wymieniać. Blacharka była w stanie miernym.
Mechanika po pierwszym serwisie naprawdę super!
Auto posiadało praktycznie nowe MTki BFG oraz "świeżę" zawieszenie OME.

Kolejne zmiany jakie nastąpiły w 2010 roku:
-nowy zderzak stalowy przygotowany pod wyciągarkę wraz z płytą chroniącą drążki kierownicze
-dodatkowy komplet felg do opon zimowych
-felgi zimowe oraz alu zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-pokrowce Explorer na przód
-CB Radio Cobra
-nowa klimatyzacja
-podgrzewacz paliwa na filtrze oraz EMERHEATER (podgrzewanie paliwa płynem chłodzącym silnik)
-zregenerowano pompe wspomagania
-zregenerowano silniczek nadmuchu
-zregenerowano przekładnie kierowniczą
-wyprowadzono pod maskę odpowietrzenia mostów
-nowe dywaniki gumowe
-nowy akumulator


Auto od początku prosiło się o blacharkę... W listopadzie 2010 roku auto zostało oddane do naprawy. Wymieniono lewe drzwii, oba progi, błotnik przedni prawy a tylne błotniki otrzymały cynkowane reperaturki. Zainstalowano nowe lampy przednie. Auto otrzymało nowy kolor - 4U0 z Toyoty FJ Cruiser - lakier poliuretanowy. Tylne szyby zostały delikatnie przeciemnione.

Kolejne zaplanowane modyfikacje:
-gumowe poszerzenia nadkoli
-oryginalny Toyotowski snorkel
-rurowe progi boczne
-bagażnik dachowy

Zdjędcia autka jeszcze przed zakupem:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdjęcia po zakupie i naprawach mechanicznych:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Blacharka - etap I:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Blacharka - etap II:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po blacharce i opisanyc modyfikacjach:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: drako »

kolor super :)

Awatar użytkownika
hashid
Prezes Zarządu
Posty: 4456
Rejestracja: 20 lis 2007, 23:51
Auto: KDJ12
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: hashid »

też taki kolor chciałem...
ale nie wiem czy auto doczeka... jeszcze mi sporo brakuje do takich perforacji... no jakieś dwie zimy :mrgreen:
Wygląda fajnie. No i ten zderzak ;)
Fajna siedemdziesiątka.

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: konus »

Wreszcie nie hilux.

Kolorek świetny i robota profi.

Awatar użytkownika
lepcio
Posty: 10
Rejestracja: 03 cze 2010, 16:53
Auto: LJ70 2LT 89r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: lepcio »

Super. Widać, że pożadnie zrobiony.
Świetny kolor. Teraz czas na Miśka.

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Kolejne modyfikacje:
- oryginalny snorkel z filtrem cyklonowym
- gumowe poszerzenia 50 mm

Obrazek

Awatar użytkownika
mlodyy
Klubowicz
Posty: 634
Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: mlodyy »

Bardzo ładne auto. Przy okazji mam pytanko skąd można taki fajny oryginalny snorkel Toyoty zanabyć i jakie są koszty, gdyż pięknie by się prezentował w moim klasyku.

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Taki snorkel to oryginalne częścido 70 i są dostępne poprzez ASO. W tym wątku napisałem koszty oraz wstawiłem parę fotek:

http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... iekawostka" onclick="window.open(this.href);return false;

Ogólnie nie wiele trzeba było żeby szczelnie skleić obydwa elementy "komina". W ogóle to prawdopodobnie specjalna gąbka w miejscu łączenia również wystarczająca uszczelniłaby spojenie...
Przyznam że prezentuję się okazale, jakościowo wygląda też na bardzo porządny.

Awatar użytkownika
OLO
Posty: 149
Rejestracja: 18 lut 2008, 16:22
Auto: Hil Revo
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: OLO »

piekności 8)

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Cruiser »

Moje pierwsze myśli przy zapuszczonym klasyku to doprowadzić go do takiego stanu jak Twój. Ale potem wjeżdżać w patyki byłoby mi szkoda. :roll:
Jedną "babcię" już reanimowałem. Tak samo jak u Ciebie zrobiłem w MR2 SW20 blacharkę, lakier, oryginalne części.... cycuś glancuś. Tyle, że "ruda" prędzej czy później i tak wyjdzie z ukrycia. U mnie wyszła ponownie na światło dzienne po 5 latach. W niektórych miejscach wystarczyło, że wkręty były na nią nieodporne..... Zaraza taka.....
Ale szacun pełen. Wiem ile to kosztuje czasu, energii i kasy.... Moje części ASO ściągało czasem prosto z Japonii (10 dni)bo w Europie nie były dostępne. Znam większość warsztatów Toyoty w Niemczech, bo w większości coś zamawiałem. Kuriozum było to, że części eksploatacyjne były tam droższe, za to takie elementy jak lampy, listwy, wyposażenie wnętrza o wiele tańsze.

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: MariuszS »

Gladzio pisze:Taki snorkel to oryginalne częścido 70 i są dostępne poprzez ASO. W tym wątku napisałem koszty oraz wstawiłem parę fotek:
viewtopic.php?f=10&t=4305&hilit=ciekawostka
Link nie robi, a temat ciekawy (przynajmniej dla mnie)
Mógłbyś podać jeszcze raz?

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Cruiser: kupa roboty fakt. Dziś byłem na Sobolewiadzie (chyba najlepsza bo zimowa ta edycja była) i w krzaczoraj już jeździłem, dobrze się z tym nie czułem słysząc drapanie ale w końcu takie przeznaczenie auta. Muszę je umyć i obejrzeć dokładnie ale na pierwszy rzut oka lakier poliuretanowy nie rysuje się od zwykłych gałęzi...
Z częściami to jest różnie, polityka składowania zależna jest od wielu czynników... Temat rzeka :)

Link do poprzedniego tematu:
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... iekawostka

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18009
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: kylon »

Kolorek super. Kolejne uratowane autko.

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Kylon Twoja 40tka będzie też z tego co pamiętam: "sahara style". Jutro jadę na myjnie ale mam wrażenie z dzisiejszych oględzin że kolorek świetnie "przyjmuje" krzaki i nic po nim nie widać :)

Awatar użytkownika
Gladzio
Posty: 417
Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Auto: Kiedy? by? LJ70 2LT 1992 r.
Kontakt:

Re: LJ70 by Gladzio

Post autor: Gladzio »

Auto umyte i lakier praktycznie wogóle nie ucierpiał - praktycznie zero rysek. Lakier i kolor rewelacja pod tym względem!
Kolejne parę fotek z weekendu z Sobolewiady:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ