biało-czerwone w Katarze
Moderator: luk4s7
Re: biało-czerwone w Katarze
właśnie zmontowałem filmik z przejazdu po środkowo-południowym Katarze, zapraszam:
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 19:43 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Re: biało-czerwone w Katarze
jeszcze tylko poczuć zapach pustyni... fajny filmik.
Re: biało-czerwone w Katarze
Galka chcesz troche piasku z Omanu?
Re: biało-czerwone w Katarze
eee tam pustynia jest bez zapachu co najwyżej ma smak... piasku...Gałka pisze:jeszcze tylko poczuć zapach pustyni... fajny filmik.
dzięki
Re: biało-czerwone w Katarze
Jak ktos koniecznie potrzebuje tzw. "zapach pustynii" to zawsze moze zanocowac niedaleko beduinskiej osady. Bukiet zapachow dlugi jak w niejednym francuskim winie..
Re: biało-czerwone w Katarze
Przywiozłem sobie z UE taką ramkę co ma wewnątrz piaski z różnych pustyń, w różnych kolorach i gradacjach.Jerzy23 pisze:Galka chcesz troche piasku z Omanu?
tak se czasem popatrzę... przez szybkę
Re: biało-czerwone w Katarze
Gałka pisze:
... przez szybkę
Zamiast patrzec przez szybke, przylec lepiej do nas. Napatrzysz sie, ze piasek bedzie ci sie sypal z oczu
Re: biało-czerwone w Katarze
pracuję nad tym i na to...
Re: biało-czerwone w Katarze
Pyrka ma ładny wazonik z piaskiem z sachary jeno troszke podpicowany
Re: biało-czerwone w Katarze
moja 80-tka właśnie dostała pierwsze modyfikacje
najprostsze - usunięte zostały plastikowe boki z przedniego zderzaka i alu stopnie po bokach - miałem problem z usunięciem tylnych, za dużo śrubek, ale one też wylecą
Usunięcie boków trochę odsłoniło tłumik (chyba to tłumik), który pewnie wkrótce się urwie, ale gdy się urwie to trzeba będzie coś zrobić aby następny tak nie wystawał...
więcej zdjęć tu http://picasaweb.google.com/Tomasz.Olew ... eWKatarze#
najprostsze - usunięte zostały plastikowe boki z przedniego zderzaka i alu stopnie po bokach - miałem problem z usunięciem tylnych, za dużo śrubek, ale one też wylecą
Usunięcie boków trochę odsłoniło tłumik (chyba to tłumik), który pewnie wkrótce się urwie, ale gdy się urwie to trzeba będzie coś zrobić aby następny tak nie wystawał...
więcej zdjęć tu http://picasaweb.google.com/Tomasz.Olew ... eWKatarze#
Re: biało-czerwone w Katarze
pierwsze co robilem w kazdej mojej toyce to wywalalem te aluminiowe progi po bokach. teraz dostep dla lopaty na piachu jest znacznie lepszy. Tlumika nie urwiesz, jak zalozysz wyzsze opony
Zreszta te dunlopy jakie masz w chwili obecnej nie wytrzymaja dlugo jazdy po skalach. Mnie udalo sie rozwalic dwie opony w trzy tygodnie a jechalem w zasadzie po traku.
Zreszta te dunlopy jakie masz w chwili obecnej nie wytrzymaja dlugo jazdy po skalach. Mnie udalo sie rozwalic dwie opony w trzy tygodnie a jechalem w zasadzie po traku.
Re: biało-czerwone w Katarze
he he, Dunlopa mam tylko na jednym kole... w ogóle mam na każdym kole inną oponę niedługo będą nowe, chyba Hankook MT
dziś właśnie instaluje się nowiutki kit od Dobinsona 2" wyżej... później jeszcze naprawa przecieków i busze...
dziś właśnie instaluje się nowiutki kit od Dobinsona 2" wyżej... później jeszcze naprawa przecieków i busze...
Re: biało-czerwone w Katarze
MT za ciezkie i za twarde. Moim zdaniem. Jesli chcesz sie bujac po piachu zaloz cos lzejszego.
Re: biało-czerwone w Katarze
Problem w tym, że dużo jeżdżę po terenie gdzie są ostre jak brzytwa kamienie i potrzebuje pełnej ochrony... nie dalej jak w ten weekend znajomemu właśnie przecięło cały bok ATeka - totalna masakra - AT są niestety za słabe i mam tylko nadzieję, że przy niskim ciśnieniu MT dadzą radę na piasku...Jerzy23 pisze:MT za ciezkie i za twarde. Moim zdaniem. Jesli chcesz sie bujac po piachu zaloz cos lzejszego.
Re: biało-czerwone w Katarze
wg mnie BFG AT wytrzymuje jazde po skalach i kamlotach bardzo dobrze. Ja juz drugi rok uzywam, dosc czesto i intensywnie. Po gorach jezdze czesciej niz po piachu. Widzialem rozprute opony, ale najczesciej delikwenci jezdzili z bardzo niskim cisnieniem po kamieniach, albo wjazdzali na ostre skaly. Rzadko tez ofiara padaly BFG AT czy Cooper ST. Najczesciej nie wytrzymuja boki w gumach takich jak Dueler AT albo Michelin LTX AT2.
MT na piachu oczywiscie robi, ale wymaga bardzo niskiego cisnienia rzedu 6-8 psi. To niestety grozi rozczelnieniem znacznie czesciej niz opona z cisnieniem 12-15 psi. BFG AT z cisnieniem 12 psi na piaszczystej pustyni spisuje sie bardzo dobrze, jedynie w skrajnych przypadkach (np. nocna jazda po niskich diunach) spuszczam powietrze do pozimomu 8-10 psi.
Inna sprawa, ze mozesz sobie zapodac do opony Beadlocki, wowczas niema zadnego problemu z niskimi cisnieniami..
MT na piachu oczywiscie robi, ale wymaga bardzo niskiego cisnienia rzedu 6-8 psi. To niestety grozi rozczelnieniem znacznie czesciej niz opona z cisnieniem 12-15 psi. BFG AT z cisnieniem 12 psi na piaszczystej pustyni spisuje sie bardzo dobrze, jedynie w skrajnych przypadkach (np. nocna jazda po niskich diunach) spuszczam powietrze do pozimomu 8-10 psi.
Inna sprawa, ze mozesz sobie zapodac do opony Beadlocki, wowczas niema zadnego problemu z niskimi cisnieniami..