HJ 61 by nixon

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Patry
Posty: 465
Rejestracja: 01 lis 2008, 21:47
Auto: J73 V8, HDJ100, HJ61, FZJ80
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Patry »

to nie mów, tylko pokazuj :mrgreen:

jakie kółka ?

Awatar użytkownika
estewes
Klubowicz
Posty: 1399
Rejestracja: 28 sie 2009, 19:30
Auto: HJ60 2H turbo
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: estewes »

dawaj zdjęcia!!! :)

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: nixon »

ostatni dylemat to jakie koła. Spokojnie po lifcie wejdą 35 cali lecz zagadka jak to będzie się sprawowało na drodze na tych gumach? Najbezpiecznie byłoby założyć 33 cale ale korci mnie spróbować pojezdzic na tych pierwszych.
A co sądzą moi szacowni koledzy?
Meris ty jezdzisz bodajże na 35, wypowiedz się w tej kwestii.

Patry
Posty: 465
Rejestracja: 01 lis 2008, 21:47
Auto: J73 V8, HDJ100, HJ61, FZJ80
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Patry »

mam 2 komplety

33x12,5
33x11

osobiście dużo bardziej wolę jeździć na tych drugich, nie targa tak w koleinach...

ale najchętniej założyłbym 34-35x10,5... to byłby ideał...

jaki masz lift ?

aaaa... na 33 już nie hamuje, tak więc wolę nie mysleć co będzie na 35 :roll:

Awatar użytkownika
Meris
Posty: 453
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:19
Auto: exHJ60, HDJ80, HDJ100, J120, BJ40
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Meris »

hej,
dalej na 35"x12,5" MTekach jezdza... :)
Mnie jest zupelne wygodnie.. Krym 4500km czy Ukraina, bez lapania po drodze auta... nawet ekstremalny manewry mialem na predkosci 80km/h i utzymalamsie na drogie... Po prostu an trasie dajie 2,5-3 atmosfery, a na co dzien 2 starczy - mietko pszejezda policianta na asfalcie :)
To duze auto i te kola tyko wygoda dodali - mnei paliwa na trasie pali... mneisze obroty... ale w maistu to czeba niespesicsie ze wzgliondu na start i chamowanie... jezdza i zimo... powolie :) za 8 lat tfu tfu wypadkuw niemialem, zeby komu w dupe wjechac... :) chamujie nawet kola blokujie - musi byc sprawny system, tyko ze MT nielubio asfaltu :) Tylem to tak, raz najechalem na maske, bo nizki z tylu wliaz i niezauwazylem pszed tylne lusterko biedaka :)

do takich kol czeba obudowa na 6 cm podniesc (pul dnia pracy, jak detali mascz na rencach)
i resory potszebne dobre, wiencej wygiente, bo standartowe som zaproste... pszy wykrencaniu i nacisku na kolo - zaczepi blotnik...
33" wstanie bez pszerobek... jak an wyprawy starczy.. jak wiencej po koleinach i blocie, to 35 jest liepej :)

Patry
Posty: 465
Rejestracja: 01 lis 2008, 21:47
Auto: J73 V8, HDJ100, HJ61, FZJ80
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Patry »

co do hamowania to może MT zablokuje, ale AT 33x12,5 już nie
układ hamulcowy mam w pełni sprawny- dobre tarcze, klocki, płyn nowy...

Awatar użytkownika
Meris
Posty: 453
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:19
Auto: exHJ60, HDJ80, HDJ100, J120, BJ40
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Meris »

tak jest, AT lepej pszyklejasia do asfaltu niz MT :)

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: nixon »

zawiecha to komplet Old Man Emu +2.5 - 3", tył +200, przód +110 bodajże. Jutro zamawiam MTeki Goodyera Wrangler MTR w rozmiarze 35".
Setkę mam na AT zatem niechaj J6 na MT stanie.
Fotki wkrótce, gotowego auta po odbudowie.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, 20:34 przez nixon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Meris
Posty: 453
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:19
Auto: exHJ60, HDJ80, HDJ100, J120, BJ40
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Meris »

niebralem by MTRa... duzo pszebytych bylo an kamieniach w Mongolii i Karpatach.. a BFG tym czasem jechali dalei bez klopotuw... i na glinie slabo jechali...

Patry
Posty: 465
Rejestracja: 01 lis 2008, 21:47
Auto: J73 V8, HDJ100, HJ61, FZJ80
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Patry »

ja bym brał BFG MT ten nowy model...

Patry
Posty: 465
Rejestracja: 01 lis 2008, 21:47
Auto: J73 V8, HDJ100, HJ61, FZJ80
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Patry »

tak w ogóle to twarde te przednie resory kupiłeś, masz wyciągarkę ? jakiś zderzak a'la ARB ?

ja mam winde z syntetykiem, na oryginalnym zderzaku i przy resorach +75kg czy coś w tym stylu twardawo jest :roll:

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: nixon »

po wielu "za" i "przeciw" stanęło na tym że, będą gumy maxxisa big horn w rozm 35x12.5x15.
Jutro przyjadą razem z felami.
Co do zderzaków, oczywiście będą to samoróbki. Jak wyjdzie zobaczycie na finalnych fotach.

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: nixon »

pozdrawiam moderatorów........................nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu podobno.

Patry
Posty: 465
Rejestracja: 01 lis 2008, 21:47
Auto: J73 V8, HDJ100, HJ61, FZJ80
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: Patry »

taaaa..... :roll:

daj info na PW....

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: HJ 61

Post autor: nixon »

no i maxxisy założone, jestem po jazdach próbnych. Autko śmiga aż miło. Trochę głośno na tych MT-ekach ale to już taki live z tym bieżnikiem. Patrząc jak to wygląda twierdzę że, ten rozmiar idealnie komponuje się z liftem rzędu 2.5-3". Jutro postaram się wrzucić fotki skończonej pracy nad odnowionej J61.

ODPOWIEDZ