Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 sie 2018, 11:44
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna
Autor Wiadomość
Post: 03 mar 2013, 20:18 
Online
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1394
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
hej

pozwolę sobie zostawić coś dla kolejnych pokoleń, może ktoś skorzysta a może cos i ja z waszych uwag wykorzystam. Zamieściłem tez kilkanaście zdjęć z prac.
link do nowo powstałej strony: [url]http://sliva.pl/pojazdy,fj40.html[/url]

paweł


Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 19:50 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz
Zmiana tytułu na prośbę autora wątku.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 20:53 
Offline
Sąd Koleżeński
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 21:04
Posty: 4348
Lokalizacja: Warszawa
Auto: HZJ73 3w1
będzie na tegorocznego Campa ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 21:02 
Online
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1394
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
hej
tak i nie, tzn będzie skończona ale ja nie dojadę bo co roku w długi weekend czerwcowy mamy rodzinny wyjazd gdzieś w Polsce.
paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 21:21 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14948
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Fajnie to wygląda.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 22:03 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1157
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Z tego toytoya została stara pomalowana rama i kilka pierdół... 8) ..no i fajna winda.
Kiedys na tym forum było że gdzieś, ktoś produkuje toytoye serii 40, nowe, od podstaw...ciekawe czy to nie taniej by wyszło a napewno trwalej bo z nowych materiałów....i też można ten produkt nazywać TLC 40... :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 22:32 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
jezus pisze:
Z tego toytoya została stara pomalowana rama i kilka pierdół... 8) ..no i fajna winda.
Kiedys na tym forum było że gdzieś, ktoś produkuje toytoye serii 40, nowe, od podstaw...ciekawe czy to nie taniej by wyszło a napewno trwalej bo z nowych materiałów....i też można ten produkt nazywać TLC 40... :mrgreen:

Jezus, warto by poczytać przed objawianiem prawdy :mrgreen:
Icon produkuje "nowe" J4 ze starych, wstawia nowe silniki i mosty, ramy i budy regeneruje.
Zaczynaję się od 100 tysięcy dolarów :wink: Rokfor bierze ciut taniej :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 22:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Paweł a że nabyłeś ode mnie dwa mosty od J6 to półprawda :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 22:40 
Offline

Rejestracja: 16 paź 2009, 0:25
Posty: 2200
Lokalizacja: z auta
Auto: VW T4 Syncro- Osiołek, ale jak w domu się czuję
Ech, pogadałem dziś z Rokforem i na wieść, że silnik został odpalony już chciałem jechać namacalnie i "na-usznie" oraz naocznie to ujrzeć/usłyszeć. A tu buba. Mam wachtę solo do środy i ni na milimetr nie mogę opuścić latarni :wink: .
Plum76, jak już restauro-strucel będzie zdolny wyjechać za bramę, to Ci obiecuję solennie przetestować po-twora i zdać pełną relację. A jak sam wiesz weryfikatorem jestem straszliwym. Dacie topią się od samego mojego wzroku :mrgreen: .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 23:25 
Online
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1394
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
hej
mam takie przeczucie ze ja to bede na końcu kolejki do testowania.
przed nami jeszcze sporo bo auto trzeba będzie do warszawy ściągnąć na ustawienie silnika, potem wróci do Janusza na dotarcie i ostatnie pirdułki a bedzie ich kilka.

co do pierwszych dyskusji to spieszę wyjaśnic że auto juz od początku nie miało być klasykiem tylko autem do używania na codzien i lansowania sie po plenerach. Stąd zmiana zawieszenia i inne , a niektóre sprawy jak silnik wyszły bo była okazja. Jak za 5 lat miałbym zmieniać silnik to zrobiliśmy to od razu. To co istotne auto ma się podobać właścicielowi, kolor ustalałem tylko z żoną i bedzie IVORY. Mechanikę to słucham mojego guru.
Paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 23:31 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14948
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Ja to ciekaw jestem czy reduktorz wytrzyma 8) te testy :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 23:36 
Online
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1394
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
hej
jakby co to bedzie reklamacja zestawu naprawczego :D .
A i Kylon o radyjko bym się upomniał, choć widze ze Adams tez ma coś ciekawego http://moto.allegro.pl/becker-europa-i3074220232.html.
paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 23:42 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14948
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
plum76 pisze:
hejjakby co to bedzie reklamacja zestawu naprawczego :D

A nie widziałem w specyfikacji zastosowania UZJ40 :mrgreen: zatem reklamacji nie uwzględnia się :mrgreen:
To może kup od razu jakiego Alpina bo potem będziesz reklamował, że stereo nie ma w radiu mono :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2013, 23:44 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Spokojnie, wybuchnie obudowa jak już, zestawowi naprawczemu nic do tego :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 mar 2013, 9:07 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5606
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Się nie obawiajta o reduktor. Ważny jest moment obrotowy silnika, a ten nie jest aż tak kosmiczny, ale dożo na plus (dla całości napędu) będzie robić masa wozu - w wersji z softtopem powinna zejść poniżej półtorej tony.

Przy napędzie part time bezpiecznikiem napędu będą opony - zwyczajnie się spalą, jakby co ... :mrgreen:

ps. pompa od wspomagania - się by już powoli sprzydała, więc se tam jaki supełek czy cuś zawiążcie, żeby wrzucić to komu do auta kto będzie na południe pomykał za dwa tygodnie ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 mar 2013, 9:18 
Online
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1394
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
Hej
o dzięki Janusz za wsparcie bo tu Muppetowa loża szyderców nie ma listości nad uzj40. Nie wiem czy to z zazdrości czy braku wiedzy :mrgreen: .
paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group