"Biały kruk "

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Kameleon

"Biały kruk "

Post autor: Kameleon »

Wpadł w moje ręce "Biały kruk" LJ120L-GKMEE GX Spec B.
Auto namierzyłem już w zeszłym roku ale dopiero teraz doszło do transakcji.
Zakupione zostało w Dubaju z końcem 2002 roku,a z początkiem 2003 roku trafiło do Polski.
Z zewnątrz wygląda jak każde inne J120 ale kryje w sobie wolnossący 100 konny silnik 5L-E połączony ze skrzynią G52 oraz skrzynią rozdzielczą part time 4WD i tylny most z LSD- czyli prostą technikę Hiluxa.
Auto fabrycznie wyposażone jest w 90 litrowy subtank co pozwala na zatankowanie 180 litrów paliwa 8)
Auto posiada manualną klimatyzację, pakiet elektryczny, radyjko z CD. ABS-brak :mrgreen:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Kameleon

Re: "Biały kruk "

Post autor: Kameleon »

Poprzednio taki model tylko srebrny był w Polsce do sprzedania ze trzy lata temu, jeśli dobrze pamiętam z Armeńskiej czy Gruzińskiej ambasady :roll: i była o nim wzmianka na forum :mrgreen:
Poprzedni właściciel mojego auta pilotarzowo wystawił je w zeszłym roku zimą do sprzedania ale za złą cenę :mrgreen: , dlatego autko zostało jeszcze rok w jego rękach a teraz trafiło do mnie 8)

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: Kames »

Kameleon pisze:
kames76 pisze::wink: wiesz czemu ...gratulejszen znalezienia takowego :!:
Mam nadzieję że to auto pozwoli zmienić "Rozmyślania" w ......
pewnie tak platam sie juz dosc dlugo z tymi rozmyslaniami i znowu ukochane modyfikacje, to jest jak opium dla mas :wink:

Awatar użytkownika
estewes
Klubowicz
Posty: 1399
Rejestracja: 28 sie 2009, 19:30
Auto: HJ60 2H turbo
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: estewes »

Fajnie że to autko jest tak wyjątkowe jeżeli chodzi o wyposażenie :wink:
teraz życzyć tylko szerokości i bezawaryjności :D

Kameleon

Re: "Biały kruk "

Post autor: Kameleon »

estewes pisze:Fajnie że to autko jest tak wyjątkowe
Zwykłej 120 na 100% bym sobie nie kupił :mrgreen:

lech
Posty: 222
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:46

Re: "Biały kruk "

Post autor: lech »

Tak delikatnie zapytam...
Zero złośliwości. Zero emotikonów.

co wyjątkowego jest w ledwie 100 konnym motorze bez turbiny w 2,5 tonowym klocku?
co godnego zachwytu jest w pudle bez ABS-u?
co wartego podziwu jest w aucie niedotrzymującym kroku reszcie stawki (autostrady, strome podjazdy w piachu, etc, etc...)
i co wartego uznania jest w aucie z dopinanym przodem, gdy wyprzedząjąc TIR-a złapie pobocze, każą mu jechać po czarno-białym zimą lub zapną mu na hak 3-tonowe co-nieco?

Oczywiście ple ple o trwałości, niezawodności już przerabialiśmy. Temat nie dotyczy.

Szczerze gratuluję zakupu jako takiego. Cieszmy się nowym nabytkiem, cieszmy się zadowoleniem posiadacza - w końcu to najważniejsze. Ale może ktoś na chłodno udowodni, że achy i ochy tego rozwiązania są uzasadnione.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: kylon »

Odpowiedź jest prosta
Pojedźcie we dwóch dookoła Afryki :mrgreen: - zobaczymy kto wróci

Kameleon

Re: "Biały kruk "

Post autor: Kameleon »

lech pisze:Tak delikatnie zapytam...
co wyjątkowego...
co godnego zachwytu...
co wartego podziwu...
i co wartego uznania...
Nic, i to właśnie jest piękne w tym samochodzie 8)

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: konus »

lech na każe z tych pytań odpowiedź jest taka sama bo X5 jest dużo droższa a była by najlepsza. :mrgreen:

Kameleon gratuluję bardzo, bardzo fajne auto bez tej całej pedalierki.

Wstaw proszę więcej fotek wnętrza i oczywiście pod maską i cały napęd.

Awatar użytkownika
JaroFix
Klubowicz
Posty: 903
Rejestracja: 16 mar 2009, 21:04
Auto: Nissan Patrol GU4
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: JaroFix »

O ile "zwykła" 120 nie powoduje u mnie "erekcji" o tyle po samym opisie i zdjęciach tego samochodu jestem podekscytowany. Naprawdę rewelacyjny unikat.

BigU
Posty: 1016
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: BigU »

lech pisze:Tak delikatnie zapytam...
Zero złośliwości. Zero emotikonów.

co wyjątkowego jest w ledwie 100 konnym motorze bez turbiny w 2,5 tonowym klocku?
co godnego zachwytu jest w pudle bez ABS-u?
co wartego podziwu jest w aucie niedotrzymującym kroku reszcie stawki (autostrady, strome podjazdy w piachu, etc, etc...)
i co wartego uznania jest w aucie z dopinanym przodem, gdy wyprzedząjąc TIR-a złapie pobocze, każą mu jechać po czarno-białym zimą lub zapną mu na hak 3-tonowe co-nieco?

Oczywiście ple ple o trwałości, niezawodności już przerabialiśmy. Temat nie dotyczy.

Szczerze gratuluję zakupu jako takiego. Cieszmy się nowym nabytkiem, cieszmy się zadowoleniem posiadacza - w końcu to najważniejsze. Ale może ktoś na chłodno udowodni, że achy i ochy tego rozwiązania są uzasadnione.
widzę że teraz znajdziesz prawidłową drogę :D i zaczniesz sobie szukać właśnie takiego wyjątkowego auta. dla czego !? bo elektroniczne to są dobre zegarki :wink: :mrgreen:

lech
Posty: 222
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:46

Re: "Biały kruk "

Post autor: lech »

kylon pisze:Odpowiedź jest prosta
Pojedźcie we dwóch dookoła Afryki :mrgreen: - zobaczymy kto wróci
tiiia... za rok zapytam Ciebie, w której to części Afryki ten wózek był. :mrgreen: Bo takich, którzy normalną J12 trochę Afryki posmakowali już paru przybyło. I wróciło.

tymczasem merytorycznie bądźcie uprzejmi... nad czym tyle achów, ochów i egzaltacji?
wszak uprzedzałem: ple, ple o niezawodności czy przewadze suchej bułki nad świeżą z szynką i masełkiem traktuję z przymrużeniem oka.

Kameleon - jeździj, ciesz się, Twoja radość jest najważniejsza. A jak się spotkamy podekscytowani koledzy pokażą mi przewagę tego wymiatacza na jakiejś zabawie w łopianach czy innej zacnej imprezie.

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: MariuszS »

lech pisze: tymczasem merytorycznie bądźcie uprzejmi... nad czym tyle achów, ochów i egzaltacji?
wszak uprzedzałem: ple, ple o niezawodności czy przewadze suchej bułki nad świeżą z szynką i masełkiem traktuję z przymrużeniem oka.
Zazwyczaj lepiej jest być młodym, zdrowym, bogatym i pięknym.
To czy, "o niezawodności" to jest "ple, ple" zależy sporo od "miejsca siedzenia".
Jeśli masz odpowiednio dużo na koncie i karcie, by w razie awarii wynająć sobie samochód zastępczy lub samolot, a sprowadzenie truchła do dobrego serwisu zlecić wyspecjalizowanej agencji spedycyjnej, to faktycznie, nie ma się czym podniecać.
W każdym innym przypadku, prosta wersja jest znacznie tańsza i łatwiejsza do naprawy w razie awarii, gdzieś głęboko, w czarnej d...
Dodatkowo, nasza zabawa w poszukiwanie "białych kruków", ma też pewien posmak myśliwski, czy też kolekcjonerski. :-)
Sam polowałem przez parę lat na "szarego kruka", jak również bywałem w życiu biedny, bogaty, znów biedny... itd. ;-)

lech
Posty: 222
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:46

Re: "Biały kruk "

Post autor: lech »

MariuszS pisze: Dodatkowo, nasza zabawa w poszukiwanie "białych kruków", ma też pewien posmak myśliwski, czy też kolekcjonerski. :-)
Pełna zgoda. :D
Rozumiem, iż wszyscy przedmówcy to koneserzy i kolekcjonerzy.
A to sorry, to ja nie przy tym stoliku usiadłem. Jam szary żuczek, auta do zabawy używam.
Miłego podziwiania!

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: "Biały kruk "

Post autor: onasz »

Ja widziałem to autko i z zewnątrz jak i wewnątrz niczym dla mnie sie nie różni od 120-tki jaką ma Lech czy Atka . Te wszystkie braki o których pisze Lech też są dla mnie raczej wadą w codziennym użytkowaniu zresztą pomysł terenowego auta do jazdy po asfalcie :? to lepiej kupić -jak pisał Konus X5. Ale cała zabawa zaczyna sie w terenie bo możliwość decydowania o napędach lub wręcz możliwość odpięcia jednego z wałów -co w brew pozorom nie zdarza się rzadko, sam tak musiałem zrobić i miałem przednio napędowe autko albo na imprezie w Jabłące gdzie gość 90-tka musiał wracac na reduktorze i ogólna łatwość naprawy to wszystko decyduje o tym że jezeli 120-tka do terenu to taka .No może troche mocniejszy silnik :mrgreen:

ODPOWIEDZ