Re: Oradek i moja LJ73 z 1991
: 17 sie 2018, 19:03
Oprócz przewodu olejowego alternatora zastanawiam się też nad czujnikiem ciśnienia oleju.
Teraz mam zamontowany czujnik ciśnienia oleju od małego Fiata na jakiejś motanej redukcji ale oczywiście nie działa, bo zegar w desce się spalił.
Nie wiem co to za konstrukcja.
Myślałem kiedyś, żeby kupić oryginalny czujnik, ale wskaźnik na desce nie jest zbyt dokładny, a wydatek rzędu 300 zł żeby "orientacyjnie" znać ciśnienie oleju, to lekka przesada plus nie mam pewności czy zegary, które kupiłem będą działały.
Za cenę oryginalnego czujnika, który może nie działać bo w lj często są zepsute wskaźniki na desce rozdzielczej, można kupić dość dokładny czujnik i dodatkowy zegar.
W związku z tym, że moje zegary mają zepsuty wskaźnik oleju, kupiłem drugie "zegary/deskę rozdzielczą", ale zastanawiam się nad zmianą koncepcji i dołożeniem 2 zegarów I 2 czujników - ciśnienia oleju i temperatury oleju.
Mam już zegar pokazujący wartość doładowania, znalazłem też dyskretną obudowę na 3 zegary. Ładnie mogą IMHO wyglądać nad środkową konsolą.
W związku z tym mam do Was drodzy koledzy, pytanie - o wasze doświadczenia - czy dodatkowe zegary I czujniki sprawdzają się u Was?
Jeśli macie doświadczenia swoje z zegarami i czujnikami, to podpowiedzcie, jakie kupić, (konkretnie - marka i model) zegary i czujniki do ciśnienia i temperatury oleju?
Chciałbym kupić takie, żeby nie był im straszny żywot w błocie i wodzie, wstrząsy, temperatury skoki itp a równocześnie, żeby były w miarę dokładne i bezawaryjne.
Kiedyś można było sugerować się ceną akcesoriów, im droższe tym lepsze, ale dziś, kiedy wiele marek zeszło na psy plus biorąc pod uwagę specyfikę offroadu to już niekoniecznie.
Sporo czujników jest dedykowanych do sportu motorowego - wyścigów i są super dokładne, ale odrobina błota i wody je wykańcza.
Pierwszy mój pomysł - czujnik z malucha wymienić na czujnik poloneza, były trochę lepsze
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Teraz mam zamontowany czujnik ciśnienia oleju od małego Fiata na jakiejś motanej redukcji ale oczywiście nie działa, bo zegar w desce się spalił.
Nie wiem co to za konstrukcja.
Myślałem kiedyś, żeby kupić oryginalny czujnik, ale wskaźnik na desce nie jest zbyt dokładny, a wydatek rzędu 300 zł żeby "orientacyjnie" znać ciśnienie oleju, to lekka przesada plus nie mam pewności czy zegary, które kupiłem będą działały.
Za cenę oryginalnego czujnika, który może nie działać bo w lj często są zepsute wskaźniki na desce rozdzielczej, można kupić dość dokładny czujnik i dodatkowy zegar.
W związku z tym, że moje zegary mają zepsuty wskaźnik oleju, kupiłem drugie "zegary/deskę rozdzielczą", ale zastanawiam się nad zmianą koncepcji i dołożeniem 2 zegarów I 2 czujników - ciśnienia oleju i temperatury oleju.
Mam już zegar pokazujący wartość doładowania, znalazłem też dyskretną obudowę na 3 zegary. Ładnie mogą IMHO wyglądać nad środkową konsolą.
W związku z tym mam do Was drodzy koledzy, pytanie - o wasze doświadczenia - czy dodatkowe zegary I czujniki sprawdzają się u Was?
Jeśli macie doświadczenia swoje z zegarami i czujnikami, to podpowiedzcie, jakie kupić, (konkretnie - marka i model) zegary i czujniki do ciśnienia i temperatury oleju?
Chciałbym kupić takie, żeby nie był im straszny żywot w błocie i wodzie, wstrząsy, temperatury skoki itp a równocześnie, żeby były w miarę dokładne i bezawaryjne.
Kiedyś można było sugerować się ceną akcesoriów, im droższe tym lepsze, ale dziś, kiedy wiele marek zeszło na psy plus biorąc pod uwagę specyfikę offroadu to już niekoniecznie.
Sporo czujników jest dedykowanych do sportu motorowego - wyścigów i są super dokładne, ale odrobina błota i wody je wykańcza.
Pierwszy mój pomysł - czujnik z malucha wymienić na czujnik poloneza, były trochę lepsze
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek