Po co zmieniać?
oj Kylonie...
Niekoniecznie dlatego, że lubię wyrzucać pieniądze, a wręcz przeciwnie, dlatego że szanuję czas i pieniądze.
1. Koszt wymiany 3 czy 24 szpilek to będzie i tak 100 zł za koło
więc jeśli już robić, to lepiej po całości, a nie zrobić 3 a po następnej wymianie kół znów 3 szpilki i znów zmarnować kupę czasu oraz wydać kolejne 200 czy 300 zł za wymianę
2. Szpilki, prawdopodobnie mają tyle lat co auto, więc jeśli się je raz na ćwierć wieku wymieni, to nie zaboli. Gdyby to były elementy zużywające się z każdym wyjazdem w teren, jak w moim przypadku drzwi
to by było szkoda kupować nowe i zmieniać
3.Miałem dziś podjechać i sprawdzić w wyprawach, bo zapraszałeś. Niestety cały dzień nikt nie odbierał ode mnie telefonu, lub odrzucał połączenie, więc, skoro nie mogę sprawdzić, zostaje mi na pałę wymienić wszystko, bo poza Tobą i Rokforem, nie mam zaufania do opinii innych fachowców. Powiedz chłopakom, że nie będę ich tym razem lał, żeby odbierali telefony, nawet, jak mają złe wieści.
Chociaż u Ciebie, zawsze można w ostateczności zadzwonić albo napisać.
Pocieszę Cię, że w dużych firmach gdzie w działach sprzedaży części jest po 5 osób, jest jeszcze gorzej z obsługą klienta. Dzwoniłem dziś do 3 salonów Nissana w sprawie części do y60, dodzwoniłem się mimo wielu prób do 1 z 3 salonów
ale po 3 minutach rozmowy sprzedawca się rozłączył, bo pytałem o poduszki między ramę a karoserię, a jak się okazało później, nie mają nawet w cenniku jednego typu poduszek do Y60
na szczęście na email dostałem odpowiedź
wychodzi ponad 6500 za poduszki gumowe - rama - buda
Więc nie tylko Toyota ma drogie części
ale zamienniki są dostępne za 800 komplet
Gdy definitywnie skończy się czas dealerów i żerowania ASO na klientach oraz kasowanie x10 na "przeglądach" to te firmy szybko zbankrutują a pracownicy stracą zajęcie
Podsumowując - trzeba, jakoś sobie radzić, nawet w najmniej sprzyjających warunkach
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek