Mirekk, kiedy mogę do Ciebie wstawić swoje auta w takim razie?
Na szczęście, robiąc to co robię, zarabiam na godzinę troszkę więcej niż mechanik, więc na razie, opłaca mi się robić to co robię, zamiast się przebranżawiać
chociaż może kiedyś
Dziś kolejna zagwozdka.
W 2 autach zmieniałem opony.
Toyota dostała z powrotem kółka 33x12,50 r15 et-30 Discoverer Cooper Stt pro, a parch swoje Firestone xt 117, 35x10,50 r15
Pan Wulkanizator stwierdził, że w obu autach szpilki do wymiany. 3 nakrętek nawet nie dokręcił, bo się nie dało... Ehh.
Patrol o tyle ciekawie, że dopiero co odebrany z warsztatu, gdzie miał mosty robione i złe szpilki w którymś kole zostały wymienione, mam to w kosztorysie przynajmniej
koła były 3x zdejmowane i zakładane
Któryś fachowiec dał ciała. Nie chcę przesądzać, który, bo się nie znam. Potrzebuję więc trzeciej, niezależnej opinii, zwłaszcza, że nie mam zaufania ani do warsztatu ani wulkanizatora.
Wulkanizator nie potrafi nawet uszczelnić rantów kół po błocie, oczyścił, ale nadal powoli schodzi powietrze.
Co jeden "fachowiec" to lepszy.
Po miesiącu napraw, sam uruchomiłem oświetlenie w środku i radio. Nikt w warsztacie nie spojrzał nawet na bezpieczniki i przekaźniki, chociaż zapłaciłem ponad 2500 za naprawę elektryki w aucie
co chyba sprowadziło się do wymiany końcówek przewodów i klem
zacnie... Złożę oczywiście reklamację w tym zakresie, tylko jestem ciekaw, jakie tłumaczenie będzie tym razem
Kylon o tyle rozpieszcza swoich klientów, że w razie reklamacji, drobiazgów co prawda, od ręki poprawia, ale słyszałem na FB, że niejaki Pan Patryk potrafi kazać klientowi "spier..."
Do kogo Waszym zdaniem mogę jechać w sprawie porady o stanie szpilek w kołach? Zapłacę oczywiście, byle tylko ktoś miał pojęcie o tym, jak się zużywają koła i szpilki w autach terenowych
Jakie Wy macie doświadczenia ze szpilkami?
Oczywiście domyślam się, że większe zużycie szpilek, jeśli jest faktycznie, to może być kwestia dużych opon, które dają w kość wszystkim elementom. Boję się, że to może być też problem ze złym otworem centrujacym, otworami na śruby itp.
W promieniu 100km od Warszawy, jakiś guru od kół?
Może warto wymienić wszystkie szpilki? Na jakie I u kogo?
Z góry dziękuję za każdą podpowiedź!
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek