Tak. Układ wydechowy to nie problem. Najłatwiej coś dorobić, chociaż oryginał to oryginał. Mniejsze ryzyko, że coś się spier... Spaliny w aucie to nic przyjemnego.
Kompletny układ wydechowy kosztuje od 1800 do 4500 zł w zależności od ilości puszek, rodzaju metalu i grubości rur.
Za nowy tłumik, albo strumienice, nie jestem do końca pewien
z robocizną - wycięcie starej puszki, wstawienie nowej z dorobieniem mocowań do istniejącej rury, w miejscach gdzie nie było wcześniej łączeń - 350 zł. Warsztat na Syreny, polecam.
Także jeden temat mniej na liście.
Sprawdzałem rurki przy zaworze i za zaworem na grodzi silnika, są ciepłe. Czyli zawór jest dobry a cięgła działają. Wina leży więc w nagrzewnicy... albo zapowietrzeniu układu. Rurka przy zaworze nie była twarda.
Czy wyjęcie nagrzewnicy w lj7 jest mocno skomplikowane?
Kupiłem 2 instrukcje, ale żadna nie jest do lj7, muszę zdobyć instrukcję kompletną, to będę miał mniej pytań
Czy ktoś może ma papierową instrukcję na zbyciu lub chociaż skan? Jeśli nie całość, to może chociaż część o rozbieraniu kokpitu i nagrzewnicy?
Powinienem już dawno zrobić porządek z kablami od przełączników, czujników oraz radia, więc rozebranie deski mi się przyda
Przy okazji tłumika obejrzałem podwozie. Wrażenia z inspekcji podwozia dobre. Silnik ładnie się dociera, nic nie cieknie na szczęście
Lekki luz na krzyżakach na przednim wale i ślady jakiegoś wycieku na reduktorze.
Jest też dużo innych "plam" od oleju na podwoziu jeszcze po awarii, ale reduktor jest podejrzany. W czasie jazdy, kilka razy w czasie pierwszych 30km, zapalała się na zegarach lampka "H4" i słychać było chrobot przez kilka sekund :/ Auto trochę stało, więc się na razie nie martwię
muszę zrobić dokładne mycie podwozia i obserwować.
Patrząc od dołu na silnik, zastanawiałem się nad jakąś osłoną.
Jakie macie opinie o osłonach silnika?
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek