krótka historia o motaniu mojej J100:)
Moderator: luk4s7
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Pelen szacun auto naprawde super sie zmienia Jednak mozna robic cos nie uzywajac gotowych rozwiazan bez druciarstwa i urody niczym z fabryki FSO.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
na prędce przed wyjzadem motam progi i osłony podwozia. Wczoraj laser pociął w tym celu blachę alu gr. 5mm a spawacze walczyli z progami. Mam tylko nadzieję że, pospiech w tym przypadku nie będzie złym doradcą. Foto wieczorem..
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
A progi robisz proste czy takie jak rozmawialiśmy
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
cało i zdrowo wróciliśmy z moją 100 z białorusi nie obyło się bez małych przygód ale może i dobrze bo uznałem to za pewną weryfikację rzeczy do zrobienia.
Po pierwszych obserwacjach pracy w terenie przekonuję się do drugiego zestawu opon, mam na myśli MT. I tu mam do was pytanie, chcę wrzucić 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
Po pierwszych obserwacjach pracy w terenie przekonuję się do drugiego zestawu opon, mam na myśli MT. I tu mam do was pytanie, chcę wrzucić 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
na otomoto pojawilo sie ogloszenie sprzedazy 100 na maxxisach 35"
ale tam jest 2" liftu budy
a nie obawiasz sie, że skrzynia auto zacznie nie wyrabiać ?
(tak pytam z zazdroscia, bo kupilem 285/75 16 MT i zastanawiam sie mocno, czy nie lepiej bylo pojść wyżej )
ale tam jest 2" liftu budy
a nie obawiasz sie, że skrzynia auto zacznie nie wyrabiać ?
(tak pytam z zazdroscia, bo kupilem 285/75 16 MT i zastanawiam sie mocno, czy nie lepiej bylo pojść wyżej )
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Problemem J100 jest słaby 8" przedni most oraz IFS.Nawet prawie seryjne ogumienie przy dużej mocy silników przy mocnym użytkowaniu mogą doprowadzić do remontu przedniego mostu .Dla kół 35" powinienieś już zmienić przełożenie na 4,88.Na ih8mud jest wszystko o co pytasz w zakresie modyfikacji J100nixon pisze:Chcę wrzucić MT 315/75/16 czyli 35". Czy taki rozmiar wejdzie do setki?? A jeśli tak to na jakim ET. Wychodzi mi żę, musi być na sporym minusie a wybór felg nie jest wielki z rozstawem 5x150.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
a co to ten ihmud
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
nie wiesz? o zgrozo
to to to prawie biblia
to to to prawie biblia
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !
Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 w narzekaniu na Toye.
Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.
http://ih8mud.com/ - kopalnia wiedzy o Toyotach, szpejach, motaniu w wydaniu amerykanckim.
A na dodatek : http://expeditionportal.com/
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !
Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 w narzekaniu na Toye.
Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.
http://ih8mud.com/ - kopalnia wiedzy o Toyotach, szpejach, motaniu w wydaniu amerykanckim.
A na dodatek : http://expeditionportal.com/
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
eee, a nauczyli sie tam juz literckiego polskiego ??drako pisze:nie wiesz? o zgrozo
to to to prawie biblia
a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiątbadam pisze: Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8badam pisze:Tadeo, no ja Cię proszę !
Nie zakładaj więcej niż 33"/15 (285/75/16) !
Bo inaczej prędko staniesz się Francem nr.2 w narzekaniu na Toye.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
a ja myślę, że niekoniecznie...Kameleon pisze: Myślę że J100 na 35" upalana przez Nixona przebije sławą ukochaną Francową J8
nawet przy tym rozmiarze - jezdzona rozsądnie (tj technicznie, bez zbędnego buta - gdzie trzeba to sie przciagnąc itd) może pojeździć
do przeprawy oczywiście nie posłuży - ale inaczej może tak... no i blokady nie zakładać na przód
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
cyferkami sie nie jeździKameleon pisze:Seburaj, na ih8mud to nawet tylko obrazki i cyferki warto pooglądać
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Jeżeli nixon chce się bawić w motorniczego w 100-tce w roli drezyny, to rzeczywiście ET +50 zbliży rozstaw do szerokości torowiska.seburaj pisze:a raczej PLUS trzydziesci, o ile nie pięćdziesiątbadam pisze: Do tego akurat samochodu nie ma sensu i potrzeby stosowania większych opon.
A ET przyda się w okolicach -30.