krótka historia o motaniu mojej J100:)

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

ekhm
a jakie odsadzenie wg Ciebie seryjnie występuje w J100 ??

Kameleon

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: Kameleon »

seburaj pisze: cyferkami sie nie jeździ :wink:
Mądre słowa :!:
Niech każdy z nas przygotuje swoje auto wg własnych potrzeb i umiejętności.
To co dla mnie jest już przesadą dla innego będzie dopiero początkiem drogi.
Można 35" w J100 :?: Jasne że można :mrgreen:

Awatar użytkownika
badam
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:17
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: badam »

seburaj pisze:ekhm
a jakie odsadzenie wg Ciebie seryjnie występuje w J100 ??
Nie wiem. Ale strzelam że "0" 8)

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

badam pisze: A na dodatek : http://expeditionportal.com/
bomba
zwłaszcza, że po wpisaniu w polu "sercz" hasła "hdj100" (lub 100 lub inne modyfikacje) znajduje sie efekt: ZERO :mrgreen:
były tam setki wogóle sprzedawane ?

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

badam pisze: Nie wiem. Ale strzelam że "0" 8)
strzelaj dalej
toć wrzesień coraz bliżej :mrgreen:

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: nixon »

:mrgreen: widzicie jak można ożywić dyskusję na forum :mrgreen:
Pozytywy z tego takie że, coś tam przy okazji konstruktywnego się tworzy.
Jasne Adam że, max 33", przegadaliśmy przecież o tym kilka wieczorów :)
Nawet już pakują się za wielką wodą do wysyłkii:)

Awatar użytkownika
francek
Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: francek »

To i tak się rozpadnie niestety :( popatrz na grubość półosi a będziesz wiedział, że 31 MT no może 32 to max na ten gównolit :roll: a zaręczam, że jest większy niż w 80-tce.
Nie wiem czy ten rozmiat, który miałeś nie jest optymalny dla 100-ki.

Boże kiedy Wy dojrzejecie do porządnych samochodów terenowych :wink: :?:

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: konus »

francek pisze: Boże kiedy Wy dojrzejecie do porządnych samochodów terenowych :wink: :?:
Dokładnie ile ty potrzebowałeś aby dojrzeć do 80? Co? Sam pomyśl. :twisted: :mrgreen:

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: seburaj »

francek pisze:To i tak się rozpadnie niestety :( popatrz na grubość półosi a będziesz wiedział, że 31 MT no może 32 to max na ten gównolit :roll: a zaręczam, że jest większy niż w 80-tce.
Nie wiem czy ten rozmiat, który miałeś nie jest optymalny dla 100-ki.

Boże kiedy Wy dojrzejecie do porządnych samochodów terenowych :wink: :?:
ale do kogo Ty rozmawiasz ? :roll:

(podpisano: seb... smutny jakoś...)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: kylon »

Wróciłem dziś z wyjazdu gdzie dwie setki radziły sobie świetnie w trudnym terenie w górach. Obie miały koła w rozmiarze 285/75R16 i jest to optymalny i chyba najlepszy moim zdaniem rozmiar kół do tego auta.

misiekG
Klubowicz
Posty: 702
Rejestracja: 06 sty 2009, 22:38
Auto: HDJ100, LC200 V8
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: misiekG »

się podpisuje pod tym, właśnie wróciłem po 16 godz. jazdy do domu i ide spać :D

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: nixon »

...w aucie pojawiły się kolejne ulepszenia ale i małe poprawki.
A propos poprawek, zainstalowana przetwornica 2000 W nie dawała oczekiwanych efektów. Po konsultacji ze sprzedawcą zmieniony został przewód zasilający na znacznie grubszy ( 1.5 cm).
Próbę działania przeprowadziłem z 2 kW czajnikiem, zagotował wodę aż miło :D W założeniu ma działać także spawarka inwertorowa, napiszę po próbach jak jest w rzeczywistości.
Zmieniłem także miejsce dla lodówki. Z bagażnika gdzie pierwotnie była zainstalowana powędrowała w miejsce pojedynczego fotela za fotelem pasażera. Poprawiło to ergonomię w samym bagażniku a także dostęp do samej lodówki.
W trakcie budowy jest nowy bagażnik dachowy, poświęcam dostęp do szyberdachu na rzecz wielkości i funkcjonalności bagażnika. Na bocznej ściance zainstalowana zostanie roleta. Tu także po przepraktykowaniu zakupionej "ekspedycji" zdecydowałem się na zmianę. Jedzie już do mnie "kamperowa" roleta. Cechuje ją solidniejsze wykonanie oraz fakt że, można ją rozkładać i składać w pojedynkę bez podtrzymywania "zębami: jak to mam teraz.

Awatar użytkownika
fobos
Posty: 3155
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:47
Auto: VZJ 90
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: fobos »

nixon pisze:...
A propos poprawek, zainstalowana przetwornica 2000 W nie dawała oczekiwanych efektów. Po konsultacji ze sprzedawcą zmieniony został przewód zasilający na znacznie grubszy ( 1.5 cm).....
I tak jest on za cienki. By uzyskać 2000 W z 12 V musi popłynąć przewodami prąd ponad 166 A. Przyjmuje się dla miedzi 10 A na mm kwadratowy przekroju przewodu. Sam widzisz, że masz na styk i przewód może się pod pełnym obciążeniem nagrzewać.

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)

Post autor: nixon »

tak wiem, lecz nie zamierzam aż tak ekstremalnie jej używać. Nawet spawarka, którą zamierzam wozić w dalsze wyprawy nie pobiera 2 kW a 1.2.
Podczas Campu była radość :) , moja małżonka mogła w końcu uruchomić suszarkę do włosów :)
Z grubszym przewodem robią się problemy z montażem.

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: no i zaczęło się........

Post autor: seburaj »

nixon pisze:dołączam zdjątko, może ktoś wykorzysta pomysła :)

http://img519.imageshack.us/img519/9939 ... ht6890.jpg
niestety, link nie robi :roll:

Zablokowany